ik heb nog wel een adresje voor je hoor! Spikkel en Sunnyqueen: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!
Slaap Nijntje slaap- Otis snurkt En J ook. Ik weet dat je jeuk hebt En dat je niet kan draaien Maar slaap Nijntje slaap Morgen weer iets wat te maken heeft met 'n nieuwe dag Slaap Nijntje slaap Bloemen taart en n verjaardag te plannen M'n god Nijn ga nou slapen! Doe je ogen stijf dicht En doe van mijn apart alsof! Een banaan, nog even plassen Een slokje water, tuurlijk... Ga nou- ga nou niet candy crushen... SLAAP NIJNTJE SLAAP!! Gaap maar eens goed door Ben je niet moe...? Nee J snurkt niet dat lijkt maar zo Val nou gewoon in slaap... Moeilijk hormonster!! Zwanger zijn valt ook nie mee.... Slaap Nijntje slaap? ZzzzzzzZzzzZzz...
Haha geweldig! Volgens mij rond half 4 weer in slaap gevallen.half 5 weer wakker. Maar ff wezen douche nu gaat ml eruit om te werken en kan voor de verandering weer.niet in slaap komen. Terwijl ik juist zo moe ben.ba
Goedemiddag! Hier plat van de medicijnen eindelijk even een keer goed geslapen! En inderdaad.. Waar is kaala gebleven?? @ straie: dacht dat het me bespaard zou blijven, maar helaas! In m'n zij, en nu helaas ook beetje op de buik.. Aan de andere kant: jammer dan..
Het is kwart over 5 hoor! Haha. ik ga maar tv kijken ofzo doe nu echt geen oog.meer dicht. Nou ga vandaag niks in de planning dus misschien loop van de dag nog ff slapen
Môge meiden! Kaala waar ben je?? Hier super slecht geslapen. Ml snurkte. Nee, snurken is hier een understatement. Dit was echt niet normaal. En als hij niet snurkte, huilde kleine Kyran wel. Jongetje hoest zo en heeft keelpijn. Ook wel een beetje koorts denk ik. Arme knul. En de momenten dat ik wel sliep, droomde ik over de draaipoging die ik straks ga krijgen. Ik ben zo bang dat het niet lukt!!!
Heel veel succes met de draaipoging! Ik hoop dat het lukt, want zou toch een zorg minder zijn! LuckLuck!
@ skatje heeeeel veeel succes!!!!! Geloof dat haast iedereen k*t heeft geslapen. Hier ook vl ging er vroeg uit en ik kon nooooit weer in slaap komen. En maar draaien en draaien bkegh! Geloof dak nog net een half uurtje/uurtje heb kunnen slapen. Straks dochterlief naar beppe en ik ga even paar uurtjes bijpakken..
Gefeliciteerd sunnyqueen!! Wat een actieve nacht weer op t topic Hier voor de verandering wel ok geslapen.. Wel wakker met rugpijn, maar vandaag maar even rustig aan! Larissa: Wauw, jij ook al zo'n boel kleertjes Leuk hoor! Ik heb ook alleen een comode hoor muisje.. En de kleertjes passen met gemak in de bovenste twee kleine lades Skatje en Chelle allebei heel veel succes vandaag!! Hoop dat het draaien lukt en dat chelle snel mag beginnen met een kindje krijgen Wordt weer een spannende dag!!
Het wordt zeker weer een spannende dag! Wie weet meer babynieuws! Hier nog niet, hoor.. Alles rustig! Skatje veel succes, ik hoop dat de versie gaat lukken!
Vandaag weer een mijlpaal 39 weekjes.. bij mn dochtertje ben ik ingeleid met 38.4. Ben benieuwd wanneer deze zich meld...
Succes slaatje hoop dat t lukt. Ben benieuwd wat kaala betreft. Ik heb echt onwijs last van mijn liezen denk iets teveel gedaan gister. Mijn ribben doen ook weer lekker zeer.