Spannend Chaben!! Hier een rotdag zeg! Werd wakker en voelde me zo naar, hoofdpijn, tintelende vingers, licht flitsen.. Dus ik op weg naar de doktersassistente, ik wilde weten hoe mijn bloeddruk was.. Was dus veel te hoog dus op weg naar de vk.. Daar weer gemeten en urine gechekt.. Doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te prikken.. Uitslag gelukkig goed maar moest toch nog aan CTG. Gelukkig ook alles goed dus lekker naar huis, maar ben de hele dag zoet geweest! Ben kapot.. Waren wel harde buiken en lichte weeën te zien op de ctg harde buiken om 5 minuten, en af en toe iets pittiger.. Ben benieuwd hoor wanneer het doorzet.. Ik wou dat jullie dat konden vertellen door even in de glazen bol te kijken! Wil dat het nu doorzet en dat ik niet nog weken zo blijf rommelen
Ik heb de lijst weer even naar boven gehaald, dan kan iedereen die nieuw is hem kopiëren en hun eigen naam + uitgerekende datum er bij zetten. Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Marleen3 - 2e kindje - 10 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen)
nieuwe: welkom... hier weer een goede ctg..controle verder ook goed. moet eigenlijk woensdag weer terug, maar als morgenvroeg mijn suiker goed is en de insuline niet opgehoogd hoeft te worden mag ik die afspraak afbellen. maar ik weet zeker dat die weer opgehoogd word want in de ochtend blijft mijn suiker te hoog.
Niet zoals gister helaas! Veel minder heftig, heb nu gewoon heel de dag harde buiken.. En hoe gaat het bij jou?
@darkangel; ja...ik vind het heeeel spannend Zowiezo alles wat er staat te gebeurenqua bevalling ( had ik heel anders gehoopt) maar echt ook nog steeds zòò onwerkelijk dat mijn kindje eraan komt...het straks gewoon echt in mijn armen ligt (na zoveel jaar gedacht te hebben nooit moeder te worden..) en ook wel een hele rare gewaarwording dat ik al weet wanneer..
zonzon: balen dat t niet doorzet... ja vandaag al 2x een harde buik gehad.. hahahhahaha... ik heb zo goed als geen last van voorweeen en harde buiken e.d chaben: kan me voorstellen dat je t spannend vind hoor! t komt steeds een stukje dichterbij, en je droom word eindelijk werkelijkheid
kan me ook heel goed voorstellen dat het super spannend is Chaben, en zo onwerkelijk!!! Na zoveel jaren eindelijk jullie kindje in jullie armen!!!
Ff een vraagje tussendoor...ik moet zelf de bevallingslijst kopiëren en dan mn datum erbij zetten? Of ja...hoe moet dit?
Welkom nieuwe meiden , hier gaat alles goed behalve dat ik met lopen en staan last heb van mijn schaambot dus ik denk dat hij nu wel volledig ingedaald is ! Morgen weer controle dus dan weet ik weer, vrijdag krijg ik de uitslag van mijn streptokok test en dan weet ik of ik thuis mag bevallen of met 38 wk word ingeleid ! Fleur ik ben bij mijn vorige zwangerschap wel ingeleid met bekken instabiliteit ik liep toen al sinds week 26 op krukken en kon aan het eind echt niets meer ik ben toen met 38 wk ingeleid maar ligt heel ERV aan de gynaecoloog of ze wel of niet hierom willen inleiden ! Ik hoop voor jou dat je gewoon spontaan voor de 40 wk bevalt !
De meest recente lijst kopieer je, dan open je gewoon een nieuw bericht en daar plak je hem in. Vervolgens vul je jou naam + vermoedelijke bevaldatum in, in de juiste volgorde. En dan plaats je het bericht
Helleuw! Hier n zware dag gehad.. Eerst naar fysio , mn rug/bekken zijn getaped . Werkt wel trouwens! Misschien tip voor andere BI-lijders Om 14u aan de ctg, meisje doet t nog goed mijn bloeddruk was weer op t randje (138/94) Daarna gesprek met anesthesist en verpleegkundige Toen zelf voor n hartfilmpje en bloed prikken.. Woensdag om 9.30 weer ctg en bloeddruk controle En om 10.45 een longfunctie onderzoek voor mij ivm kzs .. Nu weer last van buik/rug-kramp.. Lig op bed.. Ben ook kotsmisselijk, bah! Morgen eindelijk een dagje niets doen! Heerlijk! Ik wens jullie allemaal een fijne nacht toe met veel positieve dromen! Knuff
Zeau, weer een plaspauze achter de rug hier en een vage droom.. Niet eng ofzo, gewoon vreemd Nu maar hopen dat ik de slaap weer kan pakken.. Knuff
Goeiemorgen iedereen! Heb je nog een beetje kunnen slapen linneke?? ML zijn wekken ging om 6 uur, ben toen weer in slaap gevallen en wordt om half 7 wakker met steek in de buik die door trok naar de rug auw! Nu lig ik op de bank en heb ik nergens meer last van.. we wachten gewoon af
Goedemorgen dames, op naar een leuke dag, met beweeglijke baby's Hier om 03.45 wakker tot uur of 6 toen in slaap en vanochtend natuurlijk niet het bed uit te krijgen. Zal snel mijn jongste naar school brengen
Goedemorgen dames, Nog geen nieuwe baby's? Hier heerlijk geslapen, zometeen naar de huisarts.. Ben al een week goed verkouden, niks ergs, maar ben ook nog eens doof aan 1 kant.. Best vervelend en duurt al 5 dagen.. Hoop gewoon even uitspuiten, als het maar geen ontsteking is. Verder is onze kleine man nog steeds te rustig.. Gister avond heeft het zich denk ik 2x laten voelen, maar om nou te zeggen enthousiast.. Nou nee.. Ik kijk het nog even aan, vind het zo vervelend om te bellen!! Fijne dag dames!