Ik ben 31 maart uitgerekend. Ik zou graag niet 27 maart willen verjaardag nicht 28 maart sterfdatum van mijn oom (40 jaar geworden) 1 april zou ik ook niet leuk vinden 2 april krimatie dag dat mijn oom is gekremeerd 7 april zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd dus dat zou ik erg leuk vinden vinden mijn ouders ook het was zelfs eerst mijn uitgerekende dag maar later bleek ik toch verder zwanger te zijn
Hier ook 30 maart uitgerekend. Ik hoop voor die tijd al bevallen te zijn i.v.m. mijn bekkeninstabiliteit, maar mijn vriend denkt dat ik 4 april ga bevallen. Ik lach me rot als het op 1 april gebeurd... zoon is van 1 juni dus dan vallen ze beide wel op de eerste van de maand. Heeft ook wel weer wat... Acht mij maakt het niet zoveel uit welke datum het wordt... Als ik maar snel van de pijn in mijn bekken af ben en ons kindje gezond in mijn armen heb! Liefs
mijn moeder is nu druk bezig met het wassen van de kleertjes, weer een zorg minder voor mij hihihihi. verder was ik ook eigenlijk alles wat van stof is. en dan langzaam aan zorgen dat alles klaar is. kaala: bijna 36 weken, spannend hoor.jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg, heel veel sterkte en gecondoleerd. wat oneerlijk zeg. ik ben 21 april uitgerekend heb niet echt een voorkeurs datum. ik roep zelf al vanaf het begin dat het 10 april gaat zijn. wat mij betreft prima. mijn 2 dames zijn ook 2 weken voor de uitgerekende datum geboren. skatje: moest wel even lachen, "verder geen eissen" . laten we hopen dat je kindje op een gunstige datum zich aankondigd. een week voor de datum? stephanie: wat werk jij dan veel uren zeg, pfff ik doe het je niet na hoor. 2 dagen is best weinig voor je man. wel lekker dat hij dan daarna een weekje vrij heeft. mijn man heeft rondom en na de bevalling 2 weken vrij. ligt aan de situatie rondom de bevalling.
Dankjulliewel, het bleek dat de datum verkeerd was geschreven, ze was 19 (werd 20 in een maandje) maar nog steeds erg jong Ja, nog 2 daagjes en dan ben ik weer 36 weekjes, kreeg net alvast een nieuwsbrief wat er gebeurt met me als ik 36 weken ben
Pff ik heb zins gister een pijn aan me banden en vind het nu echt niet meer leuk werd vanochtend waker en het is me niet gespaard gebleven ik heb op 3 plekken striae strepen gekregen en lig al de hele dag op de bank heb echt een pijn in me onderbuik en vol me gewoon helemaal lam
Gezellig! Hihi Heb je gelijk in hoor. Uiteindelijk maakt het allemaal niks uit en gaat het om je kindje! En natuurlijk om zelf van alle kwaaltjes af te zijn is ook wel fijn Hier liggen m'n darmen in de knoop joh de laatste weken.. Heb wel goede ontlasting en elke dag maar toch soms zo'n buikpijn!! niet normaal.. Voel wel dat het van m'n darmen komt..
Aaaargh, striae is weer op komen zetten aan buik! Bij vorige zwangerschap niet gehad tot 34 weken en dan waren ze daar opeens onderaan mijn buik. Nochtans constant gesmeerd met dure speciale crème. Nu gehoopt dat ik ervan gespaard zou blijven maar helaas! Ik dacht dat buik nu wel al voldoende uitgerokken was zodat er geen meer zouden bijkomen, maar helaas. Ik voel nu dus weer dat soort scheurend gevoel (weet niet hoe het anders te beschrijven) en jawel hoor gisteren opeens een streep aan de zijkant van mijn buik hoop zo dat de bovenkant van mijn buik nu toch redelijk ongeschonden blijft. Zolang ik die strepen maar niet te veel zie! Maar vrees ervoor :x
hallo!! ik kom even om het hoekje kijken want ik zit ook in mijn 30ste week... en moet heel eerlijk zeggen, ik heb het ook wel een beetje gehad. Ben de gehele zwangerschap al zo moe dat ik eigenlijk nergens puf voor heb. ik ben constant verkouden en bijholtes dus ook vol. last van mijn rug en de kleine schopt nog steeds aardig hard en begint nu in mijn ribben te trappen. maar genoeg geklaagd, ondanks dat ben ik super blij als ik hem voel, dan zit alles iig nog goed en ik ben zo nieuwsgierig hoe hij er uit ziet en op wie hij lijkt en hoe hij is en hoe alles gaat straks.. beetje spannend voor ons. Eerste kindje... Liefs
mm balen zo in de laatste weken striae krijgen. ik ben het niet anders gewend helaas, was na de eerste zwangerschap al een landkaartje. hilse: wat balen van je darmen, kan altijd zo vervelend voelen. krissiej: ook jij typisch die laatste weken klachten ppff, lekker van je af praten hier. wij weten precies hoe het voelt. en eerlijk ik vind het nu zelfs spannender als de eerste keer. geen idee waarom
Kimberley: ja maar moet gelukkig deze week nog en volgende week tot en met vrijdag (i.p.v zaterdag) Dus zou moeten lukken. (hoop ik) stop dan ook helemaal met werken(ook na mijn verlof) Ik heb liever dat mijn mannetje thuis is als de kraamhulp weg is. Voordeel is dat mijn man op de vrachtwagen zit en altijd rond half 6 sochtends begint maar daardoor wel kan zorgen dat hij rond 3uur/half 4 alweer thuis is. En hij is dan van de zomer ook weer 2 weken vrij
Hihi allemaal klagers zijn we hier.. Ach mag ook best toch? Schijnt dat je onder de 25 meer last kunt hebben van striae..