zal ook wel per winkel liggen misschien. Maar bij baby dump altijd goed geholpen en bij prenatal kijken ze je amper aan (mijn ervaring hoor)
Ja, zal absoluut aan de locatie kunnen liggen! Of net even een verkeerde werknemer die je geholpen heeft.. Ik ben ook echt maar één keer bij Babydump geweest, misschien had ik net pech!
Zo, ik ben weer goedgekeurd Buik goed gegroeid, baby gegroeid, hartje gehoord, niet veel aangekomen (haha waar een mens zich al niet druk om kan maken maargoed). stuit: Baby is goed gaan liggen! Ligt nu met zn ruggetje naar voren tegen de placenta op mn rug te schoppen, dus vandaar dat ik ook opeens minder voel. Toch wel een beetje opgelucht dat ik dat nu weet Harde buiken waren wel te veel (bleek dat ik oefenweeen voor harde buiken aanzag en harde buiken niet eens opmerkte omdat ik die zo vaak heb..) Dus moet testen of ik weer blaasontsteking heb en anders een keertje aan de meter om harde buiken & hartslag te meten. baby dump vs prenatal: ze zitten hier allebei niet in de buurt.. ik shop lekker op internet En alle nieuwe dames welkom natuurlijk Hoe gaat het eigenlijk met de dames die aan het rommelen waren? Is het al ergens aan het doorzetten??
Haha ja, hopen dat het zo blijft.. beeb was namelijk al wel wat ingedaald maar lag nog niet echt vast! En het is een eigenwijsje tot nu toe, dus wie weet.. Maar voor nu wel blij
Ja hoop ik ook anders duurt het wel echt heel lang! Maar kijk ook elk uur even of er al nieuws is van haar
Hier ook lekker geshopt! Mamamazzeldagen, wiehoe! Wiegdekentje en -lakentje, jasje in 56, nog een leuk jurkje en zwempakje. En nog wat nuttige dingen als een Aventfles en voor mijn zoontje een rietjesbeker. Ik = weer voldaan!
ik probeer eigelijk de laaste dagen juist niet naar het winkelcentrum te gaan want ik heb nu alles al dubbel en kom elke keer toch weer met iets terug
Ik ook! Ons kereltje gaat de helft waarschijnlijk niet aan trekken haha! pffff even hoor... heb weer zoveel harde buiken, benauwd (buik zit tegen mijn ribben aan), opgeblazen gevoel, last van mijn rug. Hoe vaak en hoe veel mag je dit hebben? Heb morgen controle, zal dit aankaarten. Doen ze daar ook iets mee? In het WKZ checken ze niet op ontsluiting of verweking voor de 39 wkn. Zou dat ook zo zijn als je er juist wel om vraagt?
Indy: Dat is goed nieuws! Hopelijk blijft de kleine zo liggen. Prenatal/Babydump: Wij hebben juist hele slechte ervaring met babydump, we hadden een box besteld en de leverdatum is uiteindelijk 3x uitgesteld door hun. Was ik blij dat ik de box optijdt besteld had, afgelopen vrijdag is hij dan eindelijk bezorgt (1,5 maand later). Dus voor ons nooit meer babydump. Vandaag veel harde buiken ook redelijk kort na elkaar, niet pijnlijk alleen vervelend gevoelig, moet ik me hier druk om maken ??