Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

die ligt hier ook in de kast, hadden schoonouders voor zoonlief gegeven, maar die krijgt niet dat hele ding te eten, hij is pas 2
    en ik kan geen chocolade verdragen nu, dan moet ik standaard aan de rennies

ik heb hier geen smakkende vent gelukkig, maar ik moet regelmatig bloed laten prikken in het zh en daar werkt een oudere vrouw op de prikpoli die zo asociaal op haar kauwgum zit te knagen, het lijkt wel een kameel ;) daar erger ik me wel aan!

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Succes Morgen kaala! Ik heb vandaag wel stuk meer last van harde buiken en af en toe zo een ongesteld heids gevoel in mijn onderbuik net ook diarree (sorry) en in.vlagen wat misselijk. Niet overgeven.

Ook zins gister avond dat ik boeren moet laten enz..

Moest t ff kwijt,vind t maar spannend

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk al die kamelen.

Dankje Stephanie :) En ja, had eens gehoord dat je maag helemaal leeg gaat voor de bevalling ;) Misschien een voorteken voor je

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Poeh volgens mij bestaat gewoon de kans dat dit topic binnen een week gewoon totaal leeggelopen is he? Er zijn best veel dames 37+ weken..
    Het is echt afwachten tot de beval golf los barst en ik hier zo'n beetje alleen achterblijf:p

Glimworm, jij houdt mij nog wel even gezelschap toch:p??

5. Tammie1984

7 mei 2012
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat spannend allemaal dames! Kaala, ik hoop dat het meteen effect zal hebben morgen!

Indy: Ik zit er ook nog wel eventjes, we schelen maar een dagje zo te zien ;)

6. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Daar ben ik weer!!
    Wat kletsen we toch lekker een eind weg!
    Vandaag een rustig dagje, ik heb me toch een hoop gedaan stiekem. Maar voel me wel goed :)

Kaala ben je al nerveus?! Doet strippen zeer, trouwens? 't lijkt me geen fijn gevoel...

ik zat van de week naar een serie te kijken op youtube 'one born every minute' en er waren toch vrouwen aan het krijsen.. wow. wat 'n longinhoud. hihi.

de zon was heerlijk vandaag, ik heb er echt van genoten.
    Er rommelt maar weinig bij mij. Heb wel last van m'n onderrug en dus van poetsnijd weer, en de beeb is rustiger. Ik tjek iedere keer of ik niet al aan het leeglopen ben, maar tervergeefs. Dinsdag ben ik ook 39 weken. Het komt zooo dichtbij nu en ik vind het zo spannend om niet te weten wanneer het precies gaat gebeuren.
    Ik verheug me er zo op.

die sjoko muffin ziet er echt schandalig lekker uit, trouwens. Nu wil ik ook. En vanavond heb ik netjes gegeten: broccoli, met aardappeltjes en een wonderlijk fenomeen wat boomstammetjes heet. m'n man wilde dat eten- ik had 't nog nooit op, maar het smaakte me goed.

Straks met een kopje thee aan de superpure sjokola met frambozen stukjes erin. Lekkâh!

smekken kan ik helemaaaaaal niet tegen, maar dat komt ook door m'n vader. Die was vroeger aan tafel erg streng. Op je vork of lepel bijten kon echt niet, smekken niet, met volle mond praten niet, en je eten heen en weer schuiven op je bord was uit den boze. Zelf vind ik smekken een beetje vies, maar ik heb echt m'n best moeten doen om niet mijn vader zijn ergenissen over te nemen. Dat vind ik best wel suf.

Tijd voor Star Wars!! :)
    fijne avond allemaal!!

7. Tammie1984

7 mei 2012
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier met Star Wars vanavond!

Smakken en met open mond eten vind ik ook vies. Mijn zoontje van inmiddels 9 moet ook gewoon keurig netjes met dichte mond eten en pas praten als z'n mond leeg is!

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Let's see..Ze porren je in je baarmoedermond ofzo, toch? Dat lijkt me pijnlijk :p Ik weet niet waarom, Apenijn, maar heb steeds het gevoel dat je al een kindje hebt en dit je 2e is..
    Star Wars, welk deel?

Hoop ik ook, Tammie, 41+5 weken is wel meer dan genoeg.

En arme Indy :p Iedereen verdwijnt..

Praten met een beetje eten nog in je mond vind ik niet zo'n ramp. Maar dat gesmak. Nee.

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat zijn boomstammetjes??!! aannemend dat je niet echt op een houtje hebt lopen kluiven zonet:p?

tammie: gezellig:) dan moet jij dus ook nog wel eventjes! (al wordt het opeens wel snel minder he! Vandaag 35 weekjes.. zat me net te bedenken dat het over twee weken gewoon al mag:D )

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Joehoeeeee :D

11. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou Kalaa, ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik wordt ook altijd onpasselijk van dat gesmak van mensen. En zeker als ze dan ook nog met volle mond gaan praten (en de stukken in het rond vliegen).

Ik zit me hier ook te vervelen, manlief komt morgen tegen 12 uur thuis.

Morgen moeten we om 13.30 in het ziekenhuis zijn voor een opname gesprek, dan gaan ze alles goed uitleggen, en weten we hopelijk hoelaat we de dag van opname in het ziekenhuis moeten zijn.

Begin het nu wel erg spannend te vinden.
    Heb zoveel sectio's gezien toen ik op de ok werkte, maar nu zelf 1 vind ik doodeng!

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    jaja:p maar jij loopt ook al een goede week voor!
    Maar vind het gezellig als jij de beeb nog even binnen houdt hoor;)

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mag toch hopen dat mijne vandaag thuiskomt! Anders ga ik me toch echt zorgen maken..Londen + geen mobiel..Niets tegen Londen hoor, maar eigenlijk wel!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Doe ik ;)

Kaala alvast veel succes!!

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Spannend!! Succes morgen:)

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankje :D Beetje awkward want kan daar beneden niet meer bij (qua scheren) en ik heb liever niet dat OH het doet..I tried and failed. Ook nog gesneden :( Spiegel ook al geprobeerd. Nu weet ik wel dat ze meer gewend zijn, maar voor m'n gevoel.

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Haha ja rampzalig he:p
    Ik denk dat ik morgen maar eens ga googlen op wax salon oid. Ik weet wel dat ze het gewent zijn, maar voor je eigen gevoel. Mannetje mag het inderdaad ook niet meer proberen. Die leek het wel een goede grap om me te helpen, maar auwauwau!! Een keer nooit meer;)

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heel irritant ja! Ik zie het ook niet meer, ook met spiegel nog steeds lastig :( vd week toen de vk kwam ook erg bezwaard maarja..

Wil er ook geen euro's aan uitgeven zon wax ofzo :(

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is eigenlijk best erg dat we zo denken..Jaren terug was het raar om je te scheren, maar toen kwam een bedrijfje die geld wou en tada "vrouwen zijn lelijk als ze haar hebben" (op andere plaatsen dan hoofd uiteraard) :p Maar ja..Vanavond/morgen nog maar even proberen en anders..

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Over tien jaar hebben ze thuis laser apparaten ;)

Ik probeer het ook zelf nog een keer over een weekje, of 2.. En als het niet superfraai is, tja dan niet hoor!! Ti's wel goed! Ze zien iedere dag zoveel vrouwelijke geslachtsdelen voorbij komen en er is er geen 1 hetzelfde.... Denk me maar in dat ik gemiddeld ben.. Niet perfect, niet monsterachtig :D

Deel Deze Pagina