Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maud ze willen me net over de 40 wk heen laten lopen wegens een groot kindje ! Mijn vorige 2 kids zaten ook op de bovenste curve lijn en deze hoogst waarschijnlijk ook weer !
    Vanavond heel veel harde buiken gehad eerst om de vijf en daarna om de twee min . Maar niet lang en pijnlijk genoeg om te zeggen dat het weeën zijn ! Ook wat vocht verloren maar niet kunnen opvangen dus weet niet of het vruchtwater was ! Het uw nu rustiger en wacht rustig af en ivm vocht bel ik morgenochtend wel even de vk

2. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik ben bijna 38 weken zwanger. Ik heb zwangerschapsdiabetes en woensdag moeten ik naar de gyn. Waarschijnlijk hoor ik dan wanneer ik ingeleid ga worden. Het duurt in iedergeval niet lang meer.
    Aan de ene kant ga ik het jammer vinden als de zwangerschap voorbij is. Vooral het gevoel van zo'n bewegend hummeltje in mijn buik ga ik erg missen, maar zal qau energie wel blij zijn als alles erop zit want ik kan niet zoveel meer doen en verveel me dus rot.

Ik ben benieuwd hoe alles gaat lopen, maar laat het maar op me af komen. Wel raar om te beseffen dat ik over een weekje of misschien wel eerder dan eindelijk moeder ben.
    Om na bijna negen maanden met een klein ventje het ziekenhuis weer uit te lopen.

Ik hoop dat die dag een mooie zonnige dag wordt waarin ik vol trots het ziekenhuis verlaat met ons kleine mannetje gezond in mijn armen.

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Heeft het nog doorgezet?
    Nog even en je hebt je kleine in je armen :D

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Vanaf vandaag mag ik meekletsen hier :) ben het alleen al zo zat

5. Ploppy

Ploppy Lid

26 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig!

Geen babynieuws vandaag?

Of misschien een veelbelovend gerommel in de buikjes? :D

Ik betrap mezelf er op dat ik misschien iets te fanatiek begin te 'zoeken' naar 'tekenen' van een naderende bevalling ;)
    Ben veel te ongeduldig:p

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Volgens mij is iedereen gewoon van het lekkere weer aan het genieten!! :)

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ja inderdaad, nog even genieten van het mooie weer, want helaas komt het slechte weer er ook al aan... niks aan zo...een paar dagen genieten en dan weer regen, bah...

morgen gaan we trouwen, heb er super veel zin in!!! Wel klein, alleen met onze ouders en gratis want willen over een jaar of 2 een bruiloft met alles erop en eraan!!!

Hier gaat het redelijk, heb ontzettend veel last van harde buiken en van mijn onderrug/bekken... aan het einde van de dag ben ik niks meer waard.. ik slaap wel heel veel maar blijf moe...
    hopelijk nog 7 weken, maar als het tegen zit nog 9...

fijne avond allemaal!!!

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Oh meid, wat spannend morgen trouwen! Lekker van genieten hoor!!
    :D

9. Welkom nieuwe dames!

Deb een hele fijne dag gewenst morgen!

Hier vnamorgen de vk geweest, strippen doet zij niet aan maar ze heeft wel getoucheerd, nog steeds 1cm ontsluiting. Is dus niets veranderd tov 2 weken geleden. Verder is schoonmoeders vandaag aangekomen dus ben heel de dag bij haar geweest en ze komt straks weer hierheen om ook vl nog even te zien. Was een heel druk dagje zo! Ohja en heb wel al heel de dag gerommel. Voor mij wel veelbelovend maar ik denk niet dat dit al het echte werk is. Al zou het best wel eens goed door kunnen zetten vanavond of vannacht. Of het komt gewoon door het toucheren en in dat geval zakt het in de loop van de nacht waarschijnlijk weer af :( We zullen het zien!

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    spannend Luca.
    hier ook sinds 2 uurtjes wat kramp, maar het is meer een ongikramp dan dat het ergens op weeën moet lijken. ;)
    Het zal hier denk ik ook wel loos alarm zijn

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    ( gooit wat weeën kramp poeder die ervoor zorgt dag de weeën goed doorzetten in dit topic voor de gene die willen/kunnen bevallen) :D

Hihi zou wat zijn..

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    spannend hoor dames er zitten er veel rond de uitgerekende datum zie ik. hoop voor jullie dat het voorwerk doorzet.

deb; veel plezier morgen!

hier; ukje is rustig vandaag hoop dat hij dadelijk nog even flink gaat schoppen. maar die is meestal een paar dagen rustig en dan weer wat drukker.
    buikje heeft even een groeistop denk ik, gelukkig maar want anders zou ik ontploffen op dat tempo haha.

13. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Lees mee hoor dames maar geen puf te reageren! Gaat goed hier, nog steeds hoge bloeddruk, dus mag van mij beginnen.

Aan de rest van de rommelaars; toitoitoiiiii

14. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen trouwen spannend hoor geniet ervan ook al hou je het klein het blijft een mooie gebeurtenus !
    Hier heeft het niet doorgezet wel maar 3 uurtjes geslapen ... Het word steeds minder eerst waren het er nog 5 toen 4 en nu 3 ik hoop vanacht echt beter te kunnen slapen !
    Vandaag lekker van de zon genoten ! Gevolg lekker verbrand stom stom ! Vandaag ben ik jarig en mijn vriendin en zus zijn gezellig langs geweest ( zondag had ik het voor de rest gevierd)

Ook was ik een beetje opgelucht dat het nog niet doorzette want morgen heb ik nog een sollicitatie gesprek !
    Daarna heeft hij alle tijd om te komen we zijn er klaar voor !
    Vrijdag kreeg ik net als tip is wel een mooie datum 31-5-13.

15. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hiep hiep hoera!!

16. Nou hier is het weer afgezakt sinds het eten. Dus denk niet dat er iets gaan gebeuren vanavond of vannacht.. Ook niet zo erg want ik heb een lange dag achter de rug en ben erg moe!

17. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Haak hier weer even in:

Deb: Wauw alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van, ondanks dat het klein is, leg je een hele mooie GROTE belofte vast!
    Heb je wel een jurk oid?

zonzon: Meid wat blijf je toch tobben.. kom op met die weeen! Hoop dat uk zich nu echt snel laat zien.

Nummertje 4: * zingt * Happy birthday to you.. happy birthday to youuuuuu..

Alle nieuwe welkom!

Hier: Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis maar blijf graag op de hoogte van iedereen.. en tja dan komen er weer nieuwe bij en daar wil ik dan ook weer van op de hoogte blijven.. dus volgens mij ga ik hier nooit meer weg haha;)

Ps nog steeds geen nieuws van mir?

Voor alle nieuwsgierigen: Hier gaat alles goed. Eerste 2 dagen zonder papa erop zitten en is me alles meegevallen!

18. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees mee vanaf nu hoor ik er ook bij hihi. Dat ze maar voorbij vliegen deze weken, heb een super klein buikje maar oh zon vreselijke rugpijn:(

19. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Auwie auwie. Slecht geslapen vannacht.
    Heb last van pijnlijke harde buiken/krampen en krampen in me onderrug. Voel dan echt me buik hard worden en de pijn komt opzetten en zakt dan weer langzaam af. Hopelijk zet het door, maar het zal wel niet. pffff niet leuk :x

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou gisteren naar het zh geweest en slaapmedicatie meegekregen.
    Heb redelijk geslapen daardoor.
    Nu wel alweer de hele ochtend harde buiken, vanmiddag naar de gyn om te zien of D. genoeg gegroeid is.
    Als hij goed genoeg is gegroeid dan gaan ze me dus nog niet inleiden pff ben er helemaal klaar mee, ze zeggen nu al weken dat ik rond de 37 weken word ingeleid en nu gisteren zeiden dus dit.

Deel Deze Pagina