Het regent het regent Laat nu maar vallen en morgen lekker droog zijn. Ik heb 4 pakken newborn luiers, aanbieding van de wehkamp en nog wat gratis spul. En nog een luiertaart waar 2 pakken luiers in verwerkt zitten, genoeg dus Verder een doos zwitsal billendoekjes sensitieve, ook een aanbieding toen der tijd. Wat hebben jullie verder voor de baby kwa verzorgingsspullen buiten de shampoo, douchegel, billencreme etc? Ik heb een potje sudocreme, vitamine k en D van Davitamon.. Vroeg me af of me ook al iets van paracetamol in huis moet hebben of andere medicatie?
Blehhh, als het bij jou regent dan zal het hier ook zo wel gaan regenen...maar snel een rondje met de honden doen! Ik heb veel pampers, van new born maat 1 tot en met 3 iedere keer in de actie gekocht. Nu koop ik niets meer want ik ben al bang dat ik veel te veel maat 1 heb Ik heb ook die zwitsal sensitve billendoekjes gekocht, een doos bij de kruidvat Alle verzorgingsspullen heb ik wel zo'n beetje, en ik heb ook wind en weer balsem van weleda gekocht, ik hoor daar goede verhalen over. Vit K en D moet ik nog kopen, zal het gelijk opschrijven! Paracetamol en andere medicijnen heb ik niet gekocht.
Kinderparacetamol schijnt wel heel handig te zijn om in huis te hebben! Verder inderdaad vitamine d en k.. Ook kreeg ik de tip om vaseline te halen om de este dagen op de billetjes te doen omdat het meconium zo plakt en er anders echt afgeschrobt moet worden! Misschien voor jezelf medicijnen als je aambeien hebt gekregen? Curanol ligt hier klaar..
Aambeienzalf in huis, heb het helaas nu al nodig Hihi.. Vaseline, die haal ik nog even in huis, goeie tip!
Het is alweer gestopt, buitje voor de stof haha Ik idd ook van de aanbieding van de kruidvat, scheelt een hoop centjes en zwitsaldoekjes ruiken zo lekker Even een wijziging: het regent weer
Qua verzorging hebben wij eigenlijk nog niks, op de proefverpakkingen uit de dozen na... De vriend van mijn zusje werkt in de fabriek waar ze zwitsal (en andere) billendoekjes maken, en daar is werknemers verkoop eens per week, dus die heeft al een hele stapel klaar liggen voor ons Enige probleem... Ik kan zelf niet tegen zwitsal (de shampoo en babyolie), dus ik ben bang dat ons meisje er ook niet tegen kan... Weet dus nog niet goed wat ik moet kopen En nu we toch de voorraden aan t vergelijken zijn hoeveel rompers in maat 50/56 hebben jullie? Ik heb er 2 zonder, 2 met korte en 2 met lange mouwen. En dan ook nog 2 overslag rompers (lange mouw). Ik ben bang dat t er veel te weinig zijn eigenlijk... Maar ja, het weer in september kan alle kanten in, en je weet nooit hoe lang ze in die kleine maatjes passen Ik ben dus wel benieuwd hoeveel jullie er hebben, of denken nodig te hebben
Ik kon als baby ook niet tegen Zwitsal, alleen Neutral had ik geen last van... Die is nu 2=1 bij de Kruidvat!
Ik heb veel te veel rompers, ook veel gekregen. Ik zou er zelf 10 aanschaffen waarvan, 4? Met lange mouwen.. Altijd lastig aantallen inschatten, daarom heb ik van alles gewoon teveel
Wij hebben echt veeel rompers van maat 50/56 gekregen, 24 stuks!! Heb er geeneen zelf van gekocht. Haha
Wow, 24... Ja daar kom ik bij lange na niet aan Nou ja, ze kan wat aan als ze geboren is, en die overslag rompers wil ik denk ik nog wel wat bijhalen, dan hoeven we niet te hannesen over der bolletje als ze nog zo klein is... Maar ik durf ook weer niet te veel te kopen, zonde als ze t niet aan zou hebben... Er zijn er ook zo een paar bijgehaald natuurlijk... Tot nu toe is er ook geen verwachting uitgesproken over t formaat van ons meisje, alleen dat ze lange benen heeft
Hey Ior, Hier alles goed hoor ! Wasjes aan het doen, zodat alles mooi proper ligt. Hoe gaat het nog met jou? Weinig kwaaltjes ? Rompers : denk dat ik er meer dan genoeg heb zeker 10 maatje 50 en 10 maatje 56... maar die van de Hema tailleren groter, dus dat is soms ook handig! Ik moet wel nog pampers gaan kopen en nog wat babyverzorgingsspullen, maar 't schijnt dat je in ons ziekenhuis ook nog wat spullen meekrijgt ! Ik ben alleszins al beetje aan het aftellen, puur uit nieuwsgierigheid ! Hoe gaat het hier nog met de dames ?
Mag me eindelijk aanmelden voor de laatste 10 weken topic.. Op dit moment 30 weken zwanger en kan niet wachten tot de kleine boef geboren wordt (Buik begint in de weg te zitten ).
welkom veerle!! Rompertjes, ik heb er hier ook super veel, een aantal zelf gekocht maar ook super veel gekregen van mijn schoonzusje. En inderdaad er kan zo wat bij gekocht worden toch? desnoods stuur je je moeder of schoonmoeder even op pad... het is ook erg moeilijk in te schatten hoeveel je er nodig gaat hebben. Hier net controle gehad, ze ligt bijna helemaal ingedaald, nog een klein stukje. Ook gevraagd vanaf wanneer ze gaan strippen of inleiden en dat is vanaf week 41. of als mijn gezondheid verandert doen ze het eerder. Maar voel me gelukkig super goed, dus voor nu mag ze lekker blijven zitten.... al word ik wel steeds nieuwsgieriger!! luiers, ik heb momenteel 4 pakken new born maatje 1 en 4 pakken maatje 2 liggen. Ook uit de gratis pakketten nog new born luiers... ik koop ze ook met de kruidvat voordeel kaart, altijd fijn zulke aanbiedingen... en ook nu is het weer moeilijk inschatten hoeveel je er nodig gaat zijn, en is er zo wat bij te kopen... qua verzorgingsspullen heb ik wel al vit d en k, grote pot sudo en verder de zwitsal dingen uit de gratis pakketten. eerst maar eens zien of ze er wel tegen kan.... Heerlijk die regen vannacht, maar vanaf morgen hopelijk weer zonnetje en kunnen we lekker gaan genieten van het mooie weer!!! Hopelijk kan het zwembadje weer snel neer gezet worden!! Gisteren een gipsbuik gemaakt, wat een kliederzooi maar wel erg leuk..... hoe gaat het met jullie verder? alle controles weer goed?
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Ploppy -1e kindje - 12 juni -zoon Larissa -3e kindje - 13 juni - zoon Masami - 3e kindje - 14 juni - zoon Vlinder73 - 3e kindje - 20 juni - zoon Void - 1e kindje - ? - zoon Onderweg: Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli Senna82- 1e kindje - 3 augustus (meisje) Inneminne - 1e kindje - 10 augustus (meisje) Piepie - 1e kindje - 18 augustus (jongen) Judith1982 - 3de kindje - 30 augustus (jongen) Nynke - 4de kindje - 30 augustus (jongen) SonjavT - 2e kindje - 27 augustus (meisje) Saja87 - 2e kindje - 1 september (jongen) Firsttimemom - 1e kindje - 5 september (meisje) De lijst er weer even bij gepakt voor de nieuwe meiden!!! Willen jullie jezelf even toevoegen?!!
Ik kan me hier ook eindelijk melden ben nu 30,5 week zwanger en er zoooo zat van. slapen, zitten lopen alles is niet leuk meer nu.
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Ploppy -1e kindje - 12 juni -zoon Larissa -3e kindje - 13 juni - zoon Masami - 3e kindje - 14 juni - zoon Vlinder73 - 3e kindje - 20 juni - zoon Void - 1e kindje - ? - zoon Onderweg: Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli Senna82- 1e kindje - 3 augustus (meisje) Inneminne - 1e kindje - 10 augustus (meisje) Piepie - 1e kindje - 18 augustus (jongen) Judith1982 - 3de kindje - 30 augustus (jongen) Nynke - 4de kindje - 30 augustus (jongen) SonjavT - 2e kindje - 27 augustus (meisje) Saja87 - 2e kindje - 1 september (jongen) Firsttimemom - 1e kindje - 5 september (meisje) Moradora- 2e kindje- 8 september (jongen)
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Vlinder Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje - 9 mei - zoon Marleen3 - 2e kindje - 11 mei - dochter DarkAngel25 - 1e kindje - 16 mei - dochter Chaben - 1e kindje - 17 mei - dochter Krissiej88 - 1e kindje - 18 mei - zoon Linneke84 - 1e kindje - 19 mei - dochter Mam1991 - 1e kindje - 22 mei - zoon sylvia90 - 3e kindje - 23 mei - zoon Mir81 - 1e kindje - 26 mei - zoon Suus - 30 mei - dochter Nummertje4 - 4e kindje - 31 mei - zoon Zonzon - 1e kindje - 1 juni - zoon Luca2504 - 2e kindje - 4 juni - dochter Skyscrapper - 2e kindje - 7 juni - zoon Ploppy -1e kindje - 12 juni -zoon Larissa -3e kindje - 13 juni - zoon Masami - 3e kindje - 14 juni - zoon Vlinder73 - 3e kindje - 20 juni - zoon Void - 1e kindje - ? - zoon Onderweg: Minimoon - 2e kindsje - 8 juli MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen) Jony - 3e kindje - 19 juli (jongen) carlaaa - 1e kindje - 22 juli Senna82- 1e kindje - 3 augustus (meisje) Inneminne - 1e kindje - 10 augustus (meisje) Piepie - 1e kindje - 18 augustus (jongen) Judith1982 - 3de kindje - 30 augustus (jongen) Nynke - 4de kindje - 30 augustus (jongen) SonjavT - 2e kindje - 27 augustus (meisje) Saja87 - 2e kindje - 1 september (jongen) Firsttimemom - 1e kindje - 5 september (meisje) Jane1981 - 3e** kindje- 7 september (meisje) Moradora- 2e kindje- 8 september (jongen)
Nou, net terug van de tandarts. Eindelijk zo'n zenuwkanaal behandeling gehad! Ben waarschijnlijk de enigste Nederlander die stond te juichen dat ze er één kreeg Maar ik heb al vanaf februari last van die kies, ben ondertussen al 3 x verdoofd en opengeboord en nog hielp dat niet. Volgende week maandag weer terugkomen voor het vervolg! Ik kon niet eens meer normaal ademhalen door m'n mond, als er lucht langs die kies kwam klapte ik bijna dubbel van de pijn, stel je voor dat je moet bevallen en niet eens normaal adem kan halen:S Rompers: ik had er 10 in maatje 50/56. Pas heb ik er een paar bij gekregen van een nicht die ook pas een kleintje heeft. En gisterenavond heb ik de luiers geteld.....ik heb 7 grote pakken ( 56 stuks ) van pampers new born 1, beetje te veel denk ik. Ik heb ook heel veel verzorgingsproducten van dermacare ( met woezel en pip erop ) ik had namelijk 2 x zo'n tas gekocht op de 9 maandenbeurs ( tjsaa, ik wist toen nog niet of ik roze of blauw moest hebben, dus maar allebei gekocht ) Van kleertjes heb ik 7 setjes maatje 50/56, maar nu vraag ik me af of ik dan ook nog alleen maat 50 moet kopen?