Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel n beetje Stephanie. Ik heb de laatste 2 dagen vooral 's avonds krampen in mijn onderrug. Maar heb juist het idee dat die dan doorstralen naar mijn bekken en heupen, in plaats van andersom..

2. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Zou het niet normaal zijn dat we in dit stadium allerlei vreemde krampjes en pijntjes hebben?

3. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Stephanie: dat klinkt heel bekend. Gisteravond dacht ik echt dat 't voorwerk begonnen was... Heupen, bekken, rug, krampen in m'n buik- en tussendoor n hele drukke dochter. Krachtverlies in m'n benen en wiegen was fijn met m'n heupen.
    Maar onregelmatig! Dan weer langer- dan weer kort. Dan duurde het weer n half uur voordat ik wat voelde en dan weer na n minuut.
    Gaat dus nog helemaal nergens over.

Ik voel me alsof ik de hele dag niet naar het toilet heb gemogen. Continue druk daar beneden.
    Ik dacht dat ik weer n schimmeltje had- maar ik twijfel nu of ik niet propjes slijm aan het verliezen was- want het is nu weer weg.
    In ieder geval rommelt het flink!
    Zo m'n kleintje eens wakker maken met d'r favo muziekjes en dan ben ik weer helemaal gerustgesteld.

En ik ga nog even bijslapen. Ik ben zooo moe.

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    dan ben ik in elk geval niet de enigste haha.

zal ook wel normaal zijn dat we overal en nergens last van hebben.
    maar had stiekem gehoopt dat et door zou zetten maar helaas.

balen dat je nog zo moe ben apenijn!

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hihi, ik ben nu ook al twee keer 's avonds naar bed gegaan met het idee; wie weet zet het door.. Maar wordt steeds wakker zonder klachten.. Helaas!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als het doorzet, is het idd vaak als je volledig ontspannen bent, in je slaap ;)

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja dat hoop ik ook elke keer inderdaad

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Nou hier net terug van de controle. Ze doen hier niks tot 41 weken dan mag je zelf zeggen dat je ingeleid wil worden. Dus volgende week weer heen en dan gelijk maar afspraak maken voor een inleiddatum. Ben er echt zoooo klaaaar mee!!!!!!:x

9. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Vervelend muisje!! Hoop dat je kindje uit zichzelf vlugger komt dan!

Ik ga de hele dag slapen. Ik It nog in bed en ga me zo weer omdraaien. Al dat geregel voor m'n mamsje en nu t gerommel in m'n buik maakt me moe.

*begraaft zich onder dedekens* vanavond Star Wars en pannenkoeken.

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ah muisje, hoop toch inderdaad dat je kindje zich voor die tijd meld hoor;)

En apenijn, wat een heerlijke plannen! Slapen, star wars en pannenkoeken! Hier begint de verjaardagsstress en het geregel juist pas goed.

Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het met alle afteltopic dames gaan die al een kindje hebben nu.. Ben zo benieuwd hoe het leven met een kleintje is:)

11. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Nog even volhouden Muisje!

Apenijn, slaap lekker vandaag en geniet van je avond!

Hier voor de laatste keer naar fysio geweest. Daarna boodschappen gedaan en nu een lekkere lunch maken voor mezelf. Broodjes zitten in de oven :D! Ook wat tijdschriften gehaald, dus na de lunch installeer ik me op de bank! Lekker :)!

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gisteren om 8 uur al naar bed gegaan, had zoveel last van rug :( Toen half 3 wakker geworden, uurtje bij partner gelegen toen weer slapen tot kwart voor 8. Rug gaat het nu veel beter mee :D

13. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Kaala: dat is wel fijn. lekker warm houden en hopen dat het zo blijft.
    Wat is het hier stil zeg.
    Ik zit filmpjes te kijken van bevallingen. Wat zijn sommige vrouwen schreeuwlelijken! hihi. Ik neem me voor om heel stoer te zijn- geen idee of dat ook lukken zal lol :)

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik ben er weer eventjes :). Weinig tijd/zin om achter ZP te gaan. Vl is namelijk ook nog de hele week vrij :D. Vanaf maandag gaat hij weer aan het werk. Zal even wennen zijn!

Hier gaat het allemaal goed. Ik krijg zelf per dag meer energie en heb ook geen last meer van de hechtingen.
    M.aaike doet het ook goed! Al zijn we wel aan het puzzelen wat betreft de fles. Ze meld zich 's nachts ontzettend vaak (soms om de 2uur). Ze krijgt dan wel de fles, maar is dan vaak te moe om goed te drinken. Vl gaat zo een andere speen kopen, waardoor ze hopelijk iets minder moeite hoeft te doen met drinken.

Voor de mensen die nog moeten bevallen, neem nog even goed je rust ;). Het is pittig zo'n kleine! Maar ook zo geweldig. Het is ook zo genieten!

15. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Voor iedereen is dat weer anders hihi. Ik heb helemaal niet gegild. Was er eerst ook wel bang voor, maar hier bleef het bij 'kreunen' ;).

16. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ corina: leuk wat van je te horen! Fijn dat het goed gaat! Hopelijk gaan de nachten straks ook beter!

@ kaala: sjongejonge wanneer beval jij eens, wil baby nieuws;) nee geintje! Balen vd rugpijn maar gelukkig dat het nu stuk beter is!

@ hier: zo na al 2 dagen trek te hebben gehad in die muffin waar ytest over begonnen was, ging ik deze dis halen bij de Ah.. Helemaal naar de Ah gereden ervoor.. Op hartstikke op! Zo gemeen! Al zal het wel karma zijn want ik had bedacht er een foto van te maken en dan hier te plaatsen haha! Dus als troost moest ik het met appelflappen doen.. Veel minder lekker natuurlijk!

Sinds vandaag ook menstruatieachtig gevoel. Moet er zelfs een beetje door voorovergebogen lopen! Ook gistergroei echo gehad: onze man loopt nog achter maar al minder dan eerst! Gaat de goede kant op!

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zustertje, in ieder geval volgende week ;) Weet niet of strippen gaat lukken maar wordt dan woensdag ingeleid en als dat ook niet werkt dan tjaa..Keizersnee :(

18. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Corina, leuk om van je te horen! Fijn dat het met M.aaike allemaal goed gaat en dat jullie lekker van haar genieten!

Verder rustig hier dames....

19. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Nou echt he spring! Lekker gerelaxt? Was je lunch goed gelukt?;)

20. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Haha, ja ik heb weer een prima dagje achter de rug.. Alhoewel het soms wel gaat vervelen.. Ik ben al eerder de ziektewet ingegaan, dus soms ben ik het thuis zitten wel zat!

Deel Deze Pagina