sylvia: oh echt balen man! hoop dat het strippen vanavond iets in werking gaat zetten! hier vandaag voor t eerst mijn meisje een schone luier aan gedaan. en gewassen, (poepte ze t hele washandje onder ) verder is ze 80 gram aangekomen dus ook prima! heb een dagje extra kraamzorg omdat alles zo stroef en rommelig verlopen is met extra naar t ziekenhuis enzo dus dat is ook wel fijn. vk heeft toen straks een paar hechtingen eruit kunnen halen, dus kan ietjes relaxter gaan zitten.
Hallo dames, voor mij de laatste spannende 4 weken! Veel last van voorweeen maar helaas niet genoeg om door te zetten. Wij krijgen een meisje waarschijnlijk is ze iets kleiner dan de gemiddelde baby... wou dat ze al kwam heb zo'n verlangen na haar... Hopen dat ik op deze manier een beetje van me af kan schrijven en toch de laatste weken zonder moeite doorkom... ook al is het nu niet echt zonder moeite..
Dat is heel lief van je! Ondertussen dus gestript en had al 2a3 cm ontsluiting!! Maandag had ik erg veel krampen dus heeft dat toch nog iets gedaan waarschijnlijk. Verder wat afspraken gemaakt
da: Wat een moppie!! Hopelijk herstel jij ook weer snel helemaal en kan je van alles van je kleine meid gaan genieten! sylvia: Voor jou duim ik dat het nu lekker gaat doorzetten en ook jij snel je kleintje in je armen kan houden hier: sinds gisteren zijn mijn bekken vreselijk gaan opspelen!! Kan bijna niet gaan of zitten. Kreeg daarstraks zelfs amper mijn broek aan omdat ik mijn voeten niet goed omhoog krijg! Hopelijk wordt het niet nog erger die laatste weken! In het ergste geval moet ventlief mijn broek maar aandoen voor hij om 5u naar zijn werk gaat
Zoals dat kinderspeelgoed voel ik me soms als ik m'n broek probeer aan te trekken of als ik uit bed probeer te komen en ik zit helemaal cosy ingewikkeld met kussens en dekens! Ik zweer bij maxi jurken! Vanaf 8£ bij de primark heeeeeeeerlijk heb er gelijk een paar bij gekocht! Denk dat je die in NL ook wel goedkoop kunt krijgen en volgens mij zit dat ook nog wel even lekker na de zwangerschap! Denken jullie trouwens dat een luiertas te klein zal zijn voor wat ik in m'n vluchttas moet doen??
Sylvia spannend hoor! Void ik heb in de luiertas alle spullen van de kleine zitten. En dan nog een trolley voor mezelf, een tas voor vriendlief en mijn eigen handtas voor alle papieren, camera ed. Ik heb wel voor 4 dagen aan spullen bij me, weet niet hoe dat bij jullie zit. Maar een luiertas is best weinig ruimte haha
Nog bij kunnen slapen Luca? Hier nog weinig nieuws! Heb bedrust opgelegd gekregen door de steeds stijgende bloeddruk.. Ik lig nu netjes de hele dag in bed en nu is mijn bloeddruk net te doen volgens de VK. Dus ik zeg: Weeën komt u maar!!
Oh wat jammer zonzon die bedrust zo op het laatste moment. Ja ik heb vanmiddag een heerlijk lang dutje gedaan van 2,5 uur haha heeft me wel echt goed gedaan ik ben nu alweer moe maar een stuk minder uitgeput dan normaal. Kan ik nog even lekker tv kijken met vriendlief vanavond alleen wel jammer dat je nu al niet zoveel meer ziet van de grote schoonmaak die ik heb gehouden daarom heb ik er zo'n hekel aan, het lijkt wel of je het voor niks doet. Binnen no time is alles weer vies
Ja erg is dat heh! Maargoed ik vind schoonmaken altijd rustgevend dus goede bezigheidstherapie Nu zit schoonmaken er alleen even niet in
Sylvia oh nou heeft t rommelen iig iets gedaan. Dat scheelt. Hopelijk nu nog weeën erbij! Ik had in de luiertas de spullen voor de kleine en in een kleine weekendtas spullen voor mijzelf. Alles in de luiertas gaat niet lukken haha. Hier t bed omlaag gezet, moest van de kraam omdat t bed voor mij gewoon te hoog was. Mijn bekken werken niet mee en kon bijna niet zonder hulp in en uit bed. En nu dus wel.. scheelt een hoop! Verder ben ik verliefd! Hihi
Sylvia ik hoop dat de kleine gauw komt! Zonzon wat balen van de bedrust! DA wat een plaatje!!! Fijn dat je nu in ieder geval zelf je bed in en uit kunt, maar ook dat je een dagje langer kraamzorg krijgt. Hier een kleine die vanaf dat ik om even over 5 moest plassen aan het rommelen is. Hij heeft of lol of is het zat en vind het niet fijn om vast te liggen. Hij bleef maar bezig, anders nooit om dit tijdstip, dus ben er na een uur draaien maar uitgegaan... En nou regent het dus ook geen zin om even met de hond te wandelen wat ik eigenlijk van plan was. Volgens buienradar pas om 8u droog... Normaal maakt regen me niet zoveel uit, maar ik pas m'n winteroverall niet meer en m'n lange regenjas wil ook niet meer dicht, en om nou buiten te gaan douche...
He dames. ik hoop voor jullie dat jullie kindjes snel mogen komen. Mijn bevallingsverhaal...srry voor de spelfouten..zit op de tel. maandag gestrip..geen resultaat..woensdag gestript..geen resultaat. Donderdag last van harde buiken en zeurende rugpijn. vrijdag gestript en een uurtje daarna begon de buikpijn en rugpijn wel wat toe te nemen. s middags (vrijdag) naar t zkh voor ctg en echo en afspraak maken voor inleiding. zaterdagochtend zouden we gaan inleiden..kleine deed het nog super in mijn buik. Ondertussen de hond nog weggebracht..bij de mac gegeten en eenmaal thuis lekker op de bank gehangen. Ondertussen wel last maar geen erg dat dit al weeen konden zijn. was zo overtuigd dat t niet meer uit zichzelf kwam. s avobd op bed robd tien uur toch maar getimed..was nog niet super regelmatig maar begon toch wel zeer te doen..had zon 2cm ontsluiting volgens vk. we moesten weer bellen als ze echt regelmatig om de 5 min kwamen. nog ff op bed gaan liggen en de weeen werden zo snel sterker dat ik meer moeite had om ze weg te puffen maar nog steeds niet regelmatig. bleek achteraf dat ik de hele tijd al rugweeen had ( wist ik veel) en die schijn je niet op te kunnen vangen. wat een hel ( srry dames..maar echt een hel) vk gebeld en gezegd dat ik het niet meer trok. vliezen heeft ze gebroken in de hoop dat de ontsluiting zou opschieten.. niet dus na het vliezen breken maar een halve cm erbij. dus was in totaal al 8 uren bezig mn rugweeen weg te puffen en te handelen maar schoot niks op. dus toen gezegd dat ik het echt niet meer trok. trilde erover en.kon bijna niets meer zeggen omdat ik me zoo moest concentreren om de weeen aan te kunnen..kleine bleek ook weer omhoog gekropen te zijn omdat ik zo verkrampt was vd pijn. naar het zkh en moest aan infuus met zoutoplossing en aan ctg en kleine kreeg een metertje op zn hoofdje om te kijken of alles nog ok was. ondertussen ( tussen de weeeen door) wel tien keer gezegd dat die kerel vd ruggenprik NU moest komen! uiteindelijk was ie er.. moest eerst gebeld worden want was half zeven s ochtends en de ruggenprik was gezet. toen dat na vijf min begon te werken echt goddelijk!!! als ik dat eerder had geweten hihi. toen ging het snel allemaal.. nog ff geslapen en na drie uurtjes kwart voor tien zat ik op 8 cm en was de kleine weer ingedaald omdat ik lekker ontspannen was. toen ging het helemaal snel want zat na vijf min al op 10 cm en toen mocht ik mee persen. echt fijn is dat zeg.. dat je 'iets' kunt doen.. na 18 persweeen en 40 min was ons kleine mannetje daar dan eindelijk. was nog wel even spannend want zn navelstreng zat om zn nekje..maar dat ging goed gelukkig. wel veel kraamtranen gehad deze week en veel getwijfeld. voel me soms een slechte moeder want soms denk ik..ooh zijn we hier wel klaar voor..mijn leven wordt nooit meer hetzelfde en hadden we hier al wel aan moeten beginnen.of toch nog ff moeten wachten. ik vind het zo erg dat ik dat soms denk..kont ook door het slaapgebrek..en de hormoben.. maar echt ik hou super veel van ons mannetje hoor.. alleen je leven staat zoo op zn kop! herkenbaar voor al to be moeders of meiden hier die net bevallen zijn? of is dit reden om bezorgd te zijn omdat het niet normaal is om dat zo te voelen? liefs
Goedemorgen dames! Wat is het hier rustig zeg inmiddels. Zijn niet veel dames meer over! Mir balen van het vroeg wakker zijn Krissiej wat een verhaal! En idd rugweeen heeft geen enkele zin om ze proberen te baas te kunnen haha. Ik was ook zo blij toen ik die ruggeprik kreeg. En je twijfels zijn heel normaal hoor. Ik had ook af en toe opeens een paniekaanval van hellup! Waar zijn we aan begonnen! Maar dat komt allemaal goed, je rolt er straks vanzelf in en dan weet je niet meer hoe je het ooit anders hebt gedaan Ik zou eens kijken of je er met iemand over kunt praten, dat lucht vaak al heel erg op. En diegene(n) kan/kunnen je dan ook weer gerust stellen Het is ook niet niks om ineens verantwoordelijk te zijn voor zo'n hummeltje! Hier gaat alles nog goed. Vannacht goed geslapen weer. Ik ben sinds gister bezig met drukpunten masseren in de hoop dat het werkt haha. Ik merk wel enig effect in mijn lijf maar of het ook tot bevalling gaat leiden? Verder vandaag rustig dagje. Lekker uitgeslapen en vanmiddag even de stad in, moederdagkadootje halen voor schoonmoeders en alvast een vaderdagkado voor vriendlief, aangezien ik daar waarschijnlijk geen tijd voor/zin in heb als ik bevallen ben.
Goeimorgen iedereen! @ krissiej: nog proficiat he! Wat een verhaal. @ DA: waaw, wat een dotje! Gisteren een drukke dag gehad. Veel moeten rondlopen, met 's avonds de nodige ongemakken tot gevolg. Maar vannacht voor het eerst sinds dagen weer eens behoorlijk geslapen! Slechts 2 x moeten opstaan (tov 5 tot 6 x de vorige nachten) en voor de rest eigenlijk goed geslapen (en eens niet 'verdronken' in het brandend maagzuur). Dat deed echt eens deugd Verder probeer ik mijzelf elke dag opnieuw te doen beseffen dat het nu niet lang meer zal duren: er komt nu echt wel een kindje aan! Het is nog zooooo onvatbaar! Alles staat wel al klaar, maar toch moet ik mezelf elke dag opnieuw overtuigen dat het ECHT is Ook de toekomstige grootouders worden zenuwachtig : "besef je wel dat het nu écht wel voor binnenkort is?" Wel leuk om te zien hoe zij er naartoe leven Vandaag een rustige dag voor de boeg (met zo een snertweer is er toch niets te doen, dus beetje rusten