Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Ben echt kapot! Ben dus toch de stad ingeweest om wat babykleertjes te kopen. Wat een leuk spul allemaal! Heb 1 setje bij de h en m gekocht in mt 50. Voor de rest alle kleertjes in 56. En een nijntje pakje:D. Wat kan een mens zich toch blij voelen met kleine dingen:D

Zo eerst hond uitlaten en lekker douchen.

Waren alle controles goed?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat is het hier rustig dames :D

Vanmiddag mocht ik op controle komen, omdat ik de kleine sinds 2 dagen minder voel moest ik aan de CTG. Gelukkig was alles goed met de kleine :D

3. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @mam: Fijn dat je control goed was

@carlaaa: heerlijk hé die kleertjes shoppen.

Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met kleertjes uitwassen. Heb er een heleboel gekregen van een vriendin van me dus wil die wel allemaal eens goed uitwassen voor dat meneertje ze aan doet.
    Als ik dat nu al ga doen is misschien wat vroeg?

Hier is meneer de laatste dagen zo pijnlijk actief. heb meerdere momenten per dag dat ik echt even naar adem moet happen omdat hij zo hard trapt! Maar das natuurlijk altijd een goed teken als ze lekker actief zijn. :)

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    pff ik heb een hele drukke dag achter de rug. Geestelijke en lichamelijk ff helemaal kapot.
    De kleine drukt weer pijnlijk tegen mijn ribben aan.
    Het liefst ga ik nu naar bed en wordt pas weer wakker als alle problemen zijn opgelost.

Er wordt hier in huis geverfd de deuren en deurposten. Zaterdag het plafond in de slaapkamer, dat eigenlijk afgelopen zaterdag zou zijn gebeurt.
    Vanmorgen een intakegesprek gehad voor shv en de hypotheekverstrekker gebeld omdat ik aan de andere kant van NL nog een koophuis heb waarbij mijn ex niet wil mee werken aan de verkoop, heb nu vervangende toestemming. En ben nu in gesprek met de hypotheekverstrekker. Het huis moet nog ontruimt worden omdat meneer met de noorderzon is vertrokken.
    Ik heb nog een gezamenlijke rekening met mijn ex man omdat hij zijn handtekening niet wil zetten ben ik ook nog eens hoofdelijk aansprakelijk voor die rekening. Hij is financieel onbetrouwbaar. En ik kan niets doen om mij van die rekening af te krijgen.
    Binnenkort moet ik de sleutel inleveren van mijn huurwoning. Die is gelukkig zo goed als leeg, met behulp van vrienden is het een kwestie van de puntjes op de i te zetten. gaten dichten, schoonmaken en de laatste spullen meenemen.
    Maar de tegenvaller om het koophuis ook nog eens te moeten legen. Kortom ik ben het een beetje zat allemaal. Ik wil kunnen genieten van de laatste weken van mijn zwangerschap.

Maar kom daar niet echt aan toe. Ik wil dozen uitpakken maar kan het nog niet kwijt omdat er nog geklust wordt

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik moet nog beginnen met het wassen van de kleertjes. Mijn schoonvader moet de commode en de kast nog schuren en schilderen. Ik hoop maar dat het allemaal op tijd klaar komt

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja hier waren alle controles weer goed gelukkig!! had een perfecte ctg haha

vlinder kan me voorstellen dat je t zat bent ja! jeetje..

mam: fijn dat alles goed was..!

kleertjes wassen, heb ik vrij vroeg gedaan.. heb van die lekkere zwitsal geurbuiltjes gehaald voor in de kast.. dus nu als je de kast open trekt.. mmmmmmmmmmmm lekker luchtje! heb nu paar dagen terug nog een partij gewassen maar met 30 weken ook al een groot deel.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dank je!
    Goed! Weer bijna een dag om.... als het avond wordt ben ik al weer blij dan beetje tv kijken, slapen en dan weer een nieuwe dag! Heb sinds een paar dagen last van maagzuur dus ik vraag straks weer wat voor de nacht. Hielp afgelopen nacht erg goed!

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Frannie fijn hoor dat het nogsteeds goed gaat!

Eigenwijze mannen, ja hier ook 1... :D Maar wel een hele lieve!

Kleertjes wassen, vluchttas kleertjes zijn gewassen en zitten in de tas, rest ga ik morgen aan beginnen.

Volgende week kan ik het matrasje voor de wieg ophalen, dus dan kan ik die ook klaarmaken. Verder zijn we hard bezig de babykamer af te krijgen, morgen laatste keer muur schilderen, vrijdag luchten, zaterdag schoonmaken en inruimen, planken ophangen etc.

Ik had gister bij het afvegen een sliertje bloed in de smurrie zitten en vandaag een sliertje in m'n inlegkruisje. Heb al ruim 1,5 week heel veel afscheiding, erg vloeibaar dus geen stukjes prop. Herkent iemand dit?

9. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    ik wil me ook graag aanmelden:D

10. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier bij vk geweest en heb 1cm en baarmoedermond is mooi verweekt, nouja toch iets.. vind het alleen wel jammer want bij dochter had ik op dit termijn al 3cm en had ik lang niet zoveel last van kwaaltjes als buikpijn... :(

Kind ligt heel mooi laag in bekken ook. Zo maar even douchen heb ook grote boodschappen gehaald samen met manlief en net lekker chinees gegeten dus zit net eindelijk op me kont.

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Balen zeg dat het pas 1 cm is. Die laatste loodjes zijn met recht de zwaarste

12. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is wel zwaar nu.. Ben blij dat de andere 2 al wat ouder zijn en beide op school zitten ( 2minuten lopen)

heb nu wat bloedverlies maar dat kon door het onderzoekje komen zei ze.. Misschien doet het toch nog iets en anders nog 9 te gaan :)

13. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Heeft iemand gisteravond de film "de gelukkige huisvrouw"gezien. Ik heb het eerste stukje gezien, want ik kon de film al. Maar kreeg het toch benauwd bij dat bevallingsstukje in het ziekenhuis. Brrrrrr. Ik ga er maar vanuit dat dit erg gedramatiseerd was. Maar heb er toch mooi een uur wakker van gelegen :p

14. Tammie1984

7 mei 2012
    77
    0
    0
    Noord-Brabant

Haha daarom heb ik m de vorige keer ook niet gekeken (was toen nog wel zwanger) nu ik net bevallen ben, pas ik ook nog eventjes. Ik kijk m wel wanneer ie de volgende keer weer uitgezonden wordt ;)

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames, hopelijk heeft iedereen goed geslapen.
    Ik redelijk was maar 3x wakker :)

Sylvia ik hoop dat je kleine vandaag komt en dat het allemaal voorspoedig verloopt.

Nou straks naar het zh voor weer een ctg en echo, hopelijk is D. genoeg gegroeid en is verder ook alles goed.
    Vandaag 35 weken :D

16. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik had dit ook, volgens mijn vk is dit ook een manier hoe je lichaam de prop verliest, je baarmoedermond wordt nl weker en daar komt dat vocht vandaan, en met dat vocht komen er dus ook stukjes slierten prop mee, werd mij uitgelegd

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Goedenmorgen iedereen :D

Hopelijk komt je kleintje vandaag Sylvia, spannende dagen voor jou.

Hier weer een heerlijke nacht gehad, 1x uit geweest om naar de wc te gaan.
    Pff kan niet wachten totdat baby komt, zie er zo naar uit :D Wat kunnen die laatste dagen dan toch lang duren jemig.

Succes vandaag met de ctg en echo Masami!

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Goedenmorgen,

Sylvia hopelijk komt de kleine gauw.

Chaben nog 1 nachtje slapen! Super! Hoelaat moet je in t ziekenhuis zijn morgen?

Mam1991 kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten. Hopelijk laat de kleine ook niet te lang opzich wachten.

Hier ook een goede nacht gehad maar voel me nog steeds erg moe...

Succes met alle controles vandaag meiden!

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    boh, wat een ffing piepnacht! ;):(

Zoonlief die niet wilde slapen, en ik heb er 1 in mijn buik die ook een midnight party gaf.
    heel veel stekende pijn in mijn onderbuik (aan de kant van mijn lies) wat op bandenpijn lijkt, en af en toe een fijne pijnscheut in mijn onderrug.

pfff. slapen? wat is dat? ik ben zooow brak!

zometeen op controle, effe geen zin en fut voor, maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

20. mamavang

mamavang Niet meer actief

Goeiemorgen!

Balen sky dat je zo'n brakke nacht gehad hebt..

Zijn er nog nieuwe mamaas?

Hier een goede nacht gehad..
    Vl was om 5u al op , ik was nog moe en heb tot 9u geslapen..

Wel sinds ik op ben een ontzettend gejaagd gevoel..
    Herkenbaar voor iemand?
    Het lijkt een beetje op t gejaagde gevoel door hartkloppingen
    maar dan zonder de hartkloppingen..
    Ik voel me zo onrustig!

Verder geen harde buik, wee of wat dan ook te bekennen..

Wel weer veel slijmverlies..
    Het loopt er niet uit maar met afvegen hele slierten wit.. Bah!

Deel Deze Pagina