Ik vind het niets Niet veel of weinig Als het in de curvelijnen zit zal het wel goed zijn neem ik aan Heb trouwens begrepen dat de NL pond anders is dan de Engelse lbs. Hier is 7.5 lbs bv 3400 gram, wat dus gemiddeld is (en laat mijn kleintje nou precies zo wegen..Ongeveer!) Ik denk niet dat ik veel verloren heb, voelde maar weinig really..Buik is nog steeds hetzelfde en weeg ook niet minder (helaas helaas )
Dat word afwachten... Wel spannendhoor.. hier komt morgen mn moeder ff die past dan ook op de kleine alswij op controle moeten.heb dr zin in
Hier ook morgen controle.. heb nu al 2 dagen het idee of daalt ze nog meer in. Heb soms van die lekkere steken en druk onderin.. ze lag vorige keer al ingedaald zei de gyn. @ytest succes alvast
Apenijn, dat is klote zeg. Ik zit zelf sinds 1 jan thuis, faillisement en heb ook gezeur gehad met UWV. Ben ziek uit dienst gemeld, dus eerst kreeg ik een ziektewetuitkering. Bedrag was veel te laag, dus kon er weer achteraan bellen. Is goed gekomen. Daarna kreeg ik een WAZO ( zwangerschaps en verlof) uitkering, bedrag was wéér te laag, weer gebeld en uiteindelijk geregeld. Eind juni WW, dat zal ook wel weer fout gaan. Ze hebben voor iedere uitkering een andere afdeling en dat is altijd hommeles... Mijn man zit per 1 mei thuis, ook ontslag wegens crisis. Maar hij heeft ws dan ander werk, solliciteren gaat heel voorspoedig. Klote als je van 500,- rond moet komen. Mijn advies is om echt na te gaan wat je hoort te krijgen en het UWV stalken, want ze maken er heel vaak een potje van. ( mijn man heeft beroepshalve veel met het UWV te maken en hij heeft veel met ze te stellen)
kaala: spannend hoor!! apenijn: jeetje 500 euro is wel erg weinig, hopelijk gaat t uwv wat beter meewerken! all: vandaag bij de fysio geweest, en bekkenpijn is toch erger dan ik dacht, heb nu voor een week lang 24 uur per dag een bekkenband om, en daarna voor wanneer nodig is, maar volgens mij doe ik hem verkeerd om, toen de fysio hem omdeed voelde ik bijna geen pijn meer, en nu wel...
@Darkangel Dat is wel balen zeg! @hier ik blij watlast van mijn buik hebben, een druk onderin mn .... en wat pijn in mijn rug.. dus afwachten wat erhier gebeurd..
Dan blijf ik mee wachten. Hoe is het verder? Nog een beetje vol te houden? Hier echt de ergste kraamdagen gehad die je kan hebben. Dag 1 zware bloedingen Dag 2 met de kleine midden in de nacht naar het ziekenhuis ivm rode vlekken. Gelukkig viel het mee. Daarna ging het steeds slechter met mij, veel pijn. Met de top op zaterdag. Verschrikkelijk pijn en koorts. Naar het ziekenhuis gelijk aan het infuus. Blaasontsteking, baarmoederontsteking en een stuk placenta achter gebleven. Zondag naar OK. Gister mocht ik gelukkig weer naar huis. Kraamzorg kwam gelijk en die constateerde een opgezette been. Dus kon ik naar de EHBO. Conclusie trombose. Ik hoop dat we nu alles gehad hebben
Jeetje wat verschrikkelijk!! Je verwacht dat alles na de bevalling beter wordt en rustig geneest, krijg je dit! knuf!
Ja- morgen maar weer UWV avontuur deel twee. Ik was het vanmiddag zoooo zat. En m'n ogen waren al zo dik vanmorgen, het huilen heeft niet geholpen. Voel me belabberd, gewoon door het huilen zeg maar. Als m'n man echt niet meer verder kan werken- dan ga ik inderdaad voor de bijstandsuitkering. Mocht ik via het UWV gewoon m'n normale salaris krijgen- dan hoeft het niet en komen we net aan rond. De ellende is dat ze op m'n man z'n werk hem niet kwijt willen- maar dat er twee hele rustige maanden aankomen, en dat er dan waarschijnlijk even geen werk is. Dus dan heeft hij even niets. En in die twee maanden krijg ik juist m'n uitkering. Dus het loopt heerlijk samen zeg maar. Maar goed. De familie is op de hoogte en iedereen heeft er vertrouwen in dat het goed komt. M'n man gaat morgen op z'n werk nog een keertje (tweede keer deze week) praten over de situatie- zeker nu we dit hoorden van het uwv, en kijken of hij misschien tijdelijk een andere functie kan krijgen ofzo, zodat hij toch kan blijven. Wat een gedoe he. Ik ben toe aan wat leuks. Jeetje wat een verhaal Isolde!! Ik ben blij te horen dat je weer thuis bent. heb je geen heparine prikken gehad tijdens je verblijf in het ziekenhuis? moet je nu wel spuiten? of dat niet? hebben ze enig idee of het blijvend is en moet je dan een kous aan? Ik hoop dat je er niet teveel pijn aan zult hebben!! Heel veel beterschap!!
In het ziekenhuis geen spuiten gehad. Mijn been is ingezwachteld en ik moet elke dag een spuitje in mijn buik. Mijn man doet dat want zelf lukt het me niet. Als het binnen een bepaalde tijd niet beter is zal ik pillen moeten slikken
Isolde ik zit nog steeds vol verbijstering te lezen, wat is dat kl*te zeg! Hier controle geweest: ingedaald, bolletje vast, een gem. lengte en gewicht Volgende week nog een liggingsecho dus dat is weer leuk!
Ooh bah xxisoldexx ik ben bekend met trombose alleen in mijn longen. Dat is niet wat je natuutlijk voor ogen had in je kraamweek!! @apenijn uwv @#$*(!
@Isolde jeetje meid wat een verhaal!! @Apenijn uwv is gewoon een rot instantie.. @hier nou hier al vanaf half 7 rugpijn, wat komt en gaat, dus het is echt afwachten hier..
Hallo dames, Wat rust van mijn kant in ons topic vandaag. Moest natuurlijk taart eten en cadeautjes uitpakken en ben nu bekaf ! Ik heb alles gelezen en zal ff proberen zoveel mogelijk te reageren: Candy Crush: Vreselijk verslavend spel voor tijdens je verlof. Zit nu vast in level 275! Kaala: Wat gek om wat 'te verliezen' onder de douche, maar niet zeker te weten wat het was. Ben benieuwd of er wat volgt... Apenijn: Wat een nare bende zeg.. Te weinig geld van het UWV en dan ook nog je mannetje waarbij het even tegenzit. Flink balen.. Isolde: Jammer dat je je kraamtijd zo hebt moeten doormaken. Ik hoop echt dat 't gauw beter gaat! Spikkel: Wie weet zijn het voortekenen, ben benieuwd! Hier: Aparte buikpijn.. Een soort stekerige vlagen die komen en gaan.. Een beetje zo'n gevoel van steken in je zij na 5 km hardlopen, alleen dan door mijn hele buik. De ene keer hevig en dan weer kort of juist lang... maar absoluut niet heel pijnlijk. Ons bed staat op bierkratten, zal wel wennen zijn vannacht als ik moet plassen ! Zó, volgens mij ben ik aardig bij...