Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Ooo spannend sunnyqueen!! Ben weer wakker. Heb nog even wat bijgetukt! Leuk dat jullie de taart leuk vonden!
    Nu heb ik honger en wil ik er niet uit. Bluuh.

2. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ja! Echt een superleuke taart! Knap (en lekker) dat je dat kunt! :D

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zet m op sunnyqueen :D

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Die taart ziet er heerlijk uit Apenijn :D

Heel veel succes sunnyqueen!!!

hier een goeie nachtrust gehad gelukkig.. ik kan nu al niet wachten om de kleine te zien.
    Heb zo veel zin in de bevalling omdat ik dan eindelijk weet hoe de kleien er uit ziet haha

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die taart..Stuur je een stukje op? :D

Hier een goed nachtje gehad, was om half 10 wakker :D Nu staat t voetbal op terwijl man nog slaapt..Logic.

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    o spannend sunnyqueen!

Net nog effe een uurtje geslapen.
    de baby heeft volgens mij echt de linkerkant van mijn ribben gevonden. au wat doet dat zeer. als ik teveel in elkaar zit (zoiezo zitten wel) doet et zeer en kan al helemaal niet opmijn rug en linkerzij liggen.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh oh! Succes Sunnyqueen! Hou je ons op de hoogte (of pas als de baby er is natuurlijk)

8. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Saai hier :p

9. Luja

Luja Niet meer actief

Sunnyqueen succes!!! Hopelijk zet het door en heb je je uk snel in je armen :)

Apenijn wat een mooie taart zeg, smaakte hij net zo lekker als hij eruit ziet?

Ytest hoe gaat het met je, inmiddels weer wat opgeknapt?

Ik moet er wel aan wennen dat jullie hier zoveel kletsen hoor haha ik moet weer wat actiever worden via het forum. Met ons 1-15 juni topic zijn we vrijwel volledig overgegaan op whatsapp, en als ik dan de pc weer opstart zie ik hier toch weer pagina's vol met ongelezen berichten.. Ff beetje bij blijven lezen ;)

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoveel praten we niet, toch?? :p

Ik heb vandaag plots zoveel trek..Misschien meer energie opbouwen voor de grote dag??

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Larissa haha we zijn aardige kletsers

@Sunnyqueen ben benieuwd

@Kaala nou wie weet meid!

@Schoonmoeder.nou dar word hier ook leuk whahaha, we hebben bepaalde richtlijnen tijdens de kraamweek waaronder valt dat die week de flesjes sowieso door ons gegeven worden, en hij niet opgepakt mag worden zonder onze toestemming. Nou dat vond mevrouw niet kunnen hoor want ze was oma en ze wou gelijk zodra we thuis kwamen het eerste flesje doen.. JA DAAAAAAAG. Dat word nog leuk hahah

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Update, weeën zetten vanochtend eerst niet echt door. Ik had 11.15 controle afspraak voor ctg en bloeddruk. Na half uur ctg waarbij ik dus wel weer weeën had, zag de vk ook dat de baarmoeder niet rustig was. Inwendig onderzoek gaf aan dat ik 4 cm ontsluiting had. Dus ik ben op genomen. Nou toen duurde het niet lang meer en ze kwamen steeds vaker en heftiger. Door de bekkenpijn kon ik mij geen houding aan meten die de wee goed op kon vangen.... Dus heb ik om een ruggenprik gevraagd. ik had toen 5 cm en vrij vlot kwam de anesthesist. Maar het ging lastig en na een kwartier voelde ik de weeën nog steeds heftig. Dus anesthesist moest hem opnieuw zetten. En die voelde ik na een paar minuten zijn werk al doen. Dus nu heb ik weeën maar voel ik ze niet. Wat een verademing. Vk heeft net weer gevoeld en ik zit op 7 cm inmiddels dus de ontsluiting vordert prima. Nou ik houd jullie op de hoogte.

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Sunnyqueen Goed bezig meid! Succes!!! Je kunt het!

14. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Succes sunnyqueen!!! Nog eventjes en dan hebben jullie je wondertje in jullie armen

15. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ach schoonmoeder voor het laatst op de verjaardag van mijn vriends zijn broer gezien die was 18 feb jarig verder hoor ik helemaal niks van haar en ik ga haar nou ook niet opbellen om te vertellen hoe en wat het is aan haar wanneer ze op kraamversieten komt en ik heb zo iets van zij komt maar als eerste hier en dan zullen we wel zien of we daar naar toe gaan gelukkig ga ik borstvoeding geven dus een zorg minder van het flesje gegeven

vandaag wel iets anders mee gemaakt
    mijn ouders zijn 7 april 25 jaar getrouwd
    maar vieren ondervoorbehoud 6 april hun trouwdag want als ik me niet goed voel of bezig ben met bevallen enz dan word het afgezegt nou is mijn zus welis vaker niet bij een feest geweest van ons omdat mijn zus een eigen levenleiden toen inmiddels is ze weer meer bij ons betrokken maar mijn oom vond dat het gewoon door kon gaan want mijn zus was er ook niet altijd bij geweest dus er hoeft geen rekening met mij gehouden worden mijn ouders hebben zo iets van dat wij bij hun leven horen dus ook op dit feest horen te zijn

16. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunnyqween succes nu duurt het niet lang meer

17. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Sunnyqueen succes meid!

Kaala: wie weet, ik hoop het voor je!

Sm: tja ik zeg maar even niets.. Zie het allemaal wel:)

18. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    De taart was best lekker- het was de eerste keer dat ik een bescuit deeg had gebakken (kapsel ipv cake) en dat is goed gelukt. Leerpunt is wel dat je hem na 1 dag het beste kunt eten, omdat de cake anders wat droger wordt. ik had hem gevuld met een aardbeienmouse- en die niet te dik aangebracht omdat ik bang was dat de taart t nat zou zijn. Maar volgende keer ga ik 'm lekker volsmeren. Was 'n heerlijk mengsel en de verhouding had best anders gekund! volgende keer meer aanwezig dus! Dit was een proefje want m'n moeder wordt 4 april 50! en ik wil 'n mooie taart voor haar maken. Vandaar.

Kaala ik hoop het voor je. Lekker snaaien dan maar :D hihi.

Sunnyqueen zet 'm op he!! Nog even en dan zie je je kleintje!
    Wat lijkt me dat heerlijk.

Lekker gegeten hier- had 'n kiprollade gemaakt... nomnomnom!

Schoonmoeder: De mijne is erg lief en hoopt en vraagt veel, maar dringt zich absoluut niet op. heel prettig dus!

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen heeft of geweldige schoonmoeders of van die mensen die zoiets hebben van "ik ben oma, mijn kind!!" :p

Hier net lasagna op..De helft van een kwart denk ik..En zit vol (snif snif)

Sunnyqueen nog even inderdaad! Veel succes

20. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi meiden..

Ik had een heel verhaal geschreven in het ziekenhuis, nooit aangekomen zag ik..

Maarrrrrr... Zaterdagmiddag is onze zoon Sepp geboren wat is hij prachtig! Met 37,1 wkn. Weegt 2800 gram en is 48 cm lang. Wij zijn verliefd! Alles is goed! We zijn nu aan het genieten.

Deel Deze Pagina