Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Dan krijg je volgens mij eerst een ballon catheter...

2. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames, mag ik even klagen?

Ik voel me namelijk nogal rot vandaag, ben niet helemaal fit. Heb de hele dag in/op bed gelegen met misselijkheid en heb last van mn buik.. vind ik niet leuk:( hopelijk voel ik me morgen weer beter.

3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Googelplex, griepje :(? Laat je lekker verwennen door je mannetje. Ik hoop dat je je morgen beter voelt!

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Beterschap meis, en bij aanhoudende klachten aan de bel trekken!!

5. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Deze week heel druk geweest en veel afspraken niet zo druk geweest hier.
    Wel steeds mee gelezen.

Ik heb al de hele middag last van krampen in buik en rug en vanaf vanavond hele koude voeten.
    Ik heb de verwarming al hoger gezet maar blijf ijskoude voeten hebben.

Denk dat het allemaal voorwerk is, van mij hoeft dat allemaal niet zo omdat ik een geplande keizersnede krijg.
    Bovendien hoeft het nu niet te beginnen van mij aangezien mijn man er niet is en ook niet zo snel thuis kan zijn.

Voor alle meiden die overtijd lopen of die wel willen dat het gaat beginnen.... ik duim voor jullie!

6. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Gaaaah!! Ik heb ook die constante druk van onder. Ik wilde er eigenlijk op gaan googlen. Ik heb ook t idee dat ik lek ben. Lol. Maar op de wc zitten en druk geven geeft geen gedruppel.
    Heb sinds gistermiddag onregelmatig terugkerende krampen- krijg nu ook last van mn heupen en onderrug.
    Voorwerk! Al ligt ze al 100% ingedaald.
    Heb pijn in mn bekken van het zitten op een rotstoel in het restaurantje, maar het was erg gezellig. M'n moeder was echt heel erg jarig. En de taart? Sorry dames- maar zó lekker had ik m nog nooit gemaakt! :D

Kaala laat je niet afschepen hoor, en voel je niet bezwaard! T gaat wel om je kindje hoor!

Googleplex ik hoop dat je snel je weer wat beter voelt!! Ik heb af en toe ook van die dagen dat ik ook niet uit bed wíl...

En maagzuur... Jaa... Altijd op van die rotmomenten. Lang leve de rennie en de antagel!!

Skatje heb je nog n nasleepje gehad van t draaien? Of was het alleen die dag onprettig?

Indalen deed mijn kindje vanaf week 26 al heel licht en met 34 weken was ze bijna helemaal. Met 37 weken 100%.

7. Luja

Luja Niet meer actief

Haha je mag niet meer raden!! Zaaaalig.. Kopje koffie erbij, mini geluks-momentje :)

Googelplex beterschap! En idd als je het niet vertrouwt of opeens koorts krijgt gyn/vk bellen hoor

En plan nog wat leuke dingen dit weekend Kaala, dan gaat de tijd sneller en als je in beweging bent schijn je eerder te bevallen, misschien is je inleiding dan helemaal niet nodig!

Ik ga zo ook een slaappoging doen, ben de hele dag al niet vooruit te branden. Hopelijk gaat t morgen beter, na morgen heb ik weekend dus dat helpt zeker.
    En nog maar13 werkdagen tot mn verlof... Aftellen maar!

8. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanx dames, hopelijk helpt het;)

Apenijn, ik heb precies hetzelfde, ik lek ook haha. Ik denk ook elke x of het nu misschien mn vliezen zijn maar tot nu toe nog niet. Heb met lopen ook dat zware gevoel, alsof ze er zo uit zou vallen zeg maar, herkenbaar dus ;)

9. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    #2909 Muisje88, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    *Klaagmoment!!!*

Lig net op bed maar omg ik kan niet draaien zonder pijn!!!
    Morgen weer op controle en wil nu gestript worden alst kan want wordt gek zo!!
    Ben het zwanger zijn nu echt zat soms het gevoel of drukt ze dr hoofd er zo uit beneden..

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wist je dat slechts bij 10 % de vliezen breken voor de weeën/bevalling?

Hier goed geslapen..... Tot nu, medicatiediarree :)

Zucht, nog even een verder slaap poging..

11. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    @ytest ooh gatsie die medicatiediarree herkenbaar!!!

Iedereen een goeie nacht kunnen maken?
    Hier wel op het plassen na..
    Straks weer op controle ben benieuwd. Zag gister dat ik vocht vast ga houden net beneden de sokrand komt een "scheiding" in met de rest.

12. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    goede morgen.

Succes op de controles vandaag!

Ik heb opzich redelijke nacht gehad alleen om half 3 en 5 uur ineens onwijs veel pijn. (vooral om half 3 deed zeer) In mijn bekken en dat trok door in mijn onderbuik en onderrug.
    Iemand hier ook wel is gehad.deed echt zeer! Trok na paar minuten weer weg en daarna was de baby onwijs druk. Had op dat moment ook onwijs harde buik.

de baby was wel al helemaal ingedaald dus dat kan et niet zijn lijkt mij

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Herkenbaar! Eigenlijk dan met voetjes omhoog slapen.. Nadeel daarvan is wel dat je dan weer vaker moet plassen maarja ;)

14. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hier best een goede nacht, al voel ik me nog een wrak...

Vocht hier ook aanwezig in de handen, voeten en gezicht!

15. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    vocht nog steeds geen last van gelukkig

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ook goed geslapen:) volgens mij maar een keer eruit om te plassen, en meteen weer in slaap gevallen. Dit moet een record zijn:D

Vocht: volgens mij nog niet echt.. Heb een keer gehad dat mn benen best veel dikker leken en dat dit weg trok toen ik met mn benen omhoog tegen de muur ging liggen. Zelfde verhaal gister met mn armen, die leken me opeens dik maar dat is nu ook weer normaal.
    Maar weet niet of dat vocht vasthouden is want ik dacht dat dat in je voeten en handen was ipv in je armen en benen (voeten, enkels en handen bleven steeds gewoon normaal)

Succes op controle!

17. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    maar jullie nooit last gehad van je bekken/heupen die ineens pijn doen en door trekken naar onderbuik en onderrug en na paar minuten weer weg trekken?

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Nou heb de afgelopen week drie keer zo'n aanval gehad.. Maar dacht eigenlijk dat het ofwel van de blaasontsteking ofwel van het indalen kwam..
    Maar misschien is dat dan niet zo als jij het ook hebt en de baby al ingedaald is? Bij mij gaat beeb dan ook flink tekeer ja:) Misschien is het gewoon een boze reactie van je lichaam op zoveel geschop?

19. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    o oke apart.

Nou ik heb juist het gevoel dat de baby op dat moment rustig is. de beeb word pas iets van 5 minuten na dat de pijn weg is druk.

Nou ja maar ff in de gaten houden

Blaasontsteking heb ik niet is pas nog nagekeken

20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jij bent ook al een stukje verder dan dat ik ben he.. Dus zou best iets heel anders kunnen zijn. Kan het niet een soort oefenwee achtig iets zijn?

Deel Deze Pagina