Gefeliciteerd Larissa! Bij mij is alles nog steeds heel rustig..ben benieuwd of ze er ooit vanzelf uit gaat komen..
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hier tot zover een drama, had vanmorgen flink wat bloedverlies en hevige buikpijn, 1.5 cm ontsluiting en de vk riep alleen ohhh zal wel een adertje gesprongen zijn... ik ben echt zo blij dak morgen (als er plek is) ingeleid word... misschien dat nog wel zelf opgang komt vandaag of vannacht, mja dan gaak de vk niet meer bellen ben zo klaar met haar:x
Hallo iedereen, Korte update: op 12/06/2013 om 18u40 is onze kleine S.imon geboren. Hij is 54 cm en woog 3.815 gr. Bevalling was behoorlijk heftig. Smorgens op controle. Bleek al 4 cm te hebben, maar uit bloedtest bleek ook risico op nakende zwangerschapsvergiftiging. Dus beslist om vliezen te breken. Al vrij snel regelmatige weeën. Epidurale gekregen, maar die bleek niet te werken. Ze moest op einde dubbele dosis toedienen om toch wat effect te hebben. Baby bleek een sterrenkijker, dus moest nog draaien (gelukkig net op tijd uit zichzelf gedraaid). Na geboorte nog problemen omdat placenta niet wou lossen. Nog behoorlijk wat trekwerk geweest. Veel bloed verloren. Maar de beloning mag er zijn: een prachtige zoon. Momenteel wat moeilijkheden om borstvoeding op gang te brengen, maar we zetten door Zo, dat was het zo een beetje, ik wens jullie allemaal veel geluk en nog proficiat aan de mamas die intussen ook bevallen zijn.
allereerst larissa en ploppy gefeliciteerd met de geboortes! hier: laatste dagen een ramp! Ik slaap bijna niets meer en elke keer is het een ramp om te draaien in bed. Heb ook al een paar dagen de hele dag door harde buiken. minste dat ik opsta en beweeg is hij weer daar. Gisteren anderhalf uur lichte weeën gehad om de 7-8min. Vandaag ook weer pijnlijke harde buiken gehad, ging gelukkig weg onder de douche. Als het zo nog 5 weken moet ben ik doodop eer het zover is. Voel me ook constant moe en slaap echt wel door de dag een uurtje of 2. Volgende week vrijdag weer naar de gynaecoloog, ben eens benieuwd...
Ploppy, gefeliciteerd!!! Voor de rest goedemorgen dames, Lekker weertje hè? Hier plensde de regen net tegen de ramen:x Na die paar mooie dagen willen we er denk ik nog wel meer..
Bedankt allemaal!! Ploppy ook gefeliciteerd met jullie wondertje! Het gaat hier hartstikke goed, echt genieten zo'n mini-mensje in huis, super rustig kereltje is het... Zal nog wel veranderen maar voor nu is het echt zalig omdat 1 van de meiden ook heeeeel erg moet wennen. We zitten vast snel genoeg in ons nieuwe ritme. Oh, en ik heb net zijn kast voor het eerst opgeruimd, ik heb me een boel moeten wegdoen omdat ons dikkerdje het niet meer past.. Oeps , hij heeft al 56 en 62 aan! Dus ik mag vanavond weer ff online shoppen van mezelf, (haallloooooo nextdirect ) Succes met de laatste loodjes dames!