@de rest; sorry dat ik zo weinig reageer!! Energie level 0 op dit moment, lees&leef wel mee, vind ik erg leuk! Dus keep up the posting
Ben benieuwd wat voor een mooi kamertje jullie aan het maken zijn! Het klinkt in ieder geval al goed, zoveel aandacht wat jullie er aan besteden. Leuk heh als het eindelijk vorm begint te krijgen
Gefeliciteerd Krissiej !!! DA: Wat een mooie meid, geniet er van. Hier vanavond heerlijk voor de laatste keer echt even met z'n 2tjes uit eten geweest... wat was dat lekker zeg! We hebben genoten. Ik kan inmiddels niet meer wachten totdat de kleine komt duurt me veel te lang haha.
Krissie van harte gefeliciteerd mam ik hoop dat je kleine de buiten wereld wil bekijken, dan kan jij je kleintje bekijken
Krissie en Linneke: gefeliciteerd met jullie kleintjes! Da: Wat een prachtig poppetje! Hopelijk komt het plassen snel in orde bij je... zonzon: Hopelijk kan jij ook snel je kleintje bij je nemen... die kip vind ik wel grandioos idee!!
Goedemorgen! Hier weer een heerlijke nacht gehad, vandaag week 40 bereikt! Mir81: Ben benieuwd naar een foto
zo gister verhuisd en mijn oude woning schoon gemaakt met mijn zoontje. Ik was gebroken, de hele dag een harde buik gehad. Vandaag heb ik besloten dat mijn man en ik iets leuks gaan doen. Ik heb oppas geregeld voor ons zoontje. We gaan lekker High tea doen, we hebben het nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
Mam, jij vind het zeker ook wel eens tijd worden! Toch lekker dat je nog een keer samen hebt genoten. Ik duim voor je dat de weeen straks beginnen Vlinder, hoe was je high tea? Vast heel gezellig!
Bekijk bijlage 326110 Ik zou nog m'n verwennerij van de babyshower laten zien! Het is bijna schaamtelijk haha ( 2e foto volgende bericht ivm plaatsen via telefoon)
Wat wordt het hier rustig zeg! Das niet de bedoeling @ mam, jij staat nu bovenaan of niet? Kan de lijst niet vinden.. Rommelt er al wat? @ nala zooo wat ben je goed verwend, leuke spullejes!! Wij hebben ook een aantal van die spullen, oa de grijze nijntjes Van mij mag onze knul nu wel komen, ik ben sinds afgelopen weekend belachelijk moe en snachts word ik steeds wakker om te plassen en door de harde buiken... Woensdag weer naar de gyn, erg beniuwd of er al iets op gang komt... Weten jullie dat, controleert de gyn bij 37+3 standaard de bmm? Ik hoop echt dat er al iets begonnen is, zo benieuwd naar ons ventje..
Mam en zonzon ik duim voor jullie beiden Nala wauw wat een verwennerij! Heel leuk hoor zo op het eind nog een grote verrassing. Zit er hier helaas niet in Larissa hier controleert de gyn het standaard. Ze toucheert altijd om te zien Wat de stand is haha. Zou goed kunnen dat er al iets gebeurt, hier was ik met 37+3 op 1cm ontsluiting en hele verweekte bmm/Bmh. Was al meer dan 3 dagen ervoor. Ik denk dat het inmiddels hier ook wel weer veranderd is, maar zie mijn vk pas woensdag en die toucheert over het algemeen niet behalve als er weeenactiviteit te zien is op de ctg. Ben dus benieuwd woensdag misschien even grote schoonmaak houden voor ze komt haha
wauw nala, wat super!!! Goed verwend zeg!!! leuk!!! DA, wauw wat een mooi meisje, schatje hoor!! ben benieuwd wanneer de volgende baby zich meld... vandaag 32 weken, de tijd vliegt... vannacht er wel 5x uit geweest om te plassen...niet echt fijn...hopelijk vannacht wat meer slaap... fijne avond allemaal
Wat was ik trots toen ik mijn ondergoed naar beneden trok vanavond en daar dikke prop met slijm lag liggen, nog nooit zo blij geweest met smerigheid in mijn ondergoed haha. Waahhh Nala wat ben jij verwend!!! * jaloers * .
Heb vanmiddag een stuk gelopen met de hoop dat het zou helpen, en heb nu sindsdien pijnlijke harde buiken. Niet echt weeen of iets in de buurt maar heb wel t gevoel dat er iets gebeurt nu. Ik voel de beeb nu nog lager zitten dus ik hoop dat ze het laatste stukje ingedaald is. Dus ben benieuwd of het iets zal bevorderen een deze dagen haha