Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    vlinder; hoop voor je dat je morgen naar huis mag en alsnog de buikschildering kan maken. knuffel

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dank je Senna

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Succes Vlinder!

Hier alleen maandag nog een paar uurtjes werken en dan eindelijk verlof!! Joeehoeee!!
    Ben d'r eigenlijk wel een beetje aan toe..
    Heb het gevoel geen ruimte in m'n buik meer te hebben, waardoor ik niet zo lang kan zitten.. Stom eigenlijk haha!

4. Sterkte Vlinder!

Hier vanavond heerlijk uit eten geweest, voor het laatst voorlopig denk ik dus we hebben er nog even van genoten. Mijn maag begint nu wel kuren te vertonen van al dat eten haha :)

Verder is mijn buik nog steeds helemaal rustig. Geen harde buiken te bekennen.

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Sterkte Vlinder, hopelijk mag je morgen naar huis!

Ooh lekker! Had je dit keer genoeg aan een bord vol? ;)

Ik verlies volgens mij net mijn slijmprop.. Glibberde zo een snottebel in mijn broekje. Wie weet is het begonnen! Hope so, maar durf niet meer te hopen, haha.. Hoe vaak ik al gedacht heb; jaaa het is zover!! Nou niet dus :D

6. Spannend zonzon! Bij mij werden de weeen een uurtje na het verliezen van de slijmprop een stuk sterker. Dus wie weet!
    En ja een vol bord was genoeg hoewel ik daarna nog wel wat frietjes van dochterlief heb meegesnaaid haha. Het ging er een stuk makkelijker in dan normaal :D Misschien is mijn lijf energie aan het opsparen voor de as bevalling ;)

Even een rare vraag, hebben jullie ook last van je tepels? Mijne zijn opeens heel gevoelig en pijnijk, terwijl ik er de hele zwangerschap geen last van heb gehad. Mijn borsten zijn ook de laatste weken pas gegroeid opeens, en nu staan ze zowat op knappen. Misschien dat het dar iets mee te maken heeft. Als ik eraan zit gaat het daarna enorm branden. Niet prettig!

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Luca, dat is heel normaal. Je lichaam is zich aan het voorbereiden of eventuele bv

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jahaa zonzon!! Het gaat nu eindelijk gebeuren:D!! Ik hoop voor je dat het vannacht allemaal vanzelf opgang is gekomen! Anders alvast heel veel succes:)! Het belangrijkste is dat minizonnetje nu snel komt!

Mir, mam en nog iemand (stom dat ik de naam kwijt ben.. Zit te borstvoeding en op m'n telefoon te lezen/typen dus Jan erg moeilijk terug lezen) gefeliciteerd met jullie mooie knullen!! Super :D

En darkangel, hoe gaat het nu? Blijft het langzaam maar zeker wat beter gaan? Ik hoop het!

Iedereen succes met de laatste loodjes, en vlinder ik zal hard voor je duimen dat die voor jou nog even zullen duren!
    Liefs voor jullie allemaal!

(Enne, over die borden nasi.. Ik heb van de week drie borden pasta op en zat toen om tien uur s avonds doodleuk nog een ovenpizza weg te werken :p m'n vriend zat er vol verbazing naar te kijken haha! Maar het mooie van borstvoeding is dat je ondanks zo'n dieet gewoon afvalt;) lekker eten als je honger hebt! Die lichamen van ons zijn keihard aan het werk!!)

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja gaat steeds beter, gister voor het eerst weer een stukje auto gereden in maanden (kon ik niet meer vanaf 6 weken zwangerschap door medicijnen en ziek zijn) was wel even wennen, maar je hebt t zo weer te pakken. We zijn hier even t dorp in gelopen, en luiers en billendoekjes gehaald. merk wel dat mijn conditie door t ziek zijn in de zwangerschap heel erg achteruit is gegaan, dus waren ook snel weer thuis, en ik was helemaal kapot, maar goed, steeds een beetje meer, en dan komt dat ook vast goed!

hier nog flink wat kraamtranen gehad, beetje late tranen maar goed, kon t niet meer ophouden, heb er namelijk heel erg veel moeite mee dat mijn zwangere buik weg is en ik dat ook nooit meer mee ga maken, (wij houden t echt bij 1 kindje) nooit meer een schopje, nooit meer een zwangere buik, nooit meer een bevalling. ondanks dat ik een kut zwangerschap heb gehad, mis ik het enorm. kan er ook bijna niet over praten zonder in huilen uit te barsten. wou dat ik er meer van had kunnen genieten, ik moet er echt afscheid van gaan nemen, maar dat vind ik erg moeilijk.
    Ben aan t wachten tot ik de foto's van de bevalling krijg (had een fotograaf erbij) ik denk dat dat me zal helpen bij een stukje verwerking. Ik kijk dagelijks in de spiegel.. en oh wat wou ik dan dat mijn zwangere buik er nog zat!

Ons meisje doet het goed, de spruw is bijna weg gelukkig! ik heb haar fles opgehoogd van 90cc naar 120cc en die drinkt ze bijna op. (weet eigenlijk niet of ik zomaar mag ophogen maar ja) ze heeft af en toe last van krampjes, en dat is het zoo zielig! gelukkig is t maar af en toe. overdag slaapt ze super goed, maar in de avond is ze onrustig en wakker. mijn man en ik lossen elkaar af, hij heeft Evi tot 01.00 zodat ik van te voren wat kan slapen, en ik heb haar vanaf 01.00 en dan gaat mijn man slapen, hij moet namelijk om 06.00 opstaan om te gaan werken. echt een ritme is er nog niet, maar komt steeds meer, t huishouden lukt me ook weer redelijk, alleen t koken schiet er steeds bij in, dus als mijn man optijd thuis is, dan kookt hij, en anders maar een boterhammetje smeren!
    ik weeg nu trouwens 14 kilo minder als dat ik voor de zwangerschap woog, en kon meteen mijn eigen broeken weer aan (zit alleen nog niet zo lekker)

nou volgens mij heb ik een heel verhaal bij elkaar getypt haha..

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonzon: hoe is het??? heb je je zonnestraaltje al vast.. ben je bezig.. heeft t doorgezet?? of niet?? (meld jezelf!!)

vlinder: hoe is het met jou? hopelijk zit alles nog binnenboord? en kun je vandaag nog je mooie buikschildering gaan doen! zou echt balen zijn als je dat niet meer zou kunnen doen

11. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ff een kort berichtje.

na een zware bevalling zijn wij donderdag 30 mei de trotse ouders geworden van dochter Mandy. we zijn aan het genieten van onze kleine meid en lekker aan het bijkomen. Ik zal later meer neerzetten

12. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Gefeliciteerd Suus! :)

13. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Suus84 gefeliciteerd!!

Hoe is het verder met de dames?
    Hier vandaag boodschapjes gedaan met manlief, samen de boel gedaan met de stofzuiger en het toilet gesopt..

Nu lekker languit op de bank, morgen weer een dag :)

14. Luja

Luja Niet meer actief

Vlinder hoe gaat het nu, mocht je naar huis vandaag en heb je de buikschildering kunnen doen??

Suus gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Ik heb weinig te melden, uk slaapt al de hele dag dus ik moet tot vanavond dat ik in bed liggen wachten op het eerste schopje van vandaag, zoals vaker ;)

Net even met mijn meiden wezen shoppen, wat blijft de action een rotwinkel, had twee dingetjes nodig en ik sta met een volle kar weer buiten. Oeps :D

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Suus van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Larissa, hahahaha dat komt me bekend voor ja bij de action... zelfs als ik niks nodig heb kom ik met van alles thuis dus kom er zo min mogelijk momenteel.

Vlinder ben ook wel benieuwd of het gelukt is met de buikschildering!!

Hier zo naar een barbecue... brrr is me veel te koud maar ja word vast gezellig!!!

16. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dikke trui aan en lekker van genieten!! :D
    Alleen hoop ik dat het bij jou iets minder hard waait als hier..:(

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    suus: gefeliciteerd!

zonzon: jij bent bezig he!!! je was anders allang een keertje hier geweest!! joehoe!!!!

vlinder hoe is het??

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ZonZon het is een prachtige dag om te bevallen, hier geen zon te zien dus tijd voor jou zonnetje op te komen schijnen.

Luca klinkt als stilte voor de storm meid, het goed eten en goed slapen, hopelijk nu of morgen dat je meisje besluit te komen.

Vlinder ik duim voor je mee, kleine moet nog even blijven zitten.

deb, dat vocht vast houden ken ik net sinds een week ook last van.

19. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden na een heftige bevalling van 2 uur en 3 kwartier is thuis onze zoon Jarno op 31 mei om 1.15 uur geboren ! Hij weegt maar liefst 4680 gram en vanwege dat gewicht moesten we alsnog naar het zkh om zijn bloedsuikerspiegel te laten controleren. Gelukkig waren deze uiteindelijk alledrie keer goed en zijn we gister eind van de middag weer thuisgekomen en nu mogen we weer genieten van weer zo'n mooi wondertje !

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nummertje 4: jezus! das een snelle! en ook een flink gewicht! maar gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina