Heey dames, Even in het kort, Wij zijn gisteravond om 22.22 trotse ouders geworden van een meisje. Ze heet Imke Richt (roepnaam Imke) En ze weegt 4600 gram en is 54 cm. Ik heb het gelukkig helemaal af kunnen maken dus geen keizersnede gehad. De pappa heeft haar zelfs uit mij getrokken en op mijn buik gelegd. Echt fantastisch. Liefs
Spikkel gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jack!! leuke naam Sunnyqueen ik zie net na het plaatsen van mijn bericht dat je ook bevallen bent, gefeliciteerd!!!! wat bijzonder dat de papa haar zelf 'gehaald' heeft zeg! ik zie hier ook al een goedgevulde kledingkast voorbijkomen...leuk leuk! Ook even onze kast showen; [Vrijwel alles is nieuw en helemaal in onze smaak gekocht, bij de meiden hadden wij vrijwel alles gekregen, dus helemaal trots op zijn mooie goedgevulde kledingkast]
Spikkel gefeliciteerd! dat is heel snel gegaan zeg! Ytest: gelukkig is t 'maar' een blaasontsteking al kan die ook erg naar zijn! Darkangel: lekker aan jezelf denken dan! Zhtas: ik heb ook een speentje en een knuffeltje erbij gedaan! Ego: heb Zojuist de eerste striae strepen ontdekt.. Op mijn borsten.. En ik maar denken dat ze nu toch wel eens gestopt waren met groeien.. Snik! Nog meer mensen last van striae?
Hier ook striae, op mn billen, heupen en op mn ene borst. Overal behalve op mn buik dus, heel apart..
Sunnyqueen, gefelicteerd! Geniet maar fijn van jullie Imke en wat een leuke tijd om geboren te worden!
Sunnyqueen van harte met jullie dochter en zusje!! Nu lekker genieten! @striae heb van de vorige zwangerschap aardig overgehouden op buik en rug en beetje zijkant. Nu een paar erbij op mn buik de rest heb ik nog niet gezien.. @larissa ook een mooie gevulde kast! Wij hebben hier alleen een commode. En we hebben ook wel dingen gekregen maar wij kunnen kleertjes weer gaan gebruiken. Heb al vele leuke dingen zien hangen maar wacht eventjes totdat ze er is ivm maatje en het weer..
spikkell en sunnyqueen gefeliciteerd! lekker genieten van jullie kleine! striae: gelukkig nog helemaal geen last van.
Wauw, ik kom terug van yoga en gewoon tweemaal babynieuws ! Fantastisch! Spikkel en Sunnyqueen; gefeliciteerd! Larissa, wat een mooi gevulde kledingkast!
Ik heb trouwens het gevoel dat het vel op mijn buik de laatste dagen erg strak staat.. Ook een zeer gevoelige navel en het stukje eromheen.. Herkent iemand dit?
Weee gefeliciteeeerd!! Wat een leuke babynamen zeg!! Hier ook pijn gehad bij m'n navel en vlak daarna flinke striae gekregen om m'n navel heen. Ik had doordat ik eerder al topzwaar was geweest al flink wat striae op m'n bovenbenen en op m'n heupen. En een klein beetje op m'n borsten- maar dat rekt nu weer een beetje op. Er komt niet veel bij- maar 't is wel weer rood. Behalve op m'n benen.
Spikkel en sunnyqueen gefeliciteerd! Ik wilde eens even kijken of er hier babynieuws was. Leuk! Striae had ik ook niet maar sinds de bevalling wel. En flink ook. Op mijn borsten, buik en zelfs de binnenkant van mijn bovenbenen :s
Kun je niet met je vingertoppen zachtjes de huid masseren? Met een lekkere olie of een rijke crème? Bij mij help dat altijd- tenminste- als het komt door teveel spanning op m'n huid.
Sunnyqueen zie nu pas je berichtje: jij ook gefeliciteerd! Heb al weer even niks van kaala gehoord.. Zou het dan nu zover zijn?...