Linneke, heel veel succes vandaag!! Ik heb gister zeer onverwachts een babyshower gehad! Ik zal straks wat foto's plaatsen, ben zo verwend
Linneke heel veel succes!!! Eindelijk jullie kleintje straks vast houden!!! Nala wat super leuk ja!!! Maud heb het mutsje bij de borduurkoning besteld, en jij?
Linneke succes! Nala Superleuk een babyshower ben benieuwd naar de foto's! Deb: ik had ook een mutsje besteld voor de geboorte maar die was al te klein terwijl wij een klein mannetje hebben 3000 gram 47 cm dus kijk goed naar de maat hoor!
Oeehh Linneke, vandaag is de dag! Zet hem op Nala, dat is echt super leuk! ben benieuwd naar de foto's. Hier, weer een rustige nacht gehad.. baby laat mooi op zich wachten haha. Vandaag misschien even een stuk lopen in het bos met de hond, het is heerlijk weer vandaag.
Linneke succes!!!! Nala wat leuk! Hier slecht geslapen, ik lag lekker, was moe, maar kon niet in slaap komen... Had vanmorgen ook ineens kramp toen we in de schuur iets aan het zoeken waren, misschien een oefenwee? Had het nog niet eerder gevoeld. Het is wel wat gevoeliger de laatste dagen, veel steken enzo onderin. Vandaag de babykamer afmaken op het ledikant na, maar de stroom wordt aangesloten en ik kan de commode en de planken gaan inrichten!
@Linneke: heel veel succes straks! het is niet alleen jouw omgeving hoor, gisteren was ik op zoek naar geboortezegels, nergens meer te krijgen dus ook in deze regio een babyboom gaande denk ik. @Nala: leuk zo'n onverwachte verrassing! @hier: wat een spannend nachtje! gisteravond nog een klein stukje songfestival gekeken en kreeg een soort van buikkramp, ik dacht dat het door al dat kattegejank op tv kwam , bleek dat ik de hele nacht al flink oefenweeƫn heb zitten wegwerken. Geen oog dicht gedaan natuurlijk. Manlief en kind ook niet, dus met zijn allen een paar uur beneden gaan zitten, zij toch maar weer boven gaan slapen en ik op de bank in slaap gevallen en toen was het oefenen ook over! pfff... vind het maar niks, heb liever dat ik zeker weet wanneer het echt gaat beginnen, net zoals bij zoonlief Vandaag maar heel rustig aandoen
Succes Linneke! Vervelend heh die oefenweeen?! Elke keer denk je; ooh zou het?! En dan stopt het uiteindelijk. Wauw, ik wou dat er iemand was die mij kon vertellen wanneer het begon Heerlijk weer vandaag, dus lekker een dagje in de tuin!
Vanmorgen om 10.20 is onze dochter Guusje geboren. Ze weegt 2420gr en hoeft niet de couveuse in! Ze verblijft nu wel oo de kinderafdeling ivm te lage temp en glucose maar verder doet ze het perfect! Waarschijnlijk vanavond al bij me op de k amer.. Deze mama ligt behoorlijk pijn te liggwn dus gaat slpen Tot vlug! Knuff!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Linneke! Rust lekker uit en vanavond hopelijk lekker knuffelen met je meisje.
Wauw gefeliciteerd Linneke! Wat goed om te horen dat ze het zo goed doet !! Nu lekker gaan genieten van jullie meisje.
Zoo.. de lijst weer even aangepast. Als ik iets of iemand vergeten ben zou je die dan aan willen passen ?? Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei sylvia90 - 3e kindje - 15 mei (jongen) Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiƫle uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli
Linneke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Guusje. Nu lekker bijkomen. Hier vandaag weer een ctg gehad die perfect was volgens de vk in het zh. Ik kreeg wel te horen dat ik hoogstwaarschijnlijk word ingeleid met 37 weken in verband met de groeivertraging van onze zoon. Eerst aankomende woensdag maar weer een ctg en groeiecho en de doorstroom van de placenta meten. Grote kans dus dat ik over een kleine 2 weken word ingeleid.
Linneke gefeliciteerd! Hier gaat minder goed, ben wel thuis, maar met katheter, kan namelijk niet zelf plassen. En moet in bed blijven liggen.. zal gauw update plaatsen, zit via mijn telefoon.
DA, wat vervelend dat plassen zelf nog niet lukt wel fijn dat je thuis bent!! Gaat het verder goed met jou en de kleine? Masami, wat fijn dat je ctg goed was. en misschien over 2 weken al mama van jullie zoon!! wauw zeg!!! hier, grrr wilde net gras maaien, mooi begonnen stopt de grasmaaier ermee.... erg goed voor de hormonen... vriendlief is er niet dus kan nu niet verder...arghhh en het weer zit hier ook niet echt mee.. het is gelukkig droog maar geen zonnetje te bekennen