dank je haha zit in mijn eentje thuis, mijn man is werken. en we doen nooit kadootje voor elkaar.. hij is ook bijna jarig.. mijn moeder komt vanmiddag even, maar dat is voor het huishouden, ik vier het verder niet, mij te druk nu..
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Marleen3 - 2e kindje - 10 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen)
goedemorgen dames! Darkangel gefeliciteerd! Heb gister niet de puf gehad bij te lezen, was echt helemaal op na een lange dag. Maar ik heb heel veel gedaan gekregen! Alleen denk ik dat ik dat vandaag moet bekopen haha Ons meisje heeft gister haar nieuwe bed gekregen en vannacht voor het eerst erin geslapen! Oh man wat vond ik het spannend haha. De hele tijd op de camera liggen gluren of alles wel goed ging. En straks komt er nog een baby bij, moet ik dubbel gaan gluren Ze ging lief slapen maar werd tegen 3u wakker en toen ik haar instopte raakte ze in paniek toen ik wegging. Dus ben toen wel even een tijdje bezig geweest haar weer rustig te krijgen maar uiteindelijk is ze met een flesje toch weer gaan slapen, en heeft ze lekker doorgeslapen tot vanochtend. Toen kwam ze me wakker maken om trots te vertellen dat ze in haar 'mooi bed' had geslapen haha De vk komt over 30 min weer voor controle, verder ga ik naar de kapper. Verder alleen wat klusjes binnenshuis en een kleine boodschap. Om 5u mijn dochter weer ophalen. Dus moet lukken vandaag. Gisteren had ik dus intake in het ziekenhuis. Er was mij verteld dat het 5 min zou duren dus ik dacht dan kan ik mijn dochter wel meenemen. Vrijdag had ikal een gesprek met de anesthesist gehad en toen stond ik welgeteld binnen 3 min weer buiten. Maar het bleek dus naast intake een volledige checkup te zijn! Eerst een uur wachten in de veel te hete wachtkamer, waardoor ik bijna van mijn stokje ging. En toen nog alle onderzoeken, de hele riedel; ctg, bloeddruk, wegen, uitstrijkjes, urine inleveren en bloedprikken, toucheren... Duurde al met al 2,5 uur Met een rondhobbelende dreumes die alles erg interessant vond. Maargoed het is gebeurd en ze hebben nu echt alles getest wat er maar te testen valt geloof ik dus we kunnen met een gerust gevoel bevallen. De boel was al verweekt en het hoofdje was te voelen. Ze heeft niet teveel gevoeld want ze wilde ook niets opwekken maar ze dacht dat ik 1 vingertopje ontsluiting heb. En ze zei dat het haar zou verbazen als ik de uitgerekende datum zou halen. Dus ik ben benieuwd! Donderdag weer controle gyn dus dan vraag ik nog wel even na hoe de stand van zaken is Iedereen een fijne dag!
Luca; dat was dus even een intensief rondje ziekenhuis.... vandaag maar lekker genieten! Darkange'; van harte gefeliciteerd, toch een fijne dag gewenst!
DA van harte gefeliciteerd. Luca, dat was een intensief dagje dan voor je zo ongepland. Gelukkig is alles goed
Voor mij is sinds vandaag ook het aftellen begonnen, jippie!! Ben het zwanger zijn opzich nog niet echt zat maar ben zooo nieuwschierig naar hoe de baby zal zijn dat ik bijna niet meer kan wachten haha. Bevallen Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Marleen3 - 2e kindje - 10 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) Angeliekie - 1e kindje - 23 juli
Goedemorgen Dames, Hierbij in het kort mijn bevallingsverhaal: We mochten ons maandagochtend 6 mei melden in het ziekenhuis voor een inleiding. Na een half uur aan de CTG te hebben gelegen, werd er gekeken of er al sprake was van enige ontsluiting. Wat bleek.. Ik zat al op 3 cm! Niks ballonnetje of hormoontampon, de vliezen werden meteen (rond 9.15) gebroken met de woorden: dit kindje gat vandaag nog komen. Hier helemaal niet op gerekend, zaten we daar met onze puzzelboekjes, leesboekjes en stokken kaarten haha... Toen de vliezen gebroken werden ben ik meteen aan een infuus gelegd met weeenopwekkers. Dit begon al snel te werken. Op een gegeven moment merkte ik dat ik niet alleen weeen in mijn buik kreeg, maar dat ze ook doorstraalden naar mn rug, billen en benen. Omdat ik niet meer wist hoe ik ze op moest vangen, toch maar om pijnstilling gevraagd. Ik zat op 6 cm, ik mocht een pompje. Na zo'n 10 minuten a 1 kwartier gezegd dat ik t pompje niet voelde werken. Wat uiteindelijk niet zo gek bleek, want het had geen tijd gehad om te werken... Zat binnen in die minuten al op Volledige ontsluiting! Ik werd niet eens meer naar de verloskamer gebracht, omdat ze het risico niet wilden nemen. Onze kleine meid Dyantha is gewoon in de voorbereidingskamer geboren om 13.19! Al met al een zeer vlugge bevalling en na wat dagen ziekenhuis en de kleine op kinderafdeling, mochten we donderdag, op papa's verjaardag... Naar huis! We genieten met volle teugen van dit mooie en bijzondere meisje. Zelfs met de hielprik heeft ze geen kik gegeven! Dames heeeeel veel succes met de bevallingen en geniet van jullie mooie wonder als deze eenmaal zichzelf heeft laten zien! Lieve groetjes, Tamara en Dyantha Ylana
Tammie, wat een snelle bevalling zeg. En een hele mooi wolk van een meid heb je gekregen, geniet ervan
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Marleen3 - 2e kindje - 10 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) Ik heb mezelf ook toegevoegd
Wauw Tammie dat is een snelle bevalling geweest! En wat is het een prachtige meid, geniet ervan Ik heb geen last weer gehad van krampen, zere rug dus we wachten weer af... kan niet meer wachten. Vanmiddag een aquariumpje ophalen (32L), heb een gup man gewoon in een cilinder vormig glas zitten maar dit vind ik beetje zielig. Dus nu kunnen we er een mini tropen bak van maken, en kan hij snel wat vriendinnetjes krijgen
Gister bij de zwangerschapscursus was het partner dag. Mijn man heeft nu geleerd hoe hij moet masseren tijdens de weeën. En heeft via de uitleg en een boek met grote plaatjes gezien hoe de bevalling begint en hoe hij kan herkennen dat het is begonnen.
Ik zat trouwens op dag 5 na de geboorte nog maar 3 kg boven mn startgewicht en zit al in mn oude kleding... Het kan dus wel! Bij mn zoontje kwam er 20 kg bij en is er nooit meer afgegaan haha
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen)
tammie: jeetje snel zeg! wel super hoor! bedankt voor de felicitaties hier net een een geheimzinnig pakje aan de deur... (krijg ik al mijn hele zwangerschap om de zoveel tijd) ben echt benieuwd wie dat doet, en of die persoon zich nog een keer bekend gaat maken.
Tammie wat een snelle bevalling zeg! En een prachtig resultaat! Geniet van jullie kleine meisje. Darkangel dat klinkt geheimzinnig! Wat zit erin dan?