Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jaaaaaaa vandaag 30 weken!!
    Dat betekent officieel nog 10 weekjes en dan mag ik eindelijk mijn kleintje vasthouden!

    Met 2 kleine kindjes thuis begin ik het toch wel al een beetje zat te worden :) (niet de kleine in mijn buik, maar de aanwezigheid van die enorme bal waardoor ik bijna niets meer kan, niet eens meer een lekker stukje wandelen..)

    Dus dit topic om even lekker te spuien of juist heel blij in te doen :D
     
  2. ukjesmama

    ukjesmama Actief lid

    13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen als je er al twee hebt lopen dat je buik dan af en toe in de weg kan zitten met tillen enzo.

    Hier ook al weer een tijdje aan het aftellen. Ik geniet elke dag van de kleine uk in de buik. Maar stiekem ben ik ook wel heeeeel nnieuwschierig, dus is het prima als de laatste weken voorbij vliegen.
     
  3. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik ben vooral heel benieuwd naar de kleine!
     
  4. xxisoldexx

    xxisoldexx Fanatiek lid

    1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier nog 5 weekjes. Tel de minuten af. Mijn verloskundige had het er gister over in te leiden met 38 weken maar op die datum is me nichtje (dochter van schoonzusje jarig) dus liever niet.
     
  5. kimberly22

    kimberly22 Fanatiek lid

    24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hier ook de laatste 10 weken, ik ben het ook zat. ik wil zo graag weer vooruit. de ene dag gaat het super en dan de dag erna is het weer 3 keer niks.

    isolde: een dag later dan? oh ik zou bijna een moord doen om weer met 38 weken ingeleid te worden. ik hoop dat ik het hier rond krijg met de vk en de gyn.

    skatje: heel herkenbaar, ik ben ook zo benieuwd zeker nu we een mannetje verwachten na 2 meisjes.
     
  6. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh ik hoop juist écht niet dat ze me gaan inleiden! Die paar weekjes/dagen kunnen er dan ook nog wel bij.

    Dit is mijn laatste, dus ook mijn laatste bevalling en ik wil dat die zo natuurlijk mogelijk gaat. Dus ook geen strippen voor mij dit keer!
     
  7. xxisoldexx

    xxisoldexx Fanatiek lid

    1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Zou kunnen idd. Ze doen het ook niet zomaar. Mijn lichaam is er heel duidelijk klaar mee. Ik kan me amper nog bewegen door zware bi en ben weer hartstikke misselijk. Slapen lukt al bijna niet meer. Vanavond een nachtje in het ziekenhuis slapen om bij te tanken. Ik krijg een injectie waar je de hele nacht niet meer van wakker word zeiden ze.

    Wat onwijs leuk een jongetje na 2 meiden. Bij ons word het nu j/m/j
     
  8. xxisoldexx

    xxisoldexx Fanatiek lid

    1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat was mijn bedoeling ook maar gezien hoe het nu gaat lijkt me dat wel het beste. Bij de eerste met 42 weken ingeleid en bij de tweede met 39 weken ivm bloeddruk
     
  9. Mamajens

    Mamajens Actief lid

    5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ja ook ik ben al een tijdje aan het aftellen! Lang verhaal maar onze eerste zwangerschap moest afgebroken worden met 23 weken vanwege heftige zwangerschapsvergiftiging waar ik zelf bijna aan onderdoor ben gegaan. Dit was in maart 2012. Hij heeft de bevalling niet overleeft. Nu ben ik morgen 31 weken en ben het zwanger zijn gewoon zat. Wil weer iets kunnen en genieten van een klein jochie in mijn armen ipv mijn buik. Na 1,5 jaar kan ik niet wachten!!

    Ik ben zelfstandig ondernemer en sinds dinsdag staat nu ook de computer thuis ipv kantoor zodat ik dingen kan afwisselen. 8 uur per dag stilzitten gaat zeer doen.

    Nieuwsgierig: hell yeah! Ben zo benieuwd naar de kleine! Wat doen jullie om de tijd zo snel mogelijk voorbij te laten gaan ;)
     
  10. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hier ook nog "maar" 8,5 weekjes. Ondanks dat het eigenlijk nu redelijk gaat los van de vermoeidheid ben ik het toch zat! Door hypermesis gravidarum niet kunnen genieten tot de 27ste week, en nu heb ik geen zin meer om van het zwanger zijn te genieten!!

    Heel tegenstrijdig want het liefste beval ik morgen al, terwijl het voor de baby beter is als we nog even wachten!!
     
  11. babyzoe

    babyzoe Actief lid

    15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Ik ben maandag alweer 31 weekjes en kan ook niet wachten!Dit is mijn tweede zwangerschap en deze keer valt me zwaarder dan de eerste zwangerschap!Mijn mooie kleine meisje van 20 maanden houdt me flink bezig!;) Het is een schattig draakje hoor!:) Wel een voordeel dat deze zwangerschap voorbij vliegt!Laat die laatste weken ook maar snel gaan!

    Wat ik wel weer heerlijk vind is dat je leven in je buik voelt!
     
  12. Mamajens

    Mamajens Actief lid

    5 apr 2012
    409
    0
    0
    Is het ook!! Alleen consenteren is er dan niet meer bij haha.. Productief werken? Wat is dat? ;)
     
  13. corina1989

    corina1989 Fanatiek lid

    15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hier ook aan het aftellen!! ;)

    Ik moet morgen en vrijdag nog werken en dan verlof. En dan eerst alle spullen en de babykamer in orde maken. De eerste weekjes nog wel wat te doen :) .
    Maar ik kijk nu al erg uit naar het moment van de bevalling!!

    Ben 'de' klachten ook echt zat. Was normaal nooit ziek en nu tijdens de zwangerschap al heel vaak (griep, verkouden). En die vermoeidheid pff! Ik heb echt weer zin om me weer goed te voelen en vol energie.
     
  14. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heerlijk zeg!! Ik moet na vandaag nog 6 weken werken :(
     
  15. Danoek

    Danoek Bekend lid

    30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Officieel moet ik nog 11 weken, maar de baby zal tussen 38 en 39 weken gehaald worden. Dus nog 10 weekjes max. :p Ik ben ook al aan het aftellen.
    Ik krijg een geplande keizersnede, datum wordt met 36 weken besproken als ik overga van vk naar gyn.
    Ben heel erg benieuwd hoe de kleine eruit ziet en of hij op onze andere zoon lijkt etc.
     
  16. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat leuk. Ik heb straks ook j/m/j als het goed is. :D
     
  17. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeej ik doe ook mee. Ik ben 31 weken nu maar het kan me echt niet snel genoeg gaan. Ook al heb ik nog geen babykleertjes gewassen etc. Ik verlang gewoon enorm naar de me baby en de hele kraamtijd. Lekker tutten met een babietje. En ik ben onwijs benieuwd hoe hij eruit ziet!
     
  18. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bleeeeeeeeh zo lang nog? Ga je pas met 36 weken zeker.
    Ik moet nog 3 weken werken. Deze week niet meegerekend want ik werk altijd van ma t/m wo, dus dan zit het er iedere keer snel op gelukkig. Ik ga met 34 weken stoppen, als ik het volhoudt. Deze week heb ik ziek thuis gezeten dus die was snel voorbij.

    Ik ben echt aan het aftellen tot aan me verlof, ben dat werken helemaal beu. Normaal ben ik altijd echt gemotiveerd, werk ik veel over, geef meer dan 100%, erg gericht op de resultaten. Maar nu........ Ik heb echt geen motivatie meer, zodra iets onverwachts gebeurd baal ik als een stekker (terwijl ik dat normaal juist leuk vind). En zodra het 5 uur is ren ik het kantoor uit. Ik zit echt me dagen uit te zitten.
     
  19. chelle93

    chelle93 Actief lid

    9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen mijn aller laatste dag werken
    Nog 1 keer 5 uur achter elkaar staan
    Ben mijn buik nu wel echt zat (34 weken)
    Maar dit s mijn eerste kind ik wil het heel graag in mijn handen houden maar omdat het. Niet geplant is ben ik ook heel bang om het zo echt in mijn handen te houden en te weten dat het echt van ons is ik ben wel zo benieuwd naar hoe ons kind er uit ziet
     
  20. Muisje88

    Muisje88 Bekend lid

    9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik wou ook wel dat ik kon bevallen! Moet nu natuurlijk niet...!! Heb egt een rot week achter de rug.. we hebben mijn neef moeten begraven van 29. Zn vriendin is zwanger van tevens een meisje.. voelt nu heel erg vreemd maat daar gelaten.

    Merk nu echt dat het zwaarder wordt. Heb nog 1 rondlopen en helaas is het contact met haar vader uitgelopen tot niks! Hij wil zijn zin doordrukken omwille van zn eigen dochter..
    Heb de laatste tijd ook erg ve harde buiken miss komt het door alle drukte en de nodige stress..

    Het leventje in je is wel iets wat ik zal gaan missen!!

    Sorry moest het ff van me afschrijven!:)
     

Deel Deze Pagina