Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    zo je heb er zin in gehad indy. pff moet er niet aan denken vandaag,
    heb echt ff een dip dag, gewoon echt geen geduld meer. baby mag best komen.

en met alles wat ik voel heb ik de hoop dat t gaat beginnen ;S

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Pff, kan me voorstellen hoor! Heb het hier al wel eens.. en dan net 34 weekjes dus. (maar dan als in de fast forward stand, niet als in de ik hoop dat ik nu beval natuurlijk:p)
    Gewoon lekker helemaal niks doen!
    Je laten verzorgen door anderen en gewoon even zielig zijn..
    Soms helpt dat een beetje:)

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ja ml is ook echt wel heel lief voor me. maar et idee dat t nog wel is 5 weken kan duren word ik alleen maar meer depri.

Maar ja hopelijk komt ie wat eerder. hoop eigenlijk eind van deze week... zou wel echt super zijn

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    @ googelplex: had je nog iets aan m'n magnetron poets tips? :)

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Don't jynx it! Had ik ook gedaan en kijk naar het resultaat :p Wel rot voor je dat je je zo voelt :( Ik ben sinds kort ook plots een beetje..Tja. 1 neusgat zit op de meest vreemde rare, random momenten dicht..Voel me nu echt moe (maar ik heb dat elke zondag..Zo vreemd) en gisteren en daarnet voelde ik me ook al misselijk

Misschien een teken, Stephanie :D

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kaala ik las je topic :$ ik zou ze op afstand houden bij m'n laatste dagen voor de bevalling en de bevalling zelf!! Jemig! :(

7. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had en heel bericht getypt, stopt de tablet er mee :(

Maar de magnetron is weer schoon ytest, en hij was echt heel vies, dankjewel voor de tips! ;)

En heb je topic ook gelezen kaala en kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent.. Laat ze maar lekker kletsen, jullie gaan het vast heel erg goed doen!

Ik moet zo eigenlijk wat eten maar heb helemaal nergens zin in, mn eetlust is 0,0 vandaag. Hopelijk morgen wat beter want dan gaan we gourmetten..

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ehehe..Op FB al gemeld dat ik geen gezeur meer wilt, ze namen het niet echt leuk op en zeiden alleen "hm, fair enough" maar oke. Dat van de bevalling, ik heb al gezegd tegen de vk enzo dat ik alleen m'n partner wilt hebben..In de kraamtijd het liefst ook, heb geen zin in 10.000 handen die over een kindje van 3 dagen gaan..Of opmerkingen van "oh hij is wel dik he..Oh hij is wel klein.." ik kreeg zelfs een rotopmerking van schoonzus toen ik zei dat ik bv ga geven "Oh, weet je dat wel zeker ik zal als ik jou was toch wel flessen kopen hoor en flesvoeding, want bij mij lukte het ook niet" dus heeft ze me 4 flessen gekocht voor het geval dat..

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ikke wel, oven dan:D Die is nu zo mooi schoon:$ (voor het eerst in zn carrière)

En kaala, inderdaad hoor.. Je lichaam kan ook in een soort lockdown komen waarmee het de bevalling uitstelt als je niet genoeg privacy hebt (bijv. mensen die elke dag bellen, of een oom die bij jullie logeert).
    Das echt waar! Dus ik zou me zo veel mogelijk terug trekken even. Aan al die drukte en al dat gezeur heb je helemaal niks!

10. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaala

Hier is het zo (vertelde de verloskundige) dat je mag kiezen
    Door te blijven lopen tot de 42ste week
    Bij gestript te worden en dan naar de gyn om een echo en controlles
    Of in gelijd te worden
    Dus als ik woensdag nog zwanger ben ga ik naar de verloskundige
    En mag ik kiezen en ik wil dan ingelijd worden

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar om nou boven op de slaapkamer te gaan zitten..:p Oom weigert weg te gaan dusja

En Chelle, alles wat ik te horen kreeg was dat ze me inleiden met 41+5 weken als het moet, maar ik zal het dinsdag even vragen (heel subtiel: Haal dit kind uit me..NU)

12. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland

Zou fijn zijn als dat een teken zou zijn! kan niet meer wachten! (kindje loopt voor op groei ze verwachten dat ie met 40 weken op de 3800 gram zal zitten)

Balen hoor Kaala dat iedereen zich er zo mee bemoeid! Ik heb gelukkig een hele lieve schoonfamilie! en eigen familie ook gelukkig!

ml is nu eten aan et koken maar heb eigenlijk weinig (geen) honger maar ja toch maar wat binnen proberen te krijgen

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :p
    Kijk :D

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik had het laatst toch ook, ook hier geplaatst.. Schoonmoeder had zin om me bang te maken toen met de bevalling die niet zou gaan lukken, en bv niet, en een huilbaby krijgen en dit en dat.. Zo gemeen gewoon!

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, dat had jij ook ja ;o Nu is het mijn schoonoma (klinkt vreemd..:p) maar komt op hetzelfde neer..

Nee, 't ergste vond ik nog dat ze zeggen dat als partner zo doorgaat dat de council ons kind dan afpakken omdat "ouders niet mogen gamen" (waarom is de hele avond tv kijken dan wel goed?!)

En natuurlijk ook he "kan jij de bevalling wel aan? Ik heb een keizersnede gehad en ik was toch wel wat sterker dan jij hoor, je zal vast gaan janken en schreeuwen! De jeugd van tegenwoordig mist ruggengraat" oke.

16. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stom he, je zou toch verwachten dat de families het superleuk vinden dat er een kleine komt en dat ze alleen maar lief voor je moeten zijn, zeker nu!

Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders, hier is het manlief die 100x op een dag moet vertellen hoe het gaat etc, maar dat komt omdat hij bedrijfsleider is van een grandcafe en dus kent het hele dorp hem.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dr pakt potverdrie helemaal niemand je kindje af omdat je gamed.. Bemoei je er niet mee, dat is tussen ons... Grrrr :x

Ik ben daar nu iets makkelijker is, ga je te ver met je opmerkingen/acties.. Gaat de rem erop!! Echt hoor

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kaala: hebben wij ook aangegeven bij zowel vk als kraamhulp.. Geen drukte eerste dagen..nu kan ik onder de schoonouders niet uit uiteraard, maar wil ik m'n dochter terug zelf vasthouden, dan gebeurt dat ook! ;)

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, partner was ook he-le-maal niet blij met die opmerking. We worden het beide ZO zat dat ze steeds maar dingen roepen, de ene dag nog zeggen dat hij een geweldige vader zal zijn, nu de laatste weken "Ik heb geen vertrouwen in jou"

Maar goed..Dan maar bewijzen dat we het wel goed zullen doen. Hoewel ik er niet meer goed van wordt dat ik alles maar moet bewijzen. Bah

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je hoeft je niet te bewijzen, jij en je partner moeten vertrouwen hebben en tevreden zijn met elkaar. Jullie zijn het gezin, niet zij.. Jullie huis, jullie gezin, jullie opvoeding, jullie leven, jullie beslissingen, jullie baby'tje.. :)

Take it or leave it!

Deel Deze Pagina