Wat rustig hier! Vandaag de hele dag gerommel. Vannacht ook al - en dus niet echt denderend geslapen. Veel voorweeen, en ik maar hopen dat het een beetje gaat doorzetten ... Wie weet..... Verder nog nieuws? Mensen op controle geweest? Ik mag morgen weer.
Ik zal voor je duimen dat het snel doorzet!! Geen controle hier, maandag mag ik weer. Verder veel teveel gedaan vandaag en dat mag ik nu bezuren ik waggel m'n huis door haha agh morgen weer een dag! Nu lekker op de bank, iPad op schoot, tv aan en genieten van de avond.
Morgen ook bij de gynae ! Was tijdje geleden, ik ben benieuwd hoeveel ze nu al weegt Laat iets weten hé, minimoon
Ik had gisteren controle bij de gyn vanwege zwangerschapssuiker, baby's gewicht is te laag en hij ligt in stuit, en ik heb ook nog eens last van continue harde buiken. Gelukkig geen ontsluiting, maandag naar de dietiste voor de suiker, dan nog een groei echo en weer langs de gyn. Gelukkig nog maar anderhalve week werken en dan heb ik verlof
Officieel duurt het nog anderhalf uur voor ik hier mag meepraten... Maar vanaf morgen ook de 30 weken grens bereikt! Dus even kort over mij en mijn zwangerschap... Tweede zwangerschap, eerste kindje (MK in mei 2012). Getrouwd, hond, driepotige kater en 3 kipjes . Woon in Brabant. 5 september uitgerekend, maar van mij mag ze ook 15 augustus komen daarvoor liever niet, want én dan is ze een beetje vroeg... Én deze mama wil graag thuis bevallen! Door zware BI ben ik sinds week 24 volledig thuis (daarvoor 50% gewerkt vanaf week 16). Contract loopt eind augustus af, en wordt niet verlengd, dus eerste tijd gedwongen thuismama. Verder eigenlijk geen kwaaltjes, alleen maagzuur, en ik slaap slecht, maar dat komt ook door die rotte BI... Ow ja, we verwachten een meisje! ♥ Zo, nu ga ik eens een stukje terug lezen, leer ik jullie ook een beetje kennen
Hee, ik heb ook 3 kipjes en 2 dwerggeitjes, een schaap ( zo'n bruine ) 4 honden, 4 katten, 1 grijze roodstaart, 1 parkietje en vissen...ooh en een gehandicapte eend en een echtpaar eendjes ( die hebben mijn tuin ingepikt )
Hihi, ik vond t bij ons al zo'n beestenboel Maar in ons kleine hoekhuisje niet meer ruimte, en er komt nu een klein aapje bij natuurlijk
Wat leuk al die dames met verschillende dieren Ik heb 3 katten, en 2 goudvissen genoeg voor op een appartement!
Hier ondertussen bevallen alleen heb een baby die vaak alleen op z'n buikje op mijn buik wil slapen en dat typte eerst niet zo fijn, maar we zijn onze draai aan het vinden en m'n stoere kleine man heb vannacht in zijn grote bed geslapen voor ons is dat wat fijner dan zijn moses mandje want daar werd hij onrustig van en ik kreeg daar pijn van in mijn rug!
gefeliciteerd!! En fijn dat de kleine man nu in z'n eigen bedje ligt. Lijkt me wel wat lekkerder voor jou
hier nog even de lijst: Void. Heb de datum bij jou leeggelaten. Firsttimemom - je kunt jezelf er nu ook legaal bijzetten Raar idee dat ik nu boven aan de te bevallen lijst sta..... Hoop nog steeds dat het iets eerder komt dan 8 juli. Gisteren weer onrustig/gerommel van 2 uur s middags tot 3 uur s nachts, en nu NIETS....... zucht. Haat voorweeen. Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Ploppy -1e kindje - 12 juni -zoon Larissa -3e kindje - 13 juni - zoon Masami - 3e kindje - 14 juni - zoon Vlinder73 - 3e kindje - 20 juni - zoon Void - 1e kindje - ? - zoon Onderweg: Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli Senna82- 1e kindje - 3 augustus (meisje) Inneminne - 1e kindje - 10 augustus (meisje) Piepie - 1e kindje - 18 augustus (jongen) Judith1982 - 3de kindje - 30 augustus (jongen) Nynke - 4de kindje - 30 augustus (jongen) SonjavT - 2e kindje - 27 augustus (meisje) Saja87 - 2e kindje - 1 september (jongen)
Gefeliciteerd Void! Hier gisteren met zoontje naar de HA geweest hij had sinds maandag erge uitslag en moest zeker weten dat het niet de 5e ziekte was. Ha wist het niet dus doorgestuurd naar het ZH waar we gezellig tot 7 uur hebben gezeten en die wisten het ook niet.. Ben wel geprikt op antistoffen voor 5e ziekte daar krijg ik de uitslag nog van..
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Ploppy -1e kindje - 12 juni -zoon Larissa -3e kindje - 13 juni - zoon Masami - 3e kindje - 14 juni - zoon Vlinder73 - 3e kindje - 20 juni - zoon Void - 1e kindje - ? - zoon Onderweg: Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli Senna82- 1e kindje - 3 augustus (meisje) Inneminne - 1e kindje - 10 augustus (meisje) Piepie - 1e kindje - 18 augustus (jongen) Judith1982 - 3de kindje - 30 augustus (jongen) Nynke - 4de kindje - 30 augustus (jongen) SonjavT - 2e kindje - 27 augustus (meisje) Saja87 - 2e kindje - 1 september (jongen) Firsttimemom - 1e kindje - 5 september (meisje) Nou vooruit dan Wel veel mannetjes verwacht zeg! Hier juist veel meiden in de familie/vriendengroep! Ik hing trouwens vanochtend weer boven de pot... Waar dat nu weer vandaan kwam??
Trouwens even een tip voor iedereen! Per 1 juli worden de postzegels weer duurder, 6 cent per zegel zelfs! Op de website van postnl kun je nu dus nog zegels bestellen (gratis verzending!) voor het "oude" tarief! En omdat er tegenwoordig een 1 op staat, ipv het bedrag, kun je die na 1 juli nog gewoon gebruiken! Ik heb dus alvast geboortezegels besteld, want per velletje (van 50 zegels) scheelt t toch weer 3,- Misschien hebben jullie er ook iets aan!
void, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Welkom alle nieuwe meiden!!! firsttimemom, ik heb net gister geboortezegels gehaald, mooi op tijd nog dus... belachelijk dat het weer duurder word allemaal!! hier vanmorgen weer controle gehad en alles is goed. de kleine ligt nog niet ingedaald maar blijkbaar is dat normaal bij de eerste... al reageren andere mensen juist van 'nog niet?'.....dus tsja...afwachten maar.... Ik begin het wel steeds spannender te vinden nu het dichterbij komt... kan als de dag van gister nog herinneren dat we een positieve test hadden en nu is de uitgerekende datum al in zicht.... wauw...