Mamajens gefeliciteerd met jullie zoontje!! Leuke naam! Ben benieuwd hoe het bij sunnyqueen is.... Wij willen meer babynieuws!
Muahahaha ik heb helaas ook van die ouders+schoonouders die de kinderen gelijk claimen zodra we binnen komen lopen.. Bah... Dat je echt iets hebt van halloooo wij zijn er ook nog!
Mamajens, gefeliciteerd!! Wat een fijn nieuws En sunnyqueen ook al zo positief nieuws! Goed paas weekend Zet m op nog even he.. straks lekker je kindje! @kaala: verschrikkelijk he Ik had ook zooooo'n honger vandaag!! Dus net vet lekker gekookt, enorme zin in.. Zit ik na een HALF bordje eten al bomvol!! Zonde...
Ja indaad wij willen nog meer babynieuws Ben benieuwd of sunnyqween een jongen of meisje heeft gekregen/krijgt omdat ze het zelf ook niet wist @spikkel morgen is jou grote dag toch ?
@mamajens: gefeliciteerd! @ sunnyqueen: zet hem op! Succes, je heb binnen korte tijd je kleintje in je arme @sm: die van mij is geweldig!
Mamajens: gefeliciteerd! Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad en dat jullie zoontje het goed doet! Genieten maar!
@Chelie Ja klopt.. @hier zo vluchttas voor de 80e keer doorgespit en gecontroleerd. Bevallingskleren liggen klaar. Morgen om half 6 op :O om7 uur melden.. Alsmeneer niet uit zichzelf komt. Blijf wat vocht verliezen enhet lijkt steeds meer te worden.. Ff inde gaten houden maar..
Spikkel dat is vroeg ik snap dat je de tas elke keer in pakt en kijkt of je alles hebt en wie weet mag je eerder
ik heb trouwens bedacht dat die keelpijn waarschijnlijk door de maagzuur komt. (brand ook echt in mijn keel) de rennies willen helaas niet helpen. iemand nog een idee? doet gewoon echt zo zeer ba
@spikkel alvast heeeeel erg veeel succes!!!!!! Hier vanaaf aan de chinees gezeten. Bij mn moeder had het gevolg dat ze na het eten van chinees de nacht daarop bevallen is van mij.. dus op hoop van zegen hahaha.. @sm die van mij zie ik nu al amper... heb ook niet een hele sterke band met haar