Ah Darkangel word jaloers van je foto, heerlijk als ze zo voldaan zijn hihi Kun je toch uren naar staren! Bedankt meiden voor de support Ik heb goede hoop dat ze het wil doen. Het scheelt dat mijn gyn een vriendin/collega van mijn schoonvader is, daardoor krijg ik soms een voorkeursbehandeling Ik zorg gewoon dat ik de eerste ben morgenochtend, ben ik ook lekker op tijd weer thuis zodat ik nog een beetje kan schoonmaken in huis. Ga aan mijn schoonmoeder vragen of ze me kan helpen, dan is er ook iemand mocht ik weeen krijgen. Want vriendlief werkt soms op 2u rijden van huis dus in dat geval kan ik vast met schoonmoeders naar het ziekenhuis En dochterlief is bij de gastouder 's ochtends en kan daar evt langer blijven als het nodig is. Ik zeg, perfecte bevaldag!
Dacht even snel kijken voor nieuws van zonzon.. maar zo te zien nog niks he? Luca; balen dat er nog niks gebeurt is! Hoop dat ze je morgen stript.. of liever nog dat je vannacht bevalt haha! Toi toi toi! Nala: Is het allemaal gelukt vandaag? Zitten de nieuwe stoelen lekker? DA: Wauw wat een dropje! Heel leuk! Hoe is het verder met jou? Wie zijn er verder nog deze week uitgerekend?
Helaas nog geen nieuwe stoelen! komt nog wel! Vriendlief zijn auto is weer schoon, hij weer gelukkig haha.. Daarna onverwachts aan de BBQ gegaan bij mijn ouders dus was een heerlijk dagje! Nu veel te vroeg wakker, vandaag laatste dagje "werken" en dan begint m'n verlof, jeeeeehhh!! Fijne dag dames
Hier ook vroeg wakker. Deels spanning, deels harde buiken en deels hooikoorts. Lag maar te draaien en te snotteren in bed dus ben inmiddels gewassen en aan het ontbijten. Ach ochtendstond heeft goud in de mond, toch?
Spannende dag voor jou, kijken voor strippen toch? Ik hoop dat het het gewenste effect heeft voor je!! Heel veel succes
Bekijk bijlage 328960 We zijn 1 juni papa en mama geworden van een heerlijk ventje! Uiteindelijk tijdens de bevalling naar het ziekenhuis, maar na de moeilijke start gaat het erg goed met hem! Hopelijk mogen we snel naar huis! Naam niet quoten plz
Whiiii zonzon!! Het is dan toch zo! En Hij heeft echt het zonnetje gebracht! Gefeliciteerd!! Ook aan de andere mama's een dikke proficiat. Kga blij zijn als het hier zover is, want mijn zin is over! pffff
Proficiat Zonzon! Bij elke prachtige foto die hier wordt gepost, groeit ook mijn ongeduld . Ik hoop dat het hier ook niet te lang meer op zich laat wachten
Zonzon van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam zeg Nu bijkomen en genieten. Luca voor jou ook een spannende dag hopelijk levert het strippen resultaat op. Hier een rot nacht gehad, voel me nu ook zo min als pudding.
Zonzon jeeeej !!! Wat een heerlijk prachtig zonnestraaltjes ventje en wat een mooie naam! Nog nooit eerder gehoord Hij ziet er goed uit, gaat het met jou ook goed? Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en kunnen genieten!! Heel veel geluk met z'n drietjes he! Luca succes met strippen! En masami balen van de rot nacht.. Die nachten op het eind maken het zwaar he? Je vroeg nog hoe het ging.. Steeds beter eigenlijk ik ben nog steeds erg moe omdat m'n kleine mannetje nog geen nachten doorslaapt en soms ladt heeft van krampjes dus vier uurtjes slaap per etmaal is helaas geen uitzondering voor mij maar m'n vriend helpt nu af en toe s ochtends en gast dan een uurtje later naar z'n werk zodat ik net nog even een uurtje slaap kan pakken. Dat scheelt echt! Verder voel ik me goed en doet jarno het super! Heerlijk kind we krijgen er steeds meet handigheid in dus eigenlijk gaat het gewoon goed! Succes vandaag dan na zo'n nacht. Je slaapt straks met een baby ook niet veel maar de slaap die je pakt is beter dan dat gedraai met een zwangere buik doet D het nog goed? Nala succes vandaag en dan lekker genieten!!
Zonzon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonnestraaltje!!! Wat een schatje en prachtige naam!!! Luca, succes met strippen vandaag, ik hoop dat het gaat helpen!! Masami, pfff pittig zulke nachten... dan ben je overdag ook niet veel waard... Nala, succes met je laatste dagje werken!! Lekker verlof!!! Indy fijn om te horen dat het goed gaat!!! lekker genieten!! Hier een druk weekend met verjaardagen en barbecues achter de rug... pfff merk dat ik er snel moe door ben en dat ik de volgende dag kapot ben... vanmiddag toch nog maar even zwemmen!! Ook al zit ik natuurlijk al maanden thuis, vandaag gaat officieel mijn verlof in!!! Vind het erg raar... vorig jaar hadden we net een mislukte icsi achter de rug en nu begint gewoon al mijn verlof... wauw... meiden fijne dag allemaal en hopelijk straks weer wat babynieuws.
lichamelijk steeds beter! ik probeer nu iedere dag (mits t weer mooi is) even een stukje te wandelen buiten, kan nog niet zo heel ver lopen, dus echt even een klein blokje om is lang genoeg, heb totaal een energie meer na de zwangerschap. dus langzaam aan opbouwen, verder doe ik weer lekker zelf t huishouden! was ook lang geleden haha.. psychisch iets minder, zit veel na te denken, heb veel moeite met t loslaten van de zwangerschap.. maar goed lang verhaal haha..
deb raar is dat he! ik zat ook al maanden thuis (vanaf 5 weken zwangerschap) maar het officiƫle verlof is toch net een ander gevoel dan in de ziektewet.
Wat leuk om hier mee te lezen, gefeliciteerd aan iedereen die afgelopen week hun kindje heeft mogen ontmoeten! Ik heb ook een vraagje aan jullie, ga straks denk ik ook weer even bellen maar wil het hier ook even kwijt. Sinds een week heb ik lage rugpijn die komt en gaat, krampen onder in de buik enaf en toe een harde buik. Heb al urine ingeleverd maar deze was helemaal goed. Vanmorgen weer wakker geworden met menstruatiekrampen en rugpijn en dat is nu weer over... ook is mn kleine man zo extreem druk dat ik er vannacht 3uur van wakker heb gelegen. Zouden dit oefen weeen kunnen zijn of zal het met indalen te maken hebben? Groetjes en succes voor iedereen met de laatste zware loodjes!
gefeliciteered zonzon! veel succes Luca! hopelijk zet het gelijk door allemaal! hier een klein beetje gerommel maar dat mag niet eens een naam hebben dus ik vrees dat ik ook aan de strip mag morgen.
Vraagje: wanneer beginnen jullie met het vullen van de doosjes met suikerbonen/smarties?? De doosjes steken al in elkaar.. maar omdat ze warm weer voorspellen heb ik bang dat alles gaat smelten...