Waar is iedereen?? Eerst was het hier niet bij te houden! Zijn er geen nieuwe mensen die de laatste 10 weken aftellen? Muisje gaat alles nog goed? Ytest jou ook al de hele dag niet gespot? Skatje je had toch controle vandaag? Ligt de kleine nog goed? Spring: ik ken het ben ook al eerder in zw gegaan. Maar verveel me niet heel veel moet ik zeggen. Heb niet zoveel behoefte aan bezoek en op bezoek gaan..
Hey! Sorry ik ben te druk geweest met klossen, bedzeil, hemeltjes, lakentjes, vluchttas, zolder opruimen weet ik allemaal. Ik ben kapot Morgen meer response Truste dames!
Haha vooral lui! Slapen, hond uitlaten, fb en zp en. Schoonmaakklusjes als wassen en stoffen. Series kijken. Shoppen. Slapen. Koken, eten. En dingen voor baby. Enveloppen schrijven etc! Oja en natuurlijk alle controles tissendoor niet vergeten
Goedenavond dames, ik meld me ook weer eventjes.. Gelukkig voel ik me weer wat beter, vanmiddag bij mn moeder geweest en nu net een uurtje thuis. Wel nog steeds die menstruatiekrampen en net weer een paar harde buiken. Hopelijk is dat ergens goed voor want vind dit ook niets zo.. Zal vanaf morgen weer proberen wat actiever mee te schrijven . Maar voor nu voor iedereen hopelijk een goede nacht (afgelopen nacht heerlijk geslapen trouwens, hopelijk vannacht weer)
Derde dag op rij met onregelmatige kranpen die heftiger worden in de avond. Werd r net even sagie van. Heupen doen dan ook gezellig mee en m'n onderrug ook... Star wars was weer cool. Trusten allemaal!!
Pff hier ook een giga drukke dag gehad vol voorbereidingen! Enorm last van mn rug, buik, bekken en eigenlijk elk stukje lichaam Geen tijd gehad om hier iets bij te houden. Wel heel leuk om te horen dat alles goed gaat met jou en je kleine meid corina! Morgen meer, nu eerst heel hard hopen dat ik een goed nachtje slaap ga kunnen pakken
Goedemorgen, geen nachtbrakers? Gisteravond dacht ik een wee te hebben.. Moest overgeven en had diarree.. Daarna kwam het gevoel van de wee nog een paar keer terug, maar ben toch in slaap gevallen en heb verder een rustige nacht gehad..
goedemorgen, Inderdaad rustig hier. ML was gister middag lekker vrij dus weinig op internet gezeten. Straks ff boodschappen doen en naar de markt, Opzich wel weer goede nacht gehad. vandaag alweer 38 weken...kom maar hoor baby!
Ben ik eindelijk een keer uitgeput met t idee van nu moet ik wel lekker slapen.. Is manlief verkouden.. Snnnnurrrkkkeeeennnn!!! Heel de tropen heeft ie omgezaagd!! Niet geslapen dus! :x
Ik was zo moe dat ik eindelijk een nacht redelijk heb geslapen. Vandaag rustig aan, zo meteen boodschappen doen. Even bedenken wat ik wil gaan eten vanavond en morgen. Maandag is manlief weer thuis dus dan eindelijk weer samen eten. Ytest balen dat je man je wakker heeft gehouden. Misschien kan je straks nog wat slaap inhalen. Hier rommelt het lekker in m'n buik. Veel harde buiken en voorweeen. Van mij mag het nog wel even rustig blijven tot aan de dag van de sectio. Maar aan de andere kant vind ik het zo bijzonder om te voelen hoe m'n lichaam zich voorbereid en klaar maakt voor de bevalling. Zeker omdat als de bevalling zich niet aandient voor de geplande sectio ik geen weeen zal hebben. Naja ze zeggen dat je flinke naweeën kan hebben na een sectio. Ik ga nu eens even lekker lang onder de douche staan. Fijne zaterdag!
Ja het is allemaal wat.. We krijgen ook wel wat voor de kiezen om zo een mooi wondertje te wereld te brengen.. Ik ben zelf nu 32 weken en vanaf het begin lijk ik wel een bijlage te zijn voor de zwangerschaps bijsluiter.. Bijna alles wat er op de lijst staat heb ik wel last van gehad of heb ik nu. Gelukkig een hoop ook nog niet, maar vind het ook wel genoeg zo op me bord. Ik was een lekker vrolijk, flexibel, sportief en actief mens met een oneindig uithoudingsvermogen. Daar is momenteel niet veel meer van over. Ik zou ook vele dingen van nu voor geen goud willen missen, maar wat kijk ik uit naar de dag dat ik weer me eigen lichaam wat terug heb en me niet zo belemmerd voel en zwaar voel. Vanaf de 10e week begon ik al een buik te krijgen en momenteel pas ik al geen positiebroeken meer.. Eigenlijk zie ik liever de bevalling er sneller aan komen zetten dan het nu doet, het lijkt ergens zo dichtbij en tegelijkertijd ook nog mijlen ver. Kijk er tegen op en met de dag lijkt het alleen maar een groter iets te worden. De emoties die erbij gepaard zijn zorgen dat ik me soms meer en meer naar binnen trek en het ergens achterin parkeer. Maar dan krijg je de opdracht om een Geboortewens(plan) te schrijven. Tot op heden had ik nog het hoofdstuk bevalling overgeslagen in me babybijbels, nu moest ik er wel aan en letterlijk gaan bedenken, stel dat.. En wat wil ik dan.. Heel eerlijk kon ik sommige zaken echt niet aan en heb ik overgeslagen.. Hoe meer ik weet des te meer ik ga piekeren over dingen, zo niet goed.. Dus kom maar op kleine maak er een leuke planning van voor me, dan kan mama het eens lekker uit schreeuwen zonder pardon en schaamte. (PS Even lekker klagen, mopperen hoor.. Ik kijk ook enorm uit naar dit wereldburgertje wat lekker groeit in me buik..)
Goedemorgen Hier gewoon nog die 2 dagen wachten..Gisteren kwamen vrienden langs, zij heeft al 3 kinderen en gaf ons tips die ik al wist Pas op de buik leggen als het zelf kan draaien, geen chocola tot 1 jaar (hoewel ik dat probeer vol te houden tot 2-3 jaar) ook zei ze dat borstvoeding de 1e week als een wee aanvoelt..hmm
Hoi Tilia! Wat rot dat je je zo voelt. Loop je nu alleen nog in joggings? Of misschien jurkjes? Ofzo? Ik denk dat Kaala's vriendin bedoelt dat je baarmoeder samentrekt wanneer je bv geeft. Of heb ik t mis? Ik had net wat licht bloedverlies. Zou t dan toch kunnen zijn dat t m'n slijmprop in stukjes was eerder deze week. Voel me zooo moe- ben niet vooruit te branden. En ik nlijf maar n beetje zeurpijn houden in m'n heupen en buik. T is in ieder geval goed aan t werk en soms word ik n beetje sagie van de 'pijn' ja echt pijn is het nie. Die kleine is wel minder actief. Zo mezelf even naar de lidl slepen met m'n mannetje en dan de rest van de dag op de bank. Ben t eigenlijk nu al zat lol.
Borstvoeding voelt in het begin als een wee? Ik ga (moet) flesvoeding geven maar dit klinkt toch niet echt fijn.. Ik dacht gisteravond even dat het hier begonnen was, steeds krampen en steken maar nog wel onregelmatig. Heb maar gewoon geprobeerd te gaan slapen met het idee dat als het 'echt' zou zijn ik er wel wakker van zou worden. Toen ik wakker werd was het al een stuk minder dus zal nog wel niet zo'n vaart lopen denk ik. Even een vraagje, waar hebben jullie mutsjes gekocht? Ik vind ze allemaal zo groot lijken namelijk. Mogen gewone simpele mutsjes zijn of juist lekker meisjesachtig.