Ik lees hier al mee sinds ik de 30 weken grens over ben gegaan, maar nog niet gepost, ben ook meer een lezer Maar die hitte! Pfoe, had niet gedacht dat ik het zo vervelend zou vinden! Gelukkig zit ik nu binnen en is het binnen aardig koel. Maar net even de stad in en ik glibberde van het zweet. En van mn voeten/enkels/vingers is nog maar weinig over, één grote vochthoop haha.
Welkom nieuwe meiden!!! Iedereen aan het genieten van het mooie weer of is het bij veel toch eigenlijk wel vervelend? Meiden die in het ziekenhuis zijn bevallen of gaan bevallen zijn er dingen waarvan jullie achteraf dachten van dat had ik in mijn ziekenhuis tas moeten doen of juist niet? ben er nu mee bezig en heb een flinke lijst van een vriendin maar voor mijn gevoel is het erg veel...
Babykleding Ontbijtkoeken Pyama Bevalshirt Slippers/sloffen Sokken Fotocamera Douche spulletjes Schoon ondergoed/bh's Tandenborstel tandpasta Oplader mobiele telefoon Schone kleding Maxi Cosi Haarborstel Dit is (voor zover ik kan herinneren) wat ik bij mij had, maar ik had ook niks ingepakt en moest op het laatste moment alles bij elkaar grijpen, haha.. Heb voor mijn gevoel ook niks te weinig bij me gehad of iets.. Hoe is het met de dames hier? Wij hebben vandaag heerlijk in de tuin gezeten, echt lekker weer! Ben nog steeds opgezet van het vocht trouwens, haha, hopelijk trekt het ooit weg!
Deb ik heb al meerdere keren de tip gekregen om een boek/tijdschrift mee te nemen, dus die is hier ingepakt omdat het soms erg lang kan duren... Oplader van je telefoon lijkt me ook handig. Hier weer de hele dag van de zon genoten, maar helaas nog geen baby die zin heeft om eruit te komen terwijl ik over 2 uur en 20 minuten uitgerekend ben.. Helaas dan volgende week maar, liever puffen als het buiten regent als wanneer het snikheet op het ziekenhuiskamertje is... Kan ik mooi nog een dagje van t prachtige weer genieten! Wij hadden vandaag festival in de stad, erg leuk en onze meiden hebben zich prima vermaakt. Morgen een ultiem chill-dagje. Skyscrapper ik vind het stil aan jouw kant, je ligt toch niet stiekem te bevallen he???
Welkom nieuwe dames Graag Vandaag weer in het zh geweest. ctg (anderhalf uur), bloedprikken en urine inleveren. Ik had symptomen van een beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig waren alle uitslagen goed en is het dat dus niet. Maar wat het wel is weten ze ook niet Dus weer naar huis en als het niet beter word dan weer bellen, maar dan doen ze niks (ja ctg), want ze leiden liever niet in in het weekend. Wel hebben ze een extra afspraak met de gyn ingelast voor aankomende maandag, om te zien wat te doen en een evt. inleiding op dinsdag, maar die van donderdag blijft ook staan. Want de gyn die ik heb is geen voorstander van inleiden, hoe zwaar de moeder het ook heeft. Sorry voor het ego bericht, maar zit er helemaal doorheen door de pijn.
Deb: eten! Ik werd om half zes wakker gemaakt en om zeven uur ingeleid en om tien uur kwam het ontbijt een keer. Toen zat ik al vol in de weeën en had ik daar echt geen behoefte meer aan. Als wij zelf geen eten bij ons hadden gehad heb ik geen idee waar ik de energie voor de bevalling vandaan had moeten halen Verder vond ik het heel fijn om leuke muziek mee te hebben op een mp3 speler. Niet ontspanningsmuziek ofzo maar gewoon echt leuke muziek waardoor de eerste paar uur wat sneller gaan. En wij hadden een skippybal (fitnessbal, voor vijftien euro bij sportwinkels te krijgen) mee. Gouden tip vind ik! In het ziekenhuis kan je eigenlijk alleen liggen.. Ik kon de weeën liggend slecht opvangen. Vanaf dat ben gaan zitten op dat ding was het relatief goed te doen, dus misschien fijn om die optie te hebben? Verder hebben ze bijna alles in een ziekenhuis Ik ben ook wel wat nieuwsgierig naar sky Oftewel, ik blijf toch nog maar even meelezen
ik hoorde van veel mensen die weeen moest opvangen dat ze ergens overheen willen hangen of willen lopen/staan. Heb dat toen geprobeerd maar had het idee dat ik daar meer last van had. Ik weet niet wat voor weeen ik had, maar voelde ze in me onderrug en bovenbenen het heftigste. Me buik viel mee. Ik heb ze zittend op de rand van het bed opgevangen. De verpleging en vk vonden dat raar, want het gros van de vrouwen die moesten bevallen wilde bewegen of hangen.
Nog 11 weken te gaan joepie! Heerlijk genieten van een tot nu toe klachtvrije zwangerschap. Heb helemaal geen.zin om met verlof te gaan, pff wat moet ik dan allemaal doen haha
Hihi ik denk dat als je verlof eenmaal zover is, dat je blij bent dat het zover is Lekker "uitslapen" alles klaar maken voor de kleine, veel afspreken met vriendinnen, genieten van het "lekkere" weer etc etc
meiden bedankt voor jullie antwoorden!!! ga morgen nog van alles kopen en dan is mijn tas klaar!!! Kom ik nog weer met een vraag hoor, sorry , maar wassen jullie ook de maatjes 62 en hoger of doen jullie dat tegen de tijd dat ze dat aan kunnen? want twijfel of ik dat moet doen...als ik ze nu niet was doe ik ze in een opbergkist zodat er alleen 'schone' was in de kast hangt...
Ik mag me hier ook melden Nog 10 weken te gaan en de stress is toegeslagen hier! Ik moet nog zooooooo veel doen, en vriendlief is met zoveel dingen te gelijk bezig. Ik probeer hem maar duidelijk te maken dat de babykamer de eerste prioriteit heeft...* zucht...mannen*
Piepie, welkom!! en ja ik herken dat wel!! Hier hoeft alleen nog 1 muur geverfd te worden en een plankje ophangen in de babykamer, maar op de een of andere manier duurt dat maar....hopelijk gaat dat hier morgen gebeuren!!
Welkom yvonne en piepie! Deb ik heb tm maat 62 in de kast hangen/liggen. Geeen idee welke maat ons kereltje bij de geboorte zal hebben aangezien hij zo lang blijft zitten tm maat 62 is alles dus gewassen. De maten daarboven (de enkele dingetjes die ik niet kon laten liggen) heb ik per maat gesorteerd en in aparte luchtdicht afgesloten zakken onderin in zijn kast gelegd
Ik heb nu alle kleertjes in de kast liggen, maar denk dat ik na het wassen straks de maat 62 in een schone opbergbox doe zodat ik de maat 50-56 mooi kan uitsorteren. Volgens mij is hier de nesteldrang al begonnen haha, ben normaal niet iemand die het huishouden graag doet, maar vandaag al een hoop opgeruimd, vloer gedweild etc.
@deb: voor de bevalling alles tm maat 68 gewassen kan maar gebeurt zijn. @nieuwe: welkom! waar blijven de beebies?
thanks meiden, ach kom er net achter dat ik toch wel weinig kleertjes van maat 68 heb.... ga nu wel alles tot maat 62 wassen... vind het ook wel leuk hoe het allemaal aan de lijn hangt... hoe is het met jou zustertje? en met jullie kleine? en inderdaad waar zijn de beebjes? wij hebben woensdag groei echo en ben heel benieuwd hoe ze ligt... mijn buik komt steeds lager.... morgen fotoshoot en buikschildering!! Een hele dag met de kleine bezig heb er zin in!!