welkom nieuwelingen! hier een domper! vandaag een afspraak staan voor strippen, maar dat is altijd onder voorbehoud als er geen bevalling tussendoor komt en dat was dus wel het geval. Snap niet dat ze dan niet even vooraf bellen dat het niet door kan gaan? ook al is het maar een uurtje van te voren nu staat er een stripafspraak voor volgende week, mocht het dan weer niet lukken dan mag ik gelijk de volgende dag terugkomen.
Ik ben echt niet happy vandaag, k*t hormonen ik word vroeg wakker zwemmend in het zweet en zwaar misselijk.. Dus mijn ochtend begon met het toilet knuffelen, vervolgens bij het opstaan sta ik de gootsteen te knuffelen omdat de man de wc in beslag heb.. Vervolgens word ik uit de slaapkamer gestuurd omdat de man ineens vandaag de slaapkamers ging omruilen, breekt vervolgens het bedje wat ik heb gekocht voor onze baby.. Als dat al niet erg genoeg was werd ik ook nog geteisterd door een wesp die ineens de huiskamer invliegt (er zit zeker een nest oid in de schuur aangezien ik ze daar vaker zie rond dwalen! En ik heb nog meer een hekel aan wespen dan aan spinnen) om vervolgens terwijl de man naar de stort rijdt erachter te komen dat de hond hem probeerde te volgen en halver wege in de straat aan het chillen is! Als ik em vandaag niet een keer kei hard uit de pan ga vliegen dan mag die man van mij echt in zijn handjes knijpen van geluk! Ik zie mezelf straks echt de benen ff nemen en waggelend een subway opzoeken!
ohh Void wat kut zeg... al moet ik wel lachen om jullie hond(komt me bekend voor) en je subway!!! Doe rustig aan, tel tot 10 of 100 en ik hoop dat de rest van je dag beter verloopt dan het eerste gedeelte!!
hihi gelukkig ben ik niet de enige! Net lekker zen, alle baby kleertjes op het droogrekje gehangen volgens mij is de man ook naar zn werk o.i.d. mooi want ik stond echt op het punt hem een klap voor ze harses te geven dus is het maar goed dat hij me even met rust laat haha!
Net terug van onderzoek bij gyn. Zag er allemaal veelbelovend uit: hoofdje zat goed, goed ingedaald, bm zeer verweekt en kort. Alleen mijn bloeddruk is nogal hoog. Dus morgen afspraak om opnieuw bloeddruk te meten, monitor en urineonderzoek. Als de uitslag goed is, wil gyn nog niets forceren (ze denkt het het sowieso niet lang meer zal duren). Mocht uitslag niet zo goed zijn, word ik morgen ingeleid...
Void, hihi hier ook regelmatig dat ik een hond kwijt ben omdat ik of manlief niet oplet!!! fijn dat je man even ergens anders is... kan je mooi even tot rust komen...het is ook allemaal niet niks en je wil zo graag van alles... Ploppy o dat word spannend morgen!! Ik ben benieuwd!!
void: fijn he zo'n dag!! ploppy: hopelijk is de uitslag goed, en begint het lekker spontaan!! mijn meisje doet mee aan baby van de maand, dus als er iemand een stem uit wil brengen.. foto met de naam evi
dank je! ja gaat opzich wel goed, evi is alleen zooo moe, dat ze onder t drinken van de fles in slaap valt, en dus naar mijn idee erg weinig drinkt. ik bied 120cc aan en dat drinkt ze heeel af en toe op, vandaag drinkt ze per fles 80 cc.. en de fles van 15.00 maar 70 cc.. dus ze komt echt om de 3 uur voor een nieuw flesje.
Wauw da krijgt ze 8 flessen aangeboden van 130? Hoeveel weegt ze nu? Ik zit op 8x 90 en ben bang te overvoeden! Vandaar! Ploppy spannend! Void wat een dag vandaag voor jou! Hopelijk morgen beter!
als ze 120 cc drinkt dan komt ze pas 4 uur later weer ipv 3 uur. dus dat zouden dan 6 flessen zijn ipv 8.
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Onderweg: Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli
Hoi dames, Na een hele vlotte bevalling van 4 uurtjes is vanmorgen om 6.54 onze dochter geboren! Na het strippen had ik wat weeen die helaas weer afzakten aan het eind can de middag. Eenmaal in bed voelde ik niets meer dus had de hoop eigenlijk opgegeven. Om 1y snachts werd ik wakker van de hooikoorts en omdat ik maar bleef snotteren ben ik om 2u thee gaan drinken. Toen kwamen de harde buiken langzaam weer opzetten en om 2.30 u verloor ik zoals voorspeld mijn slijmprop. Om 3u had ik de eerste echte wee. Om 5u waren we in het ziekenhuis en om 7u was ik bevallen! Heel onwerkelijk nadat het de vorige keer zo lang duurde. Ik heb helaas toch weer rugweeen gehad dus besloot toch weer een ruggeprik te willen. Was weer een goede beslissing, zat daardoor weer binnen 30 min van 5 cm op volledige ontsluiting! Bij het persen ging hij dit keer wel uit, omdat ik bij mijn eerste de weeen daardoor niet voelde en er heel lang over deed. Dat was wel even andere koek! Maar binnen 5 goede persweeen was ze er al uit dit keer dus ik ben officieel fan van strippen nu haha
Luca Van harte gefeliciteerd met je dochter. Mooie vlotte bevalling ook nu genieten. Hoe zwaar was ze is verder alles goed met jullie?