Ik zou persoonlijk 1 dagje een beetje flauw vinden.. Misschien zeggen dat je het fysiek niet meer trekt.. Veel pijn en slechte nachten.. Chelle, ik duim voor je! Ramen wassen.. Daar heb ik geloof ik nog nóóit zin in gehad.. En nee, ook nu niet, hahaha!
hihi Ik heb er dus ook heel erg zin in.. irriteer me kapot aan het idee dat de ramen vies zijn.. Heb in die vijf jaar op mezelf wonen dus nog nooit ramen gelapt! Nooit de behoefte gehad ook trouwens.. Het kan ook niet echt makkelijk want ik woon niet op de begane grond, dus moet moeilijk uit het raam hangen enzo.. Chelle: Spannend!! Hoop dat het doorzet meid! Als het zelf op gang komt lijkt me altijd nog fijner dan ingeleid worden.. Maar het duurt hoe dan ook niet lang meer Kaala: Succes, wie weet heeft ze vandaag opeens een andere mening en wil ze je bijv. wel strippen. Of het begint ook gewoon spontaan vandaag! Vast op een fijne plek zoals in de bus met duizend andere mensen ofzo En stephanie, jij al bij de dokter geweest? Hoop dat ze je iets kunnen geven waardoor je je snel weer wat beter voelt!
Zo van... Dan begint de bevalling. Moet er niet aan denken. Mn broek aandoen zorgt al voor n huilbui van de pijn... :'(
Ah balen zeg apenijn Hoop dan maar dat het snel begint, bekkenpijn kan soms direct na de bevalling al een stuk minder zijn!!
Indy, de bus zit gelukkig nooit vol met duizenden mensen, er passen er maar 30 in ofzo Maar ja, zal je net zien dat het in de supermarkt begint. Partner gaat gelukkig wel mee Kan hij het water opvangen En oh, klinkt erg vervelend Apenijn Je moet vast niet lang meer als ik dat zo hoor. Hoop ik voor je..
haha, zie het al voor me, hij de hele tijd met een emmer naast jou lopen om het direct op te vangen als je vliezen breken
Hahaha nu ik wat verder ben, denk ik ook steeds: "Straks breken mijn vliezen!". Vanavond op de yoga ofzo..
Goedemiddag Vandaag 36 weken jeej! Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle en ik ga vragen over wat de planning is voor de bevalling, moet bevallen met een stressschema dus ben benieuwd. In het kader van de klaagzang van vandaag, ik ben zo opgezet van het vocht, echt afschuwelijk... Vandaag maar eens even verder in huis, de was al opgevouwen en ben nu de spullen uit de ziekenhuistas aan het wassen, straks de paasspulletjes opruimen en de afwas wegwerken.. Gelukkig hebben we er mooi weer bij
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Kaala - 1e kindje - 27 maart Sunnyqueen21 - 2e kindje - 30 maart Chelle93 - 1e kindje - 31 maart Spikkel - 2e kindje - 9 april Muisje88 - 2e kindje - 10 april Spring - 1e kindje - 14 april Apenijn - 1e kindje - 16 april Zara75- 1e kindje - 16 april Stephanie86- 1e kindje- 20 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie1984 - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Heb mezelf er ook maar tussen gezet. Wat zijn er btw een hoop jongetjes geboren! Zijn jullie ook zoveel vocht aan het vasthouden? Als ik loop heb ik een raar gevoel in mn voeten, alsof ik op pijnlijke sponzen loop. Ben mezelf aan het dwingen iedere dag een lange wandeling te maken, wie weet wekt het iets op...
Stressschema houd in dat ik extra medicijnen toegediend krijg tijdens de bevalling, steeds in verschillende diseringen, afhankelijk van wat mijn lichaam aangeeft. Mijn bijnieren werken niet, die maken normaal een stresshormoon aan waardoor je lichaam het blijft doen als het stress ervaart. Bij mij worden die horminen niet aangemaakt waardoor ik zonder medicijnen eerst in een shock raak en dan overlijd. Gelukkig is het met medicijnen wel te doen
Oef Googelplex, dat klinkt best heavy.. Wel een mooie mijlpaal bereikt vandaag! Zara, ik hou ook veel vocht vast.. Mijn gezicht raakt ook steeds opgezetter.. Word er niet bepaald knapper van!
Poeh. Lang leve dan de medicijnen Googleplex!! Ik ben heel benieuwd wat de vk gaat vertellen vandaag. De krampjes zijn hier maar zeer sporadisch nog aanwezig, maar deze mama zit er flink doorheen. Ben nu écht heel veel aangekomen (meer dan 22 kilo), m'n vingers en voeten zijn dik. Ik word 's nachts wakker van gevoelloze vingers. omdraaien lukt niet echt meer zonder te huilen van de pijn. Ik kan niet bij m'n schoenen, m'n rechterbeen belasten gaat niet... Buh. m'n moeder wordt donderdag 50 en ik had 'n hele planning voor wat ik allemaal nog wilde regelen. Maar ik heb alleen maar zin om nukkig op de bank te zitten met een kop thee en een flinke doos bonbons. ... die ik overig niet in huis heb. Zo en nu genoeg geklaagd. Anders blijf ik er erg in hangen. hebben jullie ook als je dan zo'n oefenwee krijgt dat het net is alsof je een enorme buikkramp gaat krijgen en vast binnen 5 minuten op de plee moet zitten? (of alsof er een keiharde scheet uit moet ) hihi.
Apenijn, wat *#!&^% dat je je zo rot voelt! Hier is het slapen ook een ramp.. Evenals mijn bekken en het vocht, maar voel me nog niet zó naar.. Oefenweeën.. Ik weet dus niet of ik ze heb.. Mijn darmen zijn volgens mij al 3 weken van slag en dat voel ik wel.. Heb een regelmatige stoelgang (één keer per dag) en de krampen doen niet vréselijk veel pijn...
Ja ik ook 'n regelmatige stoelgang. En da's nieuw- want ik heb PDS. De laatste 2 weken zo'n beetje gewoon iedere dag. *triumph!* Kijken jullie ook zo uit naar op een terrasje zitten? Je kleintje in de wagen, 't zonnetje lekker op je toet, met 'n lekker drankje en wat vriendinnen? Ik heb daar zóveel zin in!!
nee kan pas om 3 uur terecht en aangezien dat altijd uitloopt zal dat wel rond half 4 worden. Ja hoop ook hier snel vanaf te zijn wil echt niet half ziek de bevalling in ( wil ook niet ziek zijn als die kleine er net is!) O heerlijk daar kan ik inderdaad ook erg naar uitkijken! @ googleplex: das niet niks inderdaad! gelukkig inderdaad dat daar medicijnen voor zijn! @ Kaala: Ze zouden inderdaad toch niet moeilijk doen over 1 dag...lijk mij. @ vocht: Ik hou gelukkig helemaal geen vocht vast. heb uit voorzorg wel mijn trouwring af gedaan maar pas hem nog wel gewoon
JAHAA!! Terrasje, zonnetje, vriendinnetjes, beebje of bos, zonnetje en mannetje en beebje.. Zo'n zin in Toevallig dat je moeder vijftig wordt donderdag, mijn vader wordt zaterdag vijftig. Zou ook veel meer willen doen dan ik in feite kan doen. Best lastig!! oefenweeen: volgens mij heb ik die dus sinds een paar dagen. Voelt bij mij inderdaad alsof ik ofwel enorm ongesteld ga worden, ofwel naar de wc moet gaan rennen (wat overigens dan niet zo is). En tegelijkertijd in buik en rug.. Ben er nog steeds niet achter of oefen weeen ook echt iets doen of dat ze er alleen zijn om ons te irriteren.. Maar succes bij de vk vandaag, hopelijk gaat ze iets voor je doen want dit klinkt inderdaad heel vervelend wat je allemaal zegt Googleplex, heftig zeg!! Kom je dan niet in aanmerking voor een keizersnede? Of mag dat wel maar wil je dat zelf liever niet?
ze zorgen toch ook voor het indalen? Toch? heb je wat leuks op de planning staan voor je vader zijn verjaardag?