Ik ben er inmiddels ook klaar mee. Niet met het heerljke getrappel in mijn buik, maar verder... Vanaf vrijdagmiddag al weeen om de 20-25 minuten, ze worden steeds maar iets regelmatiger, nu om de 12-16 minuten... Twee nachten amper geslapen, zo'n drie uur per nacht, werd steeds weer wakker door de pijn. En ik mag pas bellen als het om de 5 minuten komt, nou in dit tempo... Ik ben even op Zet dan OF goed door, of laat het gewoon ophouden als er toch niets daadwerkelijk gaat gebeuren... Zo, volgende keer weer even een positief bericht, heb er even geen kracht voor
larissa: hopelijk zet het snel door, want zo is het ook niks! als je t echt niet meer trekt kun je misschien alsnog t ziekenhuis bellen, en misschien iets krijgen voor het slapen, dat je iig een goeie nacht maakt.
pfff larissa dat is pittig!! Hopelijk zet het snel door... Senna, welkom!!! Da, wat fijn dat het beter gaat en morgen gaat helemaal goed komen!! Je kunt het!! lekker met zn 2tjes. en anders zijn wij er, wel op afstand maar we zijn er!! dank jullie wel voor de reacties.... vanmorgen naar verjaardag van mijn nichtje geweest en nu rechtop in een stoel, ben kapot... zou vanmiddag ook nog heen gaan, maar dat word m niet. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die lekker even klacht.... voelt hier in de omgeving soms wel zo...alsof ik dan ondankbaar ben voor alles en dat is echt niet zo....
zo heb het een beetje bijgelezen maar het zijn wel heel veel pagina's haha. larissa; balen zeg dat die weeen continu zo komen maar dan weer net niet genoeg op elkaar qua tijd om er iets mee te kunnen. hoop voor je dat het snel doorzet of afzwakt en je iig weer een beetje kunt slapen. deb27; natuurlijk mag je klagen, we zijn allemaal 7+ maand zwanger dus dat kost gewoon energie. laat anderen maar eens met zo een toeter lopen en slecht slapen snachts. ploppy; 38 weken! hele mijlpaal dus als ik je bericht lees over eventuele vroeggeboorte. ja idd zul je zien dat hij nog 3 weken blijft zitten. masami; he bah die voorweeen. bijna 37 weken dus nog even volhouden. hier; vandaag communie gehad van ons petekindje. pfff eerst anderhalf uur in een houtenkerkbankje. had er al rekening mee gehouden en een kussen meegenomen maar toch. daarna feestmiddag en diner. dus ook zitten. ben dus helemaal gaar en van wat??? het zitten?? maar goed, nu lekker op de bank en mn man is de benedenverdieping aan het dweilen, de lieverd. morgen controle bij de gyn en dan meteen kijken of hij gedraaid is, voel nml de laatste dagen alleen geschop bij mn ribben en niet meer onderin dus of hij ligt met zn hoofd naar beneden of nog in stuit maar dan met zn voeten recht omhoog.
Welkom! Als het goed is gaat er een lijst rond in dit topic, met beval datum etc, voeg jezelf toe als je wilt!
Hoi meiden, Ik kom me ook hier melden! Ben nu 34 weken zwanger. Heb zo'n anderhalve week door een blaasontsteking vroegtijdige weeën gehad en ben 4 dagen opgenomen in het ziekenhuis geweest, waar ik weeënremmers en longrijping voor de baby heb gehad. Nu ben ik weer thuis en moet heel rustig aan doen. Als de baby zich nu aandient, laten ze haar komen. Heb nog steeds harde buiken en voel van alles als ik maar iets ga doen. Lopen gaat helemaal niet meer. Het risico op vroeggeboorte blijft, maar het kan ook zomaar dat ik tot 41 weken blijf doorlopen. Dus het is allemaal wel spannend!
Hier de rust erin gegooit.. evi slaapt nu van fles tot fles in haar eigen bedje! morgen druk en spannend dagje. huisarts komt op kraamvisite, heb ook nog wat vraagjes dus komt goed uit.. en mijn vader komt op kraamvisite.. vind ik erg spannend heb hem al 5 jaar niet gezien
HELP!! ik heb zo uit het niets 2 snotterende zeeleeuwen in huis dat komt lekker uit nu! Niet echt dus Hopelijk ontspring ik de dans en kan ik gewoon "gezond" bevallen. @nieuwe dames: welkom!
Nieuwe dames, welkom DA spannende dag voor jou vandaag, alvast een knuffel voor de zenuwen. Fijn dat Evi al goed slaapt tussen de voedingen. Sky, ik help je hopen dat jij de dans ontspringt en idd zonder snotteren kan bevallen. Nou hier de eerste weeën alweer gehad, zal zo de jongste naar school brengen en weer plat.
Hierbij de lijst: Ik heb zelf hier en daar wat aangevuld, maar mocht ik iemand vergeten zijn, sorry! @ alle nieuwkes: zet jullie er zeker bij! Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Onderweg: Vlinder - 3e kindje - 7 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli
Goeimorgen dames! Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wel, ben nog doodop! Zaterdag naar een trouwfeest gegaan, heb me super geamuseerd maar dat het zo vermoeiend zou zijn.. pfff Kleine man is al erg druk vanochtend. Zaterdag was hij vrij rustig maar die schade heeft hij al goed ingehaald Vandaag ga ik het nog lekker rustig aan doen. Eind deze week wel weer naar de gynaecoloog,
Goedemorgen allemaal! Nieuwe dames welkom DA succes vandaag! Sky ik hoop het voor je, niks zo vervelend als een snotneus! Hier is sinds gister mijn hooikoorts in volle hevigheid losgebarsten, daar word je ook niet vrolijk van Zit me ook nu al af te vragen hoe dat moet als ik ga bevallen. Hoop dat de pijn van de weeen me dan afleid van de kriebels in mijn neus haha Masami nog 3 dagen en je zit aan de 37, goed zeg! Jony ja op zulke momenten merk je dat je energieniveau toch een stuk lager ligt dan gewoonlijk he haha Gelukkig kun je nog wel lekker rustig aan doen. Hier alles rustig. Gisteravond dacht ik even dat mijn vliezen zouden breken. De kleine zat van onder als een gek te beuken en toen ik op de bank lag voelde ik af en toe wat vocht lopen. Maar eenmaal op het toilet niks te zien dus of ik heb het me verbeeld of het was gewoon wat waterige afscheiding. Vond het wel eng om naar bed te gaan, ben zo bang om een waterballet van ons bed te maken ondanks het zeiltje Vanochtend een rustig ochtendje, dochterlief is lekker naar de gastouder. Die haal ik om 12u weer op en dan gaan we vanmiddag na het dutje denk ik even lekker wandelen langs het strand, het is vandaag lekker weer en vanaf morgen wordt het weer bagger. Morgen komt de vk weer voor controle, dan gaat ze ook toucheren om te kijken hoe het ervoor staat. Als ik genoeg ontsluiting heb (denk ik wel) ga ik vragen of ze evt wil strippen, of anders volgende week. Ook komt mijn schoonmoeder morgen aan en die blijft ruim een maand, dus die zullen we dan ook wel dagelijks over de vloer hebben. Gelukkig heeft ze een eigen appartement haha Maar die ga ik morgen dus ook bezoeken en helpen uitpakken. En dan is er zomaar weer een dag voorbij. Ik moet nu echt moeite doen om mijn dagen in te vullen. Vind het daarom ook wel een goed idee om ergens deze week te bevallen. Vriendlief begint nu ook echt nerveus te worden. Ergens wel heel grappig om te zien, want hij is echt het relaxte type dat nooit ergens om stresst. En als ik nu een keer een halfuurtje later thuis ben dan gewoonlijk of de telefoon niet direct opneem, is hij helemaal in paniek Dus wij zijn er met zijn allen eigenlijk wel klaar voor!
Nieuwe meiden welkom! Gisteren mijn verjaardag gevierd , was helemaal kapot ondanks dat ik het klein had gehouden, dus ik hoopte een goede nacht te maken maar helaas weer niet gelukt! Uiteindelijk 3 uurtjes geslapen ! Afgelopen 2 weken ook al zeer weinig geslapen ... Dus ben er nu wel en beetje klaar mee! Vandaag controle bij de vk gehad,alles was keurig ze heeft me gestript baarmoedermond was een klein beetje verstreken en met 1 Vinger toegankelijk. Als het niks doet gaan ze maandag weer strippen en als het beter verweekt is ook de vliezen breken. Als dit niet het geval is dinsdag naar de gynaecoloog om eind volgende week in te laten leiden... Dus duurt nu in ieder geval niet heel lang meer !
Pelikaantje; jeetje is ook heftig geweest dan, doe idd maar rustig aan zodat de kleine nog even binnenblijft. Darkangel; en hoe is het vandaag gegaan? en met je vader? Skyscrapper; hoop dat je het niet ook krijgt en gewoon zonder verkoudheid kan gaan bevallen. masami; hoest met de weeen gegaan? jony; wel gezellig zo een trouwfeest maar idd erg vermoeiend. lekker rustig aan! luca2504; leuk he die normaal gezien relaxte mannen veranderen in zenuwpezen als de datum dichterbij komt. ben benieuwd of de vk je kan strippen. nummertje4; nog gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat het strippen resultaat geeft. hier, vanmiddag controle gehad bij de gyn. uk was goed gegroeid, buikje liep iets achter, hoofd weer iets voor, ach het gemiddelde was goed. woog nu rond de 1400 gram en ze schatten hem bij de geboorte op 6.5 a 7 pond, dus 1 kg meer als mn dochter. verder lag hij nu met zn hoofd naar beneden voor het eerst. dochter heeft altijd in stuit gelegen en deze ook tot nu toe. had al zo een idee met dat geschop boven in ipv op mijn blaas. de volgende keer ga ik aankaarten hoe we de bevalling gaan doen, neig toch naar een keizersnede ondanks dat het nu wel een hoofdligging is.
Nummertje4, wat is de reden dat ze je nu al strippen en eventueel gaan inleiden? Heb er wss overheen gelezen, wij zijn nu op vakantie nl. dus lees vluchtig alles door.