Goedenmorgen meiden, Chaben gefeliciteerd! Wat n schatje! Hoe voel jij je? Hoe gaat t met alle andere mama's? Da,is jullie evi uit eindelijk gaan slapen? Sneu en hartbrekend als ze zo verdrietig zijn.
Chaben, gefeliciteerd, mooi kindje hebben jullie mogen krijgen DA, nu is het wel klaar hopelijk. Je hebt het niet makkelijk gehad met je zwangerschap, zware bevalling en last van je bekken en nu Evi weer spruw. *knuffel*
Chaben: gefeliciteerd!! Hier lekker uitgeslapen.. Net wakker Gister een hele slechte nacht gehad dus nu lekker ingehaald! Verder hier alles okee, hoe is het met de rest van de dames? Ik hoef nog maar een weekje te werken en dan begint m'n verlof! alles lekker wassen en verder klaar maken! Fijne zaterdag allemaal!
Chaben, gefeliciteerd! Wat een schatje!!! DA, het zit ook niet mee heh knuf vanuit hier, hopelijk gaat het snel beter met jou en je meisje Zustertje, hoe is de tongoperatie gegaan? Lag er aan te denken vanochtend. Hier nog niks.. Worden jullie ook zo gek van alle berichtjes die je krijgt? "Nog niet bevallen?!!" Ben nog niet eens uitgerekend jongens.. Haha
@zonzon. Hier ook nog helemaal niks. Voor me gevoel krijg ik het idee dat ik ingeleid moet worden over een paar weken. Hoop het niet. Hoor zoveel dames die al een paar dagen van tevoren symptomen hebben om maar zo te zeggen. Maar hier eigenlijk niks . Krijg idd dagelijks smsjes, whatsapp of ik al ben bevallen of dat het al begonnen is. En als je niet optijd antwoord geeft dan wordt er gebeld. Vind het persoonlijk erg vervelend. Net alsof je hele tijd met je telefoon in je handen zit denk ik dan.
Hoeraa Chaben gefeliciteerd met jullie Rachel! Prachtig klein meisje!! DA achgossie Hopelijk is het uiteindelijk beter gegaan? Nala, heerlijk dat je even bij hebt kunnen slapen. Nog even een weekje ertegenaan en dan heb je rust! Zonzon en suus, hier ook nog niks hoor helaas. Gelukkig word ik niet zo overspoeld door 'ben je al bevallen' berichten. Zou mij ook bloedirritant lijken haha Vannacht heb ik goed geslapen! Na gister een lange dag had ik dat wel even nodig. Maar 2x eruit geweest om te plassen en werd pas half 10 wakker, heerlijk. Sinds het opstaan heb ik wel wat last van vervelende harde buiken, merk dat ze de laatste dagen steeds pijnlijker en harder worden. Al neem ik die harde buiken niet echt serieus, ik zit steeds te wachten op de rugweeen want daar beviel ik bij de eerste mee. Het rommelt dus wel flink, maar concreet gebeurt er maar weinig. Misschien ook maar beter, dit weekend heb ik nog afspraken staan, en dinsdag komt mijn schoonmoeder aan, die bij de bevalling zou zijn en/of evt onze dochter opvangt als het begint. Dus dan wacht ik daar wel eventjes op Zo'n gek idee dat ik straks alweer 39 weken ben! Ondanks het ongeduldige wachten tot het grote moment aanbreekt vind ik de tijd toch nog snel gaan.
Chaben gefeliciteerd! Da: jeetje je krijgt wel alle ellende hè! Hoop dat t nu alleen maar voorspoedig mag gaan! Zonzon: lief dat je t vraagt. Alles is goed gegaan. Meneer was t snel vergeten heeft alleen nog paar x bloed gespuugd en moet duidelijk wennen aan zijn tong, hij steekt m nu steeds uit haha! Ik heb tranen met tuiten gehuild. Hoorde hem zo hard krijsen en kon niks doen.. Maarja het zit erop! Hopelijk voorlopig geen ingrepen e.d meer! Hoe is t met jou bloeddruk? Kom op meiden nog even geduld allemaal! Linneke hoe gaat t met jou?
oeps helemaal vergeten Chaben, mama en Silvia: gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes! @DA he jakkes blaasontsteking! hier ook weer, zelfs zo erg dat ik aan een nierbekkenontsteking dacht (hevige pijnen in mijn onderrug en flank en bloed in urine) dus ook ik zit weer aan de AB, gelukkig lijkt het wel aan te slaan. Vk is ook nog even geweest, alles zit nog potdicht daaronder dus ik zie mezelf voorlopig nog niet bevallen @zonzon: lichtelijk herkenbaar. Schoonouders zijn druk met de rommelmarkt in hun dorp, daar helpen ze elk jaar mee, ze hebben wel mobiel mee om zoonlief op te vangen als het zover zou zijn, maar nu heb ik bijna het idee dat ze elke dag bellen hoe het gaat. erg lief bedoeld hoor, maar ik kan niet zo goed tegen die sociale controle ik ben van huis huit al een einzelganger geweest. @Luca: Ik heb het ook dat deze keer die laatste weken veel sneller gaan dan bij de eerste, misschien juist ook wel omdat er al 1tje rondloopt die zijn aandacht opeist.
Chaben gefeliciteerd!!! DA hè wat naar! Sterkte!!! Zonzon en Suus, ik denk dat ze wel weten dat ze dat niet moeten gaan doen elke keer vragen, want dan krijgen ze met hormonsters te maken ... Zus ja dat zal wel hartverscheurend geweest zijn, zo'n klein hulpeloos mannetje zo aan het schreeuwen... Ik heb vannacht met omdraaien ineens een steek in m'n lies gekregen echt niet grappig doet nu nogsteeeds zeer... Buik rommelt ook weer wat, gister was het rustig, maar nu de hele dag al beetje ongi kramp oid. Vandaag gaat er een wervelwind van sop, doeken en stofzuiger door m'n huis genaamd stofzuiger en manlief is samen met z'n vader buiten bezig, heerlijk! Kunnen we vanavond schoon beginnen met bevallen hahaha!
Sorry even klagen...ik weet dat ik super blij moet zijn met ons wondertje in mijn buik,vooral na hoe we zwanger zijn geworden,maar ben alle ongemakken zo ontzettend zat. Eerst de misselijkheid en ziekenhuis opname,de misselijkheid en t spugen dat veel te lang aanhield,met 18 weken al thuis ivm t spugen,bloedverlies en krampen,daarna de vreselijke maagzuur en nu?..... Nu mogelijk bekken instabiliteit....en heb er zo'n last van...mijn onderrug,billen en bovenbenen,bij t opstaan,liggen,zitten en lopen....en dan met steeds meer nesteldrang is t niet handig... Sorry moest t even kwijt...
Oh ik weet heel goed hoe jij je voelt, liever vandaag nog bevallen dan morgen! Soms heb je denk gewoon echt pech en dan is het vanaf 't begin af aan ellende ellende ellende En wij hebben helaas die enorme pech, GRR! Nog ff'kes volhouden en we kunnen onze wondertjes vast houden, ik tel met je mee af! Dikke knuf x
Hallo dames ik zal me even voorstellen en vanavond een beetje van iedereen bijlezen. Ik ben anne, 33 jaar en 15 jaar samen met mn man. We hebben een dochtertje van net 2 jaar en een puberende duitse herder. Op het moment zit ik al thuis, in de ziektewet. Dit is een lang verhaal maar om het even kort te houden, ik heb een aangeboren hartafwijking waarvoor ik 2x een open hart operatie heb gehad. als gevolg hiervan heb ik een verminderde pompfunctie en ritmestoornissen waarvoor ik een icd/pacemaker heb en medicijnen. Daardoor zit ik nu dus ook al thuis, kan amper nog iets qua inspanning. Maar met mn dochter had ik dit ook en na de keizersnede is dit heel snel opgeknapt. Deze keer zal het wel weer een keizersnede worden omdat deze ook in een stuit ligt en ik een gewone bevalling qua conditie niet aankan. Dus als het goed is moet/mag ik nog een weekje of 8 a 9 en dan is het zover. Geslacht van deze uk weten we nog niet dus dat is nog even een verrassing. Ohhh krijg net visite. Tot later.
Hier gaat t wat beter weer, gisterochtend was echt ff pittig. Ik zat er ook doorheen en dat zal evi ook wel aanvoelen. In de middag ging t beter, en vannacht heeft ze t ook goed gedaan. Mijn man moet morgen weer werken, daar zie ik wel tegenop. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. T is trouwens rustig hier!
Deb: pfff weet precies hoe je je voelt, en Tuurlijk ben je dankbaar voor je wondertje in je buik, maar zwanger zijn is echt niet altijd even leuk hoor. Knuf!
Deb he gatsie zeg, dat is inderdaad niet het roze wolkje waar je zo lang op hoopt. Dat mag best even tegenvallen hoor! Knuffel! Void voor jou ook sterkte! Senna welkom! DA fijn dat het vandaag weer beter gaat. Spannend wel dat hij morgen weer aan het werk gaat! En Mir ben je nog schoon bevallen? Hier nog niks gebeurd hoor. Vannacht wel flink gerommeld maar dat zakte weer af uiteindelijk. Ik denk dat als het zo doorgaat ik de 40 weken nog makkelijk haal. Morgen alweer 39! In mn begin juni clubje is er vannacht weer iemand bevallen, en er zijn bij twee anderen de vliezen gebroken. En nog iemand die al een week met weeen ligt en die uiterlijk dinsdag wordt ingeleid. Dus een echte babyboom! Misschien toch die volle maan
Goeiemorgen, @ DA: blij te lezen dat het toch weer ietsjes beter gaat...Het wordt tijd dat je mag genieten, zonder al die tegenslagen @ iedereen die het wat moeilijk heeft: dikke knuffel! Hier: morgen 38 weken! Yippie. Nooit gedacht dat ik nog zover zou geraken (na risico op extreme vroeggeboorte). Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten tot hij komt! En nu zal je zien, hij zal blijven zitten tot de laatste dag Is er al gerommel bij andere mama's 2B?
Ploppy ik had dat ook bij mijn eerste. Opname etc etc. En uiteindelijk kwam ze niet meer! Moest gestript worden bij 39+3 om het een extra zetje te geven (want het rommelde genoeg, het deed alleen niets meer) en ben uiteindelijk bevallen met 39+5. Dat waren de langste 3 weken uit mijn leven haha En dan had ik nog geluk dat mijn gyn medelijden met me had en me stripte voor de uitgerekende datum
@ Luca: Bedankt voor 'het mooie' vooruitzicht. Heb een flauw vermoeden dat dit hier hetzelfde verhaal zal zijn Zal dus nog effe geduld moeten hebben
Hier vannacht redelijk geslapen om vervolgens met menstruatie en rugpijn met weeën wakker te worden. Tot nog toe pakken de weeën niet door de laatste weken gelukkig, D. moet nog even een paar dagen blijven zitten. Al zal ik zelf wel blij zijn dat hij er is. Deze zwangerschap is helaas ontzettend zwaar en ben er wel klaar mee. Maar hoe dan ook ik ben er bijna met of zonder inleiding. Lees dat er meer meiden zijn die er "klaar" mee zijn helemaal herkenbaar. DA spannend morgen voor je, maar komt helemaal goed hoor. You go girl