corina gefeliciteerd! Mamajens wat erg.. En wat knap dat je er zo open over kan praten. Muisje: Kop op voor je het weet heb je je kleine in je hand. Isolde: Wat een geluk dat het alleen de auto is die in puin ligt, en je man er op een haartje na aan ontsnapt is.
Ik meld me ook weer na 2 dagen Spring, Nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke dag gehad! Kaala, Nog geen baby bij jou? Lees dat je wel 'wat' verloren was onder de douche, hoe is het nu? Wat een kromme regels trouwens in de UK met dat geld zeg. 200 pond in 6 weken, dat red toch haast niemand?! Apenijn, Bah wat een gedoe met het UWV, kan me voorstellen dat je je er zo rot onder voelt, gelukkig dat er nu nog weer naar gekeken word. Mamajens, Heb met een brok in m'n keel je verhaal gelezen, jeetje wat heftig, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je een dikke (digitale) knuffel geven. Darkangel25, Gaat het alweer wat beter met je bekken? xxisoldexx, Het zit je niet mee he meid, hoe gaat het nu met je? Ook voor jou en je gezin een dikke knuffel.. Spikkel19, Spannend dat het zo aan het rommelen is bij je! Indy22, Toch blaasontsteking, slaat de antibiotica al een beetje aan? Sunnyqueen21, Goed van je vriend dat hij vond dat je toch moest bellen naar het ziekenhuis! Hopelijk valt het mee met de zwangerschapsvergiftiging, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en dat de baby het nog wel naar zn zin heeft! Hier: Hier gaat het z'n gangetje. Gisteren tijdens het eten koken toch weer heel veel harde buiken die ook echt zeer deden. Ik hoef woensdag pas weer naar het ziekenhuis, maar ga het dan wel aangeven.. Baby is wel lekker actief en kon gisteravond zo een voetje vastpakken, heel gaaf! Gelukkig was manlief ook nog thuis dus heeft hij het ook gevoeld.
Gefeliciteerd Corina Hier net een online assesment gedaan voor een baan, als alles goed loopt kan ik daar na m'n maternity leave beginnen Is wel in Schotland maar ach
Heej nieuws van corina Wat fijn!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoop dat jullie lekker kunnen gaan genieten nu jullie weer thuis zijn.
Spannend kaala! is schotland ver weg voor jullie? zou je dan moeten verhuizen of is het met de bus/auto te doen? Hoop voor je dat het wat wordt
Oh ja hoor..Is maar 7 uur van ons vandaan joh..xD Nee, wordt toch echt lekker verhuizen. Maar de peetvader van de kleine woont in Schotland dus dat zou fijn zijn
Oooo Schotland. Ik zou daar zo graag nog eens naartoe gaan! Iemand al m'n link beluisterd? Ben benieuwd wat jullie vinden! Corina gefeliciteerd met jullie spruitje! Hoop dat jullie heerlijk van elkaar kunnen genieten!! Googleplex welkom terug Ik hoop dat je harde buiken afnemen... lijkt me heel vervelend. Als ik een harde buik heb zit ik zielig op de bank en voelt het net van cement allemaal...
corina: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! mamajens: wat hefitg zeg! lijkt me echt zo erg om mee te maken. apenijn: fijn dat t uwv wat beter mee werkt! isolde: oh je man een ongeluk, gelukkig is met hem alles goed, wel echt balen van de auto. bekken: heb wel wat minder pijn, maar vind de band niet fijn, als ik zit schuift die omhoog, en dat zit dan te strak tegen mijn buik aan, hem hem vannacht ook afgeslingert, kon er niet van slapen. moet morgen naar de gyn, misschien weet zij wel of ik hem nu wel of niet goed om doe.
@Corina Gefeliciteerd meis! @Muis argggh kop op meid! @MamaJens Jeetje meid wat een verhaal...Dikke knufff! @Darkangel he wat balen meid! @hier controle gehad,meneer ligt ingedaald,bloeddruk was 110/75 normaal 120/85 dus iets lager. was iets afgevallen maar verder was het oke.. Volgende week dinsdag word ik ingeleid als hij niet uit zichzelf komt voor die tijd.. dat brengt een hoop rust mee moet ik zeggen..
spikkel: fijn dat je een datum hebt voor inleiding, kan me voorstellen dat het rust geeft, kun je er ook naar toe leven.
ik ga dat ook aankaarten, voel me de hele zwangerschap al verschrikkelijk en niet mezelf.. als ze mij een datum geven om naar toe te leven, ergens tussen 9 en 16 mei, dan kan ik daar naar toe leven, en zou me zeker ook meer rust geven.
Spikkel19, Spannend, nu kun je de dagen aftellen totdat je jullie mannetje in jullie armen kunnen houden!
Fijn dat je een dag hebt waar je naar af kan tellen spikkel Zou dat ook best willen. Ik heb nu voor mezelf besloten dat mn kleintje met 37 weken komt, drie en een halve week was nog te overzien. Mocht ie dan niet komen stel ik me in op 38 enz. Begon gek te worden van het idee dat ik misschien nog meer dan 8 weken moet doorlopen met alle pijntjes, slecht slapen, vocht vasthouden enz. (Keek net naar mn benen en die waren ineens opgezwollen joh, niet normaal Net even met mn benen tegen de muur op gelegen en nu lijkt het wel weer wat normaler maar het zag er echt even lelijk uit zeg!!) En apenijn: Ja heb geluisterd! En ook meteen even wat andere youtub filmpjes gekeken van je. Gaaf hoor, lijkt me heerlijk om zo te kunnen zingen
Apenijn heb gekeken hoor, maar werd afgeleid door je Still Alive cover En kom maar naar Schotland hoor, kan je het accent een beetje volgen?
Hebben jullie trouwens ook dat je voor jezelf een beetje 'achterloopt'? Als mensen aan me vragen hoe ver ik ben zit ik nog altijd met 32/33 weken in mn hoofd terwijl ik nu 35 weken ben, gaat snel de afgelopen weken!
Spikkel: Misschien heb je het al eens gezegd maar waarom word je eerder ingeleid? Iig fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken! Apenijn ik moet nog even kijken! Ga ik straks even doen! Googelplex: Uhm nee,, haha tel de weken echt af..