Hier ook al ingedaald dacht idd dat dat hier ook zo was spikkel. @stephanie ik heb het ook een tijdje gehad en helaas zit bij mij de kleine nog..
Zal ik maar m'n telefoonnummer aan iedereen geven zodat ik kan smsen dat ik of nog in bed lig of aan het bevallen ben Ik meld me!
Het spijt me..xD Ergste is nog dat ik niet sliep maar gewoon tegen m'n partner aankroop terwijl hij nog sliep
@Kaala ja strak plan whahaaha.. @hier jeetje heb in een keer de schoonmaak te pakken zeg, word er bijna bang van heb al 2 kasten helemaal uitgezocht gesorteerd en weer terug gelegd, de was bij gewerkt.. En nog ben ik niet voldaan hahahaha
zo ben er weer ff.. bij de gyn was alles goed, bloeddruk was 140/85 dus was prima deze keer. beeb groeit goed. nu over 1,5 week weer terug. oh we hebben net lekker heldro ijsje gegeten mmmmm
Ik moest een eind terug lezen zeg! Fijn dat de controles goed was darkangel! En chelle fijn dat ze stappen gaan ondernemen én dat je mag kiezen Sunnyqueen hoop voor je dat het allemaal gewoon op gang komt, al vage voortekenen?? kaala: kom maar op met dat nummer! ontlasting: hier t een of t ander.. zelden normaal Ben dus bang dat het geen voorteken is.. Moet altijd wel een beetje lachen om de gespreksonderwerpen van zwangere vrouwen.. we kennen zowat geen taboes meer he Verder nog nooit een vrouw over poepen horen praten!
Als ik jullie idd m'n nummer geeft gaat dat heel veel kosten ivm ander land enzo.. Ugh, heb zoveel jeuk van die rot striae..Ik weet dat het er bij hoort enzo, maar ik heb al van mezelf een heeeel droge huid (duurde ook een week langer voordat m'n tattoo genezen was) en bah.
Haha ja echt geweldig Gelukkig dat de controle weer goed was. ik moet woensdag avond weer ( moet nu elke week)
Mag je in engeland tattoo's laten zetten als je zwanger bent??? ECHT een vreemd land hoor Zuipen, tattoo's zetten.. Ik mocht niet eens mn oor laten piercen in de tattoo & pierce shop omdat ik zwanger was lektieten, ook charming
Oooooowjaa!! Aambeien!! Ik wist dat er nog iets was.. Dat was m.. ik denk dat ik die t aller charmingst vind Volgens mij ook geen last van nog *afkloppen!!* maar ik zou ook geen idee hebben hoe je erachter komt dat je die wel hebt