Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed bezig;) ik moet maar eens beginnen met de was opvouwen en strijken. Manlief moest zn kleding uitzoeken van mij dus nu ligt overal wat:$ ik hoef me niet te vervelendut weekend zeg maar.

Hebben jullie nog plannen voor de Pasen? Hier staat er eerste paasdag niets op de planning, man moet gewoon werken. Tweede paasdag gaan we gourmetten bij mijn moeder en s avonds nog even naar schoonouders.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij gaan logeren bij mijn ouders in Dordrecht. Straks er heen, morgen rijden we door naar familie van ml in Zeeland, eten we weer gewoon in Dordt en slapen we daar nog een nachtje. Maandag dan nog even langs vrienden en dan door naar huis! Eten we daar lekker frietjes en dan zit Pasen er alweer op :D

Ik zie zo op tegen volgende week! Ik hoop echt dat ze gedraaid is en de versie niet door hoeft te gaan. Dat gaat zo'n pijn doen!!! Ik zei dat tegen de vk en die zei ook nog dat dat niet zo hoeft te zijn en dat ze er niet warm of koud van worden zo'n versie. Dus ik zei terug dat ik er ook niet warm of koud van zou worden als het niet mijn eigen buik was! Zij lachen.. Ik meende het.

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hier ook de kleine een uitzettingsbevel gaan geven! Ben zooo benieuwd!!!

Onze cv is ermee opgehouden sinds vanmorgen grrrrr dus nu net iemand die langskomt. Hoop stiekem door alle spanning dat de kleine meid zich nu wil melden. Zo even nog lekker de wc's schoonmaken en dan nog even met vl zitten die moet vandaag ineens werken..:)

@paasdagen mijn dochtertje komt zondag weer bij ons dus maandag even bij beppe eieren gaan zoeken.. ben erg benieuwd wat ze ervan vindt!!

4. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Mamajens: succes!

Alle schoonmakers: hier geen last van nesteldrang, meer lui drang Ofzo want heb echt geen zin on mijn bed uit te komen haha!
    Dus als jullie nog wat over hebben?;)

Fijn paasweekend!

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mamajens: spannend.

En hier mag de beeb ook wel met 37 weken komen hoor. Mijn neefje en nichtje zijn met 36 en 35 weken geboren en niks geen problemen hoor van couveuses etc. Dus ik teken ervoor :D

Versie: hoorde van een collega dat t bij haar helemaal geen pijn deed. Ze zei dat als he je goed ontspand het geen akelig gevoel is. Maar ja, leuk is anders ven lijkt me wel moeilijk ontspannen.

6. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe zal het met mamajens gaan?

En die nesteldrang valt hier vies tegen hoor, moet me er echt toe zetten. Maar wil het huis aan kant hebben voor dat de kleine komt dus zal wel moeten..

Hoe hebben jullie het trouwens geregeld als jullie bevallen zijn, werkt je man/vriend gewoon door of is hij lekker thuis de eerste dagen? Hier heeft man 3 weken vakantie vanaf de geboorte, zo kan hij ook rustig wennen aan ons gezinnetje, vind ik wel heel fijn eigenlijk.

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij ging het we vlot bij dr in het begin ;)

Hier heeft man de eerste week vrij, en daarna gaat hij 3 dagen in de week werken, ipv 4 (10 u per dag).. Zoveel adv had hij nog :)

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nesteldrang: Wauw wat is iedereen goed bezig met schoonmaken :D. Vanochtend wasje aangezet, alles af gedaan met doekje, afgewassen, magnetron schoon gemaakt. Nu wachten totdat de wasmachine klaar is dan kan het de droger in en dan ga ik even boodschapjes doen.
    Daarna nog wasje aanzetten, koelkast schoonmaken, was opvouwen, stofzuigen en dan is het wel weer genoeg geweest voor vandaag:D

Net mij en baby nog auw gedaan :( wou de bovenkant van de deur afdoen met een doekje en was even vergeten dat mijn buik niet meer zo slank is ;) dus knalde met de buik tegen de deurklink aan :( auw!

Pasen: Morgen even naar mijn ouders toe, taart eten en maandag gourmetten bij schoonouders, heel veel zin in!

Na de geboorte:
    ML zit werkloos thuis nu dus het ligt eraan, kan hij gewoon werk krijgen dan zal hij niet lang thuis blijven.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Nesteldrang hier behoorlijk aanwezig haha..

@Na de geboorte,ook hier manlief werkloos dus is sowieso thuis enzodra hij kan werken gewoon gaan..

@Pasen, doenwe weinig aan rustig voorbereiden op dinsdag :)

10. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    @nesteldrang hier lekker de douche en wc's gedaan, gedweild en dacht och de ramen kunnen ook wel even hihi.. nu alles lekker schoon.

@na de geboorte is vl 2 weken thuis. Kunnen we met zn allen even wennen en genieten aangezien vl vrachtwagenchauffeur is en nooit vaste tijden heeft van weggaan of thuiskomen.

11. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mijn vriend zit op school en hoeft maar 2 dagen per week naar school en 1 dag in het weekend soms 2 dagen stage te lopen dus hij is lekker veel thuis en kan natuurlijk makkelijker 2 dagjes niet naar school gaan

@alles is hier op voorbehoud en hangt van mij af
    maar ik denk niet dat hier morgen of vandaag een baby zich gaat melden dus gaan we gezellig eten samen met mijn ouders zus en haar vriend en mijn opa en zijn vriendin en natuurlijk ik en mijn vriend

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Mamajens!!

Ik ga mijn dagen weer doorbrengen met partner knuffelen..Films kijken..Gamen..Tegen beebje zeggen dat ie er nu uitmoet..Alles is klaar voor the big arrival en pff..

13. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Alles nog rustig Kaala?

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jep, net gedouched in de hoop, maar helaas.
    Oh, en kreeg een brief van m'n nieuwe ziekenhuis of ik een afspraak voor een scan (voor de baby dus) wou op 30 april..Denken ze dat ik tot 44 weken blijf lopen ofzo :D

15. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Hoi. Ik leef ook nog.
    Ben moe. Heel moe. Slecht geslapen en 't was laat gisteravond.
    Maar ben wel vrolijk. Gelukkig. Het is lastig soms om bij te lezen want er wordt zooooveel gekletst!
    M'n paastaartje is af. Ik zal wat foto's laten zien 't is best geinig.
    Ik ga zo even heerlijk op de bank een tukkie doen, ben echt de energie zoek vandaag. Kleine is wel heerlijk actief nog steeds, schuiven en af en toe de hik. Ik geniet er zo van.

Ik ben benieuwd hoe het met mamajens gaat. Ik denk dat ze vlug gaat!

Vanavond gaan we lekker patatjes eten ergens. Ik las iemand die met de pasen dat ging doen en ik kreeg zoooveel trek. 't is maar goed dat we geen friteuse hebben... of misschien juist niet goed. Patatjes ergens anders halen is dan weer duur.

Hebben jullie ook dat je zo'n moment van gelukzaligheid hebt af en toe? Dat je met iets bezig bent en opeens zo'n kalme rust van geluk over je heen komt. en dat je even helemaal nergens aan denkt- gewoon even happy bent met wat er in je buik zit?
    Soms heb ik echt zo'n aanval van liefde. hihi.

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heel herkenbaar! Savonds op de bank met een kop thee, alle ellende op t 8 uur journaal, voel ik m'n liefie bewegen, gaat m'n hand er automatisch naartoe, intens gelukkig ben ik dan! :)

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames... ik kom me hier ook maar aanmelden

18. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mijn partner neemt 1 a 1,5 week vrij en daarna nog gewoon in september 3 weken vakantie zodat we nog weg kunnen.

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hellow,

hier de babydump leeg gekocht :D feels good!

nesteldrang: hier geen last van, ja in mijn hoofd moet alles af, maar kan me er niet toe aanzetten, lichaam werkt ook niet echt mee..

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo hier dochter op bed, dus lekker avond!

@Lovepeet hoi!!

@DArkangel hihi nog leuke dingen gescoord?

Deel Deze Pagina