@ DA: ja op zich wel, had nog sneller gekund hoor, we moesten veel wachten op artsen in overleg en de anesthesist was nog een half uurtje bezig voor ik mijn ruggeprik kon krijgen. ja met mama gaat alles ook goed! zal zo eens de lijst opzoeken en updaten
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Onderweg: Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni Void - 1e kindje - 2 juli (jongen) Vlinder73 - 3e kindje - 7 juli Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli
Ik ben er achter gekomen dat mijn ziekenhuis opname is doorverteld. Want mijn schoonmoeder wist te vertellen dat ik opgenomen was geweest. We hadden met opzet niets verteld.. Ik was woest en heb een klacht ingediend dat ik hier niet van gediend ben. Dat een verpleegkundige zulk soort informatie naar buiten brengt. Mijn schoonmoeder had het weer van haar zus en die woont tegenover de verpleegkundige... En dan zegt ze doodleuk zo gaat dat hier in het zuiden. Nou ik vraag me dan toch sterk af waar mijn privacy is? En mijn man zegt dan doodleuk dat ik me niet zo druk moet maken, grrr. Ik vind het niet wie is zijn om dit soort informatie door te vertellen aan de tante van mijn man. Want dat weet ze donders goed. Mijn man weet wie het is maar niet hoe ze heet, daar moet hij nu achteraan van mij want ik wil haar niet aan mijn bed hebben als ik straks beval. Ik moet er niet aandenken dat als de bevalling niet helemaal gaat zoals het hoort dat dan de tamtam weer rond gaat. Of dat zij als eerste verteld wat het geslacht is en de naam. Ik ben de laaste weken zo moe, blijk dat mijn ijzergehalte maar 6.5 is. Nu aan de ijzerpillen. Ik weet dat ik niet veel reageer op dit moment, maar heb het fut er gewoon niet voor. Ik lees wel trouw mee. Ik ben het op dit moment ook wel zat. Heb al afgelopen zondag weer aan de ctg gelegen omdat ik de kleine praktisch niet had gevoeld die dat. Zodra de verpleegster het app aansluit krijgt ze een trap en er is weer leven. Afgelopen maandag opnieuw aan de ctg. En een groeiecho om te kijken of er genoeg vruchtwater is om dat de kleine rustiger is dan normaal. Het gewicht werd geschat op 3200gr !!!! en dat was met 36w en 1d. Ik hou mijn hart vast als ik moet bevallen. Wat ik zo jammer vind is dat er niet meer is gekeken of mijn ontsluiting is veranderd of niet. A.s vrijdag weer een controle afspr bij de gyn en ga aan haar vragen of ze toch wil kijken of ik nog steeds 2cm heb of dat het al meer is. Ik baal als een stekker dat het niet meer rommelt. Het zou mij nu ook niet eens meer verbazen als de kleine met 42w gehaald moet worden. Al zei ik al weken dat deze eerder komt, ik geloof er niet meer zo in
Vlinder, wat belachelijk zeg... ze heeft toch beroepsgeheim? Ik zou ook helemaal over de zeik zijn hoor... Goed dat je een klacht hebt ingediend... zou het echt niet leuk vinden en zeker niet omdat je straks ook nog de bevalling hebt.... dan weten anderen straks meteen hoe of wat terwijl dat toch aan jullie is om te vertellen? Wat balen dat je zo moe bent en het allemaal niet doorzet. Ik hoop voor je dat ze zodra je 37 week bent meld en dat jullie kunnen gaan genieten van de kleine... Bedoel je trouwens dat ze nu ong 3200 gram is of als geboortegewicht? Doe rustig aan!! Hier een brak nacht gehad maar voel me gelukkig wel aardig fit. Komt denk ik ook door alle fruit (smoothies) van gister en floradix. Stond vanmorgen op de weegschaal en weeg 400 gram minder, dan gister.... mooi zo houden... en alle extra vitamines zijn natuurlijk welkom. Wil proberen toch zo fit mogelijk de bevalling in te gaan en in vergelijking met hoe de zwangerschap verlopen is ben ik behoorlijk fit. terwijl ik van de verloskundige rustig aan moet doen, hihihi... dat gaat niet lukken ben ik bang... en tsja harde buiken heb ik de hele dag door dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.... hoe is het met de andere meiden? Zie dat het lijstje van degene die nog moeten bevallen al kort is...
Vlinder73, jee wat belachelijk zeg. Mens heeft zeker nog nooit van een beroepsgeheim gehoord! Bah, probeer je verder niet al te druk te maken. Hier ook een "!?!&')&)()? Nacht!! Kon de slaap niet vatten. Nu net pas uit bed na 100 hazenslaapjes.. Op naar een betere nacht! Vandaag gelukkig niet veel op de planning!
Nou gestript en heb 3 cm ontsluiting. Afwachten of het vandaag/vannacht uit zichzelf komt en anders morgenochtend half 8 in het zh voor het breken van de vliezen en inleiding. Spannend en wachten duurt lang haha Sorry voor de ego berichtjes de laatste tijd, ben er doorheen. Gelukkig vannacht eindelijk eens goed geslapen.
Vinder dat is zeker inbraak op je privacy, privacy schending, beroepsgeheim! Zeker in de zorg zou dat toch wel strikter mogen zijn en daar mag je gerust een klacht over indienen en hopen dat ze eens flink op de vingers getikt wordt! Echt belachelijk zo ga je niet met elkaar om!
Ego: Vanmiddag om 16:58 is na een snelle bevalling onze mooie zoon geboren! Het begon vannacht met harde buiken die helaas wederom afzakten na het douchen. Ik heb even geslapen en om 6:00 werd ik wakker en toen was het menens. Ik moest gelijk komen van het ZH en daar aangekomen kreeg ik mijn ruggenprik. Op een gegeven moment voelde ik de weeen door de ruggenprik heen komen, dus aan de bel getrokken, ik bleek op 10 cm te zitten en persweeen te hebben! Een uur ervoor had ik nog maar 6 cm dus ik was erg blij verrast. Na slechts 14 minuten persen was het hoofdje van onze zoon geboren en toen zijn schoudertjes er ook uitkwamen mocht ik hem zelf pakken en op mijn buik leggen, het was echt prachtig, heb een super bevalling gehad! Helaas wel een stuk of 15 hechtingen, maar geen knip oid dus ik ben erg tevreden, we mochten 4 uur na de bevalling alweer richting huis! Ik zit nu dus lekker op mijn eigen bank en er ligt nu een heel lief mooi jochie op mijn arm te slapen