37 Weken zwanger | Alles over de 37e week van je zwangerschap! 37 Weken zwanger | Alles over de 37e week van je zwangerschap! En helemaal links kun je iedere gewenste week bekijken
Had gehoopt dat ze ook zo'n lijstje voor 40+ weken hadden.. Volgens andere sites zal kindje rond de 3600 gram zijn met 41 weken
Haha er is nog iemand die een baby week voor week site plaats zie ik.. De meeste kindjes komen NA de uitgerekende datum (dus daar is niks vreemds aan). Deze loopt inderdaad tot week 42 Ik zou ook tekenen voor dat lijstje.. dan kom ik op minder uit dan dat ik begon Prima natuurlijk, want wilde eigenlijk net een paar kilo's gaan afvallen toen ik ontdekte dat ik zwanger was..
Ik vind het wel grappig dat de kindjes gemiddeld altijd langer en zwaarder zijn op Engelse sites dan NL Mijn kindje is volgens Engelse sites nu al gemiddeld 53 cm en weegt zo'n 3600 gram, en op NL sites meestal nog onder de 3500
Die is waarschijnlijk heerlijk aan het genieten van haar kindje, maar ben ook wel benieuwd eigenlijk!
Ik heb heerlijk bijgelezen. Druk dagje gehad.. Nu bekaf.. Lekker Candy Crushen tijdens Miljoenenjacht en ja; heerlijk mijn pyjama aan !
Oi! The Guild gaat over een groepje gamers die elkaar tegenkomen in n rpg en een guild opzetten. Serie op youtube. Hilarisch Ben gaar. Maar heb wel gekookt! Wee!!
goede morgen, Nou niet echt super helaas. met mijn buik enzo gaat et goed (alles rustig) alleen zo verkouden :S en keelpijn. Ga vandaag toch ook maar rennies kopen, toch wel steeds meer last van helaas
Wie heeft er tips om het allemaal naast me neer te leggen en het gewoon te laten gebeuren die laatste weken? niet iedere dag meer tellen, want ik word ongeduldig... En dan gaat de tijd zo sloom.. Niemand zeker?
Bah, nu verkouden zijn is ook niets! Komt door dat wisselende weer.. Lekker onder de douche of in bad En Rennies, dat heb jij lang volgehouden
Echinaforce forte! Twee daagies en je bent van je klachten af! Beterschap aan de verkouden dames! Hier word ik inmiddels gek van het zeiltje. Wat zweet dat zeg! Poeh. Hebben jullie n leuke dag gehad gisteren? T was voor mij een beetje zwaar, maar was wel gezellig Dan hier wat foto's van m'n paastaartje!