Mogge dames, de nachten worden hier steeds korter.. M'n lijf is vermoeid en zeurt, maar ik slaap gewoon zo slecht ! Hoop dat jullie nachten een beetje beter zijn verlopen!
Goedemorgen! Aangezien mijn nachten ook complete horror zijn, heb ik al stiekem even meegelezen op dit Topic. En het leek me wel zo netjes om me dan even kenbaar te maken. Ik ben 15 april uitgerekend, nu dus 37 weekjes en een beetje. Eerste week verlof zit er net op, best wel fijn, maar ik moet zeggen dat ik nog veel te veel wil doen, en dat vindt mijn waggelende lijf soms helemaal niet leuk. Hebben jullie daar ook last van? Om even 'bij' te praten; Ik woon in Hilversum We verwachten een meisje Met het ingaan van mijn verlof is ook mijn contract beƫindigd, omdat mijn fulltime baan met geen mogelijkheid parttime te doen is. Tijdens verlof dus hard op zoek naar werk! Ik wil 3 dagen gaan werken, mijn man is de cashcow dus die blijft fulltime aan de slag (heeeeelemaal niet erg, ik verheug me zo op lekker 4 dagen in de week tutten met ons meisje!). Opvang is nog niet geregeld, omdat we nog niet weten hoe en wat. Verder doen we 70 kaartjes de deur uit Ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen! Heel veel succes met deze bijzondere laatste loodjes! Liefs!
Hoi haazz leuk dat je berichtje achterlaat. Jammer dat je je baan kwijt bent geraakt. @spring kun je misschien nog even bijslapen? Hier ook een k*t nacht gehad. Tijden wakker gelegen en nooit weer kunnen slapen..
goedemorgen allemaal. Welkom haazz. @ Slapen: opzich redelijke nacht gehad. (zoiezo wel 4x bed uit geweest om naar de wc te gaan maar oke) Ik woon in alphen aan den rijn. nog meer mensen uit de buurt toevallig? om half 11 weer controle bij de verloskundige
Pffff even klagen hoor! Wat een *** nacht Weet niet waar ik last van heb maar ben er zes keer uit geweest om te plassen!! en steeds daarna niet meer in slaap kunnen vallen natuurlijk... Zo Nu klaar met zeuren Straks lekker de ena laatste keer werken en vanmiddag naar de vk. Ik ben ook wel benieuwd naar dat zwemmen Dat kan hier ook, en als het nou leuk is moet ik misschien toch maar een beetje sportief gaan doen als mn verlof straks is begonnen.. Nog steeds geen nieuws van corina he? Ben wel benieuwd!!
Ik... Heb... Honger! En ik ben versleten van de nacht. Het lijkt potdorie wel alsof ik n blaasontsteking heb zo vaak moet ik. Moet zo naar de vk. Vertellen van m' dikke handen en voeten, van m'n oefenweetjes en m'n soort van opvliegers. Ik word tijdens zo'n wee ook n beetje benauwd, trouwens- nog meer die dit herkennen? T zonnetje schijnt. Da's dan wel weer leuk...
ik heb ook al aantal weken last van opvliegers. Normaal heb ik et altijd koud nou nu niet hoor haha. Word ook echt wel gek van mijn hormonen deze week en mijn mannetje ook wel...
Ook hier een korte nacht, kon pas tegen twee uur slapen en was om kwart over zeven al weer wakker. Vanmiddag een verjaardag dus kan ook niet bijslapen vandaag. Moet vanmiddag naar de verjaardag van mn oma en heb er echt helemaal geen zin in. Die kant van de familie zien we eigenlijk alleeen bij Oma en tonen de rest van het jaar op geen enkele manier interesse en dan die keer dat we elkaar toevallig bij oma spreken doen ze echt overdreven geinterreseerd, heel irritant. Sinds mijn ziekte is ontdekt in september nog geen kaartje, smsje of wat dan ook gezien vanaf hun en weet zeker dat ze er vanmiddag alles over willen horen. Daarbij woog ik toen ik net zwanger was nog maar 43 kilo en ben door bijvoeding, medicijnen en de zwangerschap nu bijna 30 kilo aangekomen, wat je natuurlijk aan me kunt zien, maar het is net alsof dat maar een vrijbrief is om dat ook regelmatig te benadrukken ( en dan het liefst zo ongenuanceerd mogelijk, denk aan 'zo, jij bent ook dik geworden..'). Word zo moe van die opmerkingen, en die familie heeft me nog niet zo gezien dus durf te wedden dat dat nog even word gezegd. Zo, ik heb mn klaagkwartier weer gehad haha. Trouwens nog even een viezig vraagje zo op de vroege ochtend, hebben jullie er ook last van dat je af en toe een soort 'scheutjes' afscheiding verliest? Voelt hetzelfde aaan als dat je ongesteld bent en het er uit loopt zeg maar (sorry voor de smerige manier van omschrijven haha).
@googleplex jep. klinkt heel bekend. Sterkte en succes vandaag! En als je denkt ' buuuh' dan ga je toch 'n keertje niet? Oma begrijpt dat vast wel, ga je gewoon 'n ander keertje op de thee of op de lange afstand-klets via de telefoon. Ik heb besloten me niet meer te wegen. Ik ben het zat. Ben nu 22 kilo aangekomen Ga het ook zeggen tegen de vk straks, dat ik me niet meer wil wegen. Buh. Vooral mijn broer noemt me ' dikke' en in het begin vond ik het prachtig, tot de weegschaal liet zien dat ik ook echt heel erg veel aan het aankomen was. Vind 't nu nie leuk meer Zeker ook omdat m'n moeder zei ' ja toen ik zwanger was van je broer kwam ik 25 kilo aan, en dat was helemaal m'n eigen schuld, ik at iedere dag n gebakje en gaf mezelf een vrijbrief om te eten... ' Maar ik heb dat niet gedaan. Wil niet net als m'n moeder na de geboorte opeens tijdelijk suiker hebben. Ik eet gewoon normaal. Buh.
@apenijn Helaas zou oma het me heel kwalijk nemen als ik niet kom, vond zelfs dat ik wel vaker langs kon komen, ben immers al thuis vanaf 10 weken zwangerschap toch, zucht.. Hoef me hier trouwens nooit te wegen op controles.
Haazz: Welkom! Afscheiding: Ja, dat heb ik ook. Dat voelt het ook als n 'warm scheutje'. Gewicht: Ik ben nu 15 kilo aangekomen.. Ook meer dan ik had gehoopt, maarja.. Niks meer aan te doen.. Googelplex: Als je zo op ziet tegen die verjaardag zou ik lekker thuisblijven en je bed in duiken. Je hebt een goede reden, hoor! Hier: Ik moet zo naar de gyn en daarna taart halen (Jaaaaa Hema-taart) in het centrum! Vanmiddag misschien wel even tukken..
@apenijn ik ben hier ook 20 kilo aangekomen en ook echt niet meer gegeten ik hou wel vocht past in mijn enkels weet niet of jij hier ook last van hebt @googleplex dit zijn altijd van die lastige momenten Op vliegers normaal heb ik het ijskoud ik heb het hele weekend op de ijsbaan gezeten normaal altijd dikke handschoenen aan dikke sokken winterjas en een spijkerbroek nu heb ik dunne sokken aangehad mijn zwangerschapsbroek is een dunne stof dus niks er onder gedaan wel heb ik de winterjas aangedaan en nog bloed heet veral in mijn gezicht en iedereen was dik aangekleed en zat te zeuren dat het koud was
Ik moet zo bij vk ook weer op de weegschaal Mag eigenlijk niet zeuren want ben tot nu toe nog geen tien kilo aangekomen.. (Maar ik begon ook niet echt op een laag gewicht.. dus ik vind het alsnog veel) Maar ben deze keer heel bang dat ik veel ben aangekomen. Mijn broertje noemt me hier consequent "dikkie" Al vanaf hij weet dat ik zwanger ben Kan het van hem wel hebben.. Maar als je gewoon gezond bent blijven eten, denk je dan niet dat het voornamelijk vocht vasthouden is enzo? En dat je het na de geboorte ook allemaal vrij snel weer kwijt bent? Ik kan me voorstellen dat je suiker krijgt van elke dag gebakjes, maar als jij dat niet doet hoef je daar volgens mij ook niet bang voor te zijn hoor..
@Weegschaal ik moet er wel op en ben teveel aangekomen.. blegh eerst was het 800 gram per 2 wekenen vorige week binnen eenweek 1,2 kilo :O echt vet veel..Ben donderdagwel benieuwd.. @Haazzz Hoi! @Afscheiding hier ook last van gehad sinds een paar dagen niet meer.. @hier goede nacht gehad, envanmorgen wakker geworden metmenstruatiekramp.. wat af en aan komt dus ff in de gaten houden..
Ben van plan na de bevalling borstvoeding te geven. En de lente komt eraan, ik heb een hond en een schitterende kinderwagen. Lekker bewegen, extra veel groenten enzo eten, en ik ben van plan even langs de dietiste te gaan wanneer de borstvoeding lukt. Ik weet namelijk wel hoe ik zelf kan afvallen- maar ik wil niet dat er teveel afvalstoffen in de melk komen. Als bv niet lukt- dan ga ik als een tijger aan het afvallen beginnen. en jep, m'n schoenen voelen niet fijn meer. M'n ring is af... en nou ja. omdat m'n bloeddruk al die tijd laag is gebleven (niet boven de 110-70 uit geweest) maakt de vk zich geen zorgen. Suikerwaarden waren ook goed. niet hoger dan 5.2. Dus... hmeh. Maar 't wegen ben ik zat- en ik stop er mee. zo.
Hier wordt ik ook niet gewogen loop ook bij de gyn. @Spikkel spannend hier ook zo nu en dan wat krampjes hopen dat het nu eens doorzet!!!
Ik ben ook van plan om met mijn knalroze Bugaboo lekker veel te gaan wandelen ! Dan zijn de kilo's er hopelijk gauw af!
Hahahahaha, ik heb dus ook al een kant en klaar plan liggen om weer van het gewicht af te komen Groot gelijk dat je niet meer gaat wegen, je kan er nu toch niks aan doen. Op dit moment afvallen is volgens mij enorm slecht voor beeb. Maar net wat jij zegt, bv, bewegen, gezond eten en het zou allemaal wel weer goed moeten komen toch? Als ik nu heel veel aangekomen blijk te zijn opeens wil ik hierna ook niet meer wegen, want ik ga me er alleen maar ellendig van voelen. Had vroeger al niet zo'n makkelijke relatie met eten, dus daar zit ik helemaal niet op te wachten. Goed idee van jou Nooit in me opgekomen dat je natuurlijk gewoon kan zeggen dat je NIET wilt wegen als ze zeggen dat je even op de weegschaal moet gaan staan Googleplex: Lastig inderdaad. Je zit er nu natuurlijk niet te wachten op lompe opmerkingen maar afzeggen is ook lastig.. Succes vandaag!