Spannend Yan! Lekker al 2 cm (gratis) ontsluiting! Veel succes! Ik verwacht vandaag en morgen nieuwe baaaaaaby's!
jahoor, ik heb nog wel even, haha Ik vind deze keer de laatste weken een stuk sneller gaan voor mijn gevoel dan bij die grote stuiterbal, dus ik hoef nu ook nog niet zo nodig te bevallen Gisteren viel hier de electriciteit savonds uit in de hele straat. pikkedonker natuurlijk, dus ik heb in bijzijn van een kaarsje maar mijn geboorteplan geschreven, tja je moet toch wat?
Wat een romantisch idee; een geboorteplan bij kaarslicht ! Ons huis is weer spik en span! Heerlijk.. Had een lijst gemaakt met een stuk of 15 dingen die ik gedaan wilde hebben en die hebben we samen afgewerkt !
Een geboorteplan, stukje placenta op zo'n Dr Oekter pizza..Nomnom Net gedouched, pijn bleef gewoon Oh en..Ik heb het gedaan..Of liever: over de schaamte heengestapt. Mijn oh zo lieve verloofde heeft down under geschoren, hij had er echt geen problemen mee, ik wel Nog steeds awkward, maarja..
Haha Kaala! Nou klinkt wel alsof het echt begonnen is bij je. Hihi het meest intieme wat ml hier mocht doen, is mijn teennagels knippen
Dat de pijn bleef is een goed teken toch ! Hihi, wauw.. geschoren door je vriend.. Hier niet, hoor! Neverrrrr..
Ja, ik vond het ook echt awkward, hij zat steeds grapjes te maken met dat ie me misschien zal snijden enzo..Toen die klaar was ook heel droog "nu ik"
Aaaaaah wat spannend allemaal! Dit is leuker dan een serie kijken Ik denk dat Stephanie even druk is, haha! En Kaala, leuke namen! Mia hebben wij ook overwogen. Helaas had mijn echtgenoot dat wat negatieve associaties bij. Het is echt hollands om de namen topsecret te houden, geloof ik. In andere landen wordt daar veel minder geheimzinnig over gedaa. In Engeland ook? Of was dit de eerste keer dat je dit hebt verteld? Hoe voelen die weeen eigenlijk? Daar ben ik zo benieuwd naar. Menstruatiepijn heb ik zo nu en dan... maar net zoals jij Spring.... geen voortekenen. En gefeliciteerd metde ontsluiting Yan! Dat is goed voor een heleboel dingen! Net in het tuincentrum flink geshopt. Veel te zwaar getild ook... dus nu lekker bankhangen en deze spannende forumsessie in de gaten houden...
hahahaha kaala, helemaal netjes en ready voor de afspraak dus (dan doet je OH een betere job dan die van mij.. die heb ik na twee pogingen het mesje afgepakt) Houd je ons op de hoogte als dat mogelijk is?? En Yan ook heel veel succes vanmiddag!! Heerlijk dat alles nu schoon is spring! Klaar voor de baby Ik heb eindelijk de weekboodschappen weer binnen. Dat is echt een tijdrovend karwij tegenwoordig. Ik kan bijna niks meer tillen. Dus op de fiets langs verschillende winkels, soms in twee etappes winkelen omdat ik een muntje voor een karretje natuurlijk vergeten was en vijf keer van de fiets naar de voordeur lopen omdat ik t niet in een keer kan tillen Maar nu is het allemaal naar binnen gesleept en kan ik driedubbel genieten van een welverdiend kopje koffie! *totaal buiten adem.. blegh*
haha ja he? en vandaag is ook zo'n dag dat je bijna na elke keer vernieuwen ook echt een nieuw berichtje krijgt
Net gebeld, moet er om 5 uur zijn, de vrouw had het al over inleiden?! Nou ja, als het echt al bezig is kan dat natuurlijk achterwegen gelaten worden Hier de namen geheim houden tja, ben er achter gekomen dat dat met schoonfamilie wel het beste is omdat ze nogal lacherig deden.. Weeen, als dit weeen zijn nou ja, voor mij is het zeg maar even pijnlijk als de meest pijnlijkste ongesteldheidskramp (die ik altijd aan het begin en aan het eind van de menstruatie heb) en schiet ook door naar benen en rug. Het is te doen (mits dit idd weeen zijn ) maar prettig is anders
Ze laten je wel in spanning Kaala! Ik ben erg benieuwd of jouw lichaam al wat aan het doen is en anders.. Als ik het goed begrijp.. Word je ingeleid?! Dus dat betekent dat jouw beeb in aantocht is!