@ geboortekaartjes wij zitten op 32 kaartjes ofzo. We sturen alleen de ooms en tantes en goede vrienden een kaartje. @werk ik ben zzper en ga 2 dagen werken zoals het nu staat. Heb er nog niet echt overna gedacht. Wij kunnen het nu financieel doen maar alle extra is welkom natuurlijk. En oppas dat gebeurt ook hier door mijn moeder en miss straks door sm.
Jeetje wat kletsen jullie veel en wat veel vragen op een dag Hier nog geen dingen die weer veranderd zijn qua smaak en geur, maar verwacht ook dat de kleine nog een week of 7 blijft zitten Oppas: hier worden het opa's en oma's gelukkig! Kaartjes: wij ongeveer 50 maar verwacht ze bij lange na niet allemaal! Werk: ik ga naar 3 dagen werk ( voorheen5) kan niet anders financieel! Hebben geen hypotheek maar wel een heel duur particulier huurhuis.. Kan me ook flink zorgen maken over de financiën maar we zien het wel.. Ben benieuwd hoe het bij corina gaat!
Geboortekaartjes: wij versturen er heel wat meer; ongeveer 120 stuks. Deze zijn dan ook bijna allemaal uitgenodigd op het kraamfeest. Werk: wij zijn allebei zelfstandig ondernemer (hypotheek adviseur & grafisch vormgever, dus 2 bedrijven). Mijn vriend gaat 1 dag thuis werken en ik 2 dagen minder. 1 dag naar de ene oma en 1 dag naar de andere oma. Dat is wel een voordeel. Stoppen zou ik zelf nooit doen; blijft toch lastig de arbeidsmarkt weer op te gaan als je kindje je minder nodig hebt. Financieel moeten wij maar afwachten of het terugloopt of dat de werktijden efficiënter ingedeeld moeten worden..
Geboortekaartjes- nou ik denk max 20 ofzo? echtniet veel verwcht ze wl allemaal op bezoek Werken- ik blijf thuisblijfmama..
Zat nog na te denken over die kaartjes he.. Maar wij krijgen natuurlijk geen 70 bezoekjes. Als nichtjes en neefjes op zichzelf wonen sturen we die een apart kaartje. Maar denk eigenlijk dat ze gewoon met oom of tante mee komen. Dus dat zal best schelen in het aantal bezoekjes. Zat er eens over na te denken, 70 visites.. als je die allemaal in het weekend doet ben je gewoon een jaar bezig joh Dat leek me nou ook weer niet de bedoeling..
Hallo meiden, Hier op controle geweest vanmiddag. Bloeddruk stijgt idd. Was nu 125/90... Ze vond hem nog niet te hoog om actie te ondernemen. Zodra ik meer klachten krijg wat op hoge bloeddruk kan duiden moet ik direct bellen. Verder heeft ze me ook gestript... Dus nu hopen dat het helpt. He wel lage onderrugpijn (van die menstruatiepijn) en mijn buik begint er ook wat op te reageren, maar nu nog hopen dat het door zet naar echte weeen! Afwachten dus weer!! liefs
@sunnyqween dat is goed nieuws dat je gestript bent nu indaad hopen dat het door zet had je al ontsluiting of weet je dat niet? @geboortekaartjes hier gaan we voor 55 kaartjes en zoon 45 versturen maar ja denk dat er altijd toch nog een paar bij komen die je vergeten bent @ik werkte via het uitzendburea en had bij een bedrijf een tijdelijk 3 maanden contract heb nu van allebei de banen zwangerschaps verlof en dadelijk probeer ik in de avond uren aan het werk te gaan mijn moeder werkt tot maximaal 3 uur dus kan ik in de middag werken en zij oppassen en mijn vriend zit op school en haalt hopelijk haalt hij dit school jaar zijn diploma en dan gaat hij ook werken
Ik vertelde jullie toch over die gewonnen fotoshoot? Heb net even met de fotografe gebeld en ik kan ook kiezen voor een newbornshoot met 3-5 dagen !
Leuk Spring! Sunnyqueen, spannend! Hier gaan er zo'n 40 kaartjes de deur uit. Wat werk betreft; Helaas zit ik sinds januari gedwongen thuis, faillisement. Dus dat wordt vanaf eind juni de WW in en solliciteren. Zou het liefst 3 dagen gaan werken, de baby gaat dan naar mijn ouders, ze hebben de babykamer al helemaal klaar bij hun. Alleen een beetje jammer dat ik roet in het eten gooi door thuis te zitten.
spring: oh fijn dat dat kon!! jullie kletsen echt veel te veel, kan dat echt niet bijhouden hoor! hier even ''geslapen'' voel me niet zo lekker.
Al 200 pagina's, goed bezig! Heb de oplader van mn laptop kapot, dus zit nu op de tablet dus alvast sorry voor de typfouten haha! Over het bevallen, ik moet ook in het ziekenhuis bevallen onder medische indicatie. Hier ga ik triuwens ook naar Zwolle, er wonen dus een aantal meiden best dichtbij als ik het zo lees! Baby heeft hier ook echt al wel een ritme, is 's nachts ook steeds rond dezelde tijd wakker en is vooral 's avonds druk aanwezig. Vandaag is ze zowiezo lekker druk en mn ribben zijn inmidels als mooi blauw aan de binnenkant denk ik haha.
bevallen, hier ook in het ziekenhuis, zit ook bij de gyn onder controle ivm de hg. ziekenhuis ligt op 7km afstand dus daar zijn we zo. zwolle meide, misschien komen jullie elkaar wel tegen