Dankjullie.. Nu aan ctg en bloeddrukmeter.. Meisje doet t prima.. Mijn bloeddruk is nu 160/100 Ze willen haar niet halen denk ik Ze is aan de kleine kant.. Nu weer wachten op bloed en urine uitslagen.. Pff.. Sniksnotter.. Ik ben t zo zat!
Balen linneke en kan me goed voorstellen dat je er genoeg van hebt. Knuffel voor jou meid. Nou vandaag de ctg en echo gehad. Ctg was prima en de echo op zich ook, nog steeds een groeivertraging van het buikje die loopt zo'n 2/3 weken achter in groei en de rest loopt goed. Het was volgens deze gyn niet ernstig genoeg om me daar te houden ondanks mijn harde buiken en weeën, dus al met al goed nieuws. Door alle punten samen te voegen komen ze op een gewicht van 2430 gram uit en dat is redelijk gemiddeld. Zondag extra ctg en aankomende woensdag weer een ctg en echo bij de gyn.
Dat is balen Linneke!!! Hopelijk is de ctg goed en kun je snel weer naar huis toe. Nog heel even volhouden, over een tijdje heb je je kleintje in je armen liggen
Jeetje linneke, ook weer niet goed dat je nu weer bent moeten gaan. Jammer dat ze nog zo klein geschat wordt anders konden ze je inleiden zodat alles weer snel op zijn positieven komt. Sterkte in ieder geval! Hier echt een baaldag! Ben maar aan het wachten tot het 20u30 is om mijn mannen in bed te zwieren. Heb het gehad vandaag. Vreselijke nacht gehad met pijn in mijn heupen, kon op geen van beide heupen blijven liggen, dus veel wakker. Nu zit ik eindelijk op mijn gemak in de zetel krijg ik weer die pijnlijke krampen onderaan mijn buik. pffff... Dat ik maar snel mijn bedje inkan!! vannacht is er iemand van ons 16-31juli topic bevallen met 31 weken. Een zoontje met al het mooie gewicht van 2kg200 en 46cm. Niet te geloven hoe snel zoiets soms kan gaan. Hoop toch dat ons manneke nog wat blijft zitten!
Ik mag een nachtje blijven ter observatie.. Heb er n bloeddrukverlagend medicijn bij gekregen.. De onderzoeken van morgen even afwachten en vandaar uit wordt er zo nodig een nieuw plan gemaakt. Wel nog een fijn gesprek met mn gyna gehad. Ze zijn hier alleen wel streng qua kzs dat ze die tenzij echt noodzakelijk pas vanaf week 39 doen.. zeker omdat ons meisje dus aan de kleine kant is.. Dussss... Gelukkig heb ik wifi en kan ik daardoor jullie mooi vervelen Ik ben echt aan t wachten op t moment dat ons meisje er is en ik eindelijk mn "normale" leventje weer op kan gaan pakken Ik verlang er echt naar om eens lekker met n poetsdoek door t huis te wapperen en n lange boswandeling met mn hondjes te gaan maken.. Weer eens een duik in een zwembad te nemen of lekker uitgebreid te staan koken.. En alles uiteraard met ons prachtig mooie meisje erbij! Knuff en dankje voor jullie reacties!
@linneke: wat fijn dat je bloeddruk nu weer beter is. en maar goed dat ze je zo in de gaten houden. hopelijk duurt het niet lang meer voor je, het is natuurlijk wel goed voor je meisje dat ze je zolang mogelijk laten lopen, maar echt heel veel zal ze denk ik niet meer groeien, toch? dan kan ze dat misschien wel beter buiten de buik doen! @hier ook door de APK, kind ligt vast in de bekken, wat al die pijn verklaart en uk heeft een aardige bilpartij Die gaat helaas op zijn moeder lijken haha
ook hier ' APK' gehad vandaag vanwege verwachtte grote baby. Dat valt mee - geschat gewicht nu 2100 gram, maar ja, de VK heeft 3keer de buikomvang gemeten en er kwam 3keer een ander beeld uit. Ze nam uiteindelijk de grootste in plaats van de middelste, dus ik denk dat het allemaal wel snor zit. Verder deed alles het nog en lag uk ook met hoofd naar beneden (laatste paar controles alsmaar in stuit) in het bekken. Had nog voldoende ruimte om te draaien, maar ik hoop dat t voldoende 'vast' ligt om zo te blijven liggen. Nu op naar de laatste weken werken en dan helemaal aftellen!
@ Linneke: meid wat een getob! Laat je nu maar goed verzorgen, je bent in goede handen! hopelijk blijft je bloeddruk nu goed! fijn dat je goed gesprek heb gehad met de gyn! @ apk's: ik zie een hoop goede apk/s. fijn! hier: kleine groeit nu goed. Kraamzorg was vandaag voor t laatst, heb echt tranen met tuiten gehuild, ze was zo ontzettend lief. Kreeg zelfs kadotje van d'r! ik ga dr zo missen! onderkantje herstelt goed, buik trekt in en ben al 6 kg kwijt in 1 week.. Vanaf morgen mogen we naar buiten, helaas is t weer er niet naar! Maar we zien morgen wel verder, nu van elke minuut genieten!
Ik meld me! Neehoor niet aan het werpen, gewoon een paar superdrukke dagen gehad en aan et eind van de dag kan ik de energie niet meer opbrengen om nog iets te lezen of te schrijven haha Vanaf morgen heb ik niets meer te doen dus dan kom ik wel weer even lezen en kletsen
Help.. Vanavond veeeeeeel slijm verlies gehad en ook wat druppeltjes bloed.. Kan dit komen door het vele hoesten ivm verkoudheid? Met een week of 25 ook wat bloedverlies gehad, toen bij de triage geweest en d'r bleek gelukkig niks bijzonders aan de hand te zijn.. Zucht.. Ik ga me niet druk maken en zo lekker slapen en duimen dat het niet weer gebeurd!!:x
Dames ik ben 16 mei om 19.39 bevallen van onze dochter evi. Ze weegt 3750 gram! Flinke meid dus moeten nog 24 uur in het ziekenhuis blijven ivm de suiker. alles is goed gegaan, vond t wel heftig!
Oh darkangel gefeliciteerd!!! Wat goed dat het zo'n flinke meid is! Die van mij was 3900 en moest ook blijven voor suiker.. Maar de eerste paar dagen is het heerlijk als ze wat vetjes hebben om op in te teren Ik hoop dat t verder goed gaat en dat jullie morgen weer naar huis mogen/kunnen
Aah DA! Gefeliciteerd!! Dat betekend dat je me alleen gaat laten op het 30 mei uitgerekend lijstje! Veel geluk met je kleine meisje