Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Yan - 9 april - dochter Kaala - 1e kindje - 27 maart Chelle93 - 1e kindje - 31 maart Spikkel - 2e kindje - 9 april Muisje88 - 2e kindje - 10 april Spring - 1e kindje - 14 april Haazz - 1e kindje - 15 april Apenijn - 1e kindje - 16 april Stephanie86- 1e kindje- 20 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Chaben - 1e kindje - 29 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter) Glimworm - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni en Yan van harte gefeliciteerd!!!
Pfff jemig zeg, paar dagen niet zo actief aanwezig geweest en heb gelijk het idee dat ik heeeel wat gemist heb Welkom iedereen die nieuw is En voor de dames die inmiddels hun kleintje in hun armen hebben: Gefeliciteerd! Vandaag ben ik bij de gyn geweest, de kleine wordt nu op 5 pond geschat. Vanaf het begin van de zwangerschap zijn me bloedplaatjes (trombocyten) te laag geweest. 4 weken geleden leek het eindelijk goed te gaan met een waarde van 165 (150 is minimaal). 3 weken geleden weer moeten prikken en vandaag de uitslag gekregen: 116 dus weer flink verlaagd. Vandaag dus weer opnieuw moeten prikken, ook wordt mijn bloed nu direct na gekeken op antistoffen voor het geval m'n lichaam de bloedplaatjes zelf afbreekt. Dus over 2 weekjes krijg ik weer de uitslag. En ik ben het nu echt zat aan het worden, nu 4 dagen last van mijn rug, regelmatig harde buiken en vandaag de ontdekking gedaan dat ik op mijn rechterzij wat striemen begin te krijgen Morgen nog maar snel even een fotootje maken van mijn mooie egale buik!
]Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Yan - 9 april - dochter Kaala - 1e kindje - 27 maart Chelle93 - 1e kindje - 31 maart Spikkel - 2e kindje - 9 april Muisje88 - 2e kindje - 10 april Spring - 1e kindje - 14 april Haazz - 1e kindje - 15 april Apenijn - 1e kindje - 16 april Zara75- 1e kindje- 16 april Stephanie86- 1e kindje- 20 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Chaben - 1e kindje - 29 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter) Glimworm - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Yan, gefeliciteerd met je dochter, mooie naam ook!! Geniet van haar!
@mam1991e wat spannend allemaal!kan me goed voorstellen dat.je er even klaar mee bent. @hier:voorweeen bah bah zit ik weer beneden, nu zakken ze af en ga zo weer slapen(moe,,,,,,,,##**
Zo he!!! Ik ben dus net wakker en wat zie ik op dit forum...... 40 gemiste berichten....Als ik slaap, dan zijn jullie wel erg actief hier Dus.... Gefeliciteerd Yan met Eva. En welkom alle nieuwe meiden! Zet um op Kaala vandaag! Darkangel: kop op, hoop dat je je gauw beter voelt. Vervelend Ytest dat je je niet zo top voelt, hoop dat je urine kweek oke was. Ikke vandaag naar de vk voor controle, heb er zin an!! Even een update van 't Lijstje: Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Yan - 9 april - dochter Kaala - 1e kindje - 27 maart Chelle93 - 1e kindje - 31 maart Spikkel - 2e kindje - 9 april Muisje88 - 2e kindje - 10 april Spring - 1e kindje - 14 april Haazz - 1e kindje - 15 april Apenijn - 1e kindje - 16 april Zara75- 1e kindje- 16 april Stephanie86- 1e kindje- 20 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april SandraBenjamin - 1e kindje - 2 mei Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Chaben - 1e kindje - 29 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter) Glimworm - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni
Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Yan - 9 april - dochter Kaala - 1e kindje - 27 maart Chelle93 - 1e kindje - 31 maart Spikkel - 2e kindje - 9 april Muisje88 - 2e kindje - 10 april Spring - 1e kindje - 14 april Haazz - 1e kindje - 15 april Apenijn - 1e kindje - 16 april Zara75- 1e kindje- 16 april Stephanie86- 1e kindje- 20 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april SandraBenjamin - 1e kindje - 2 mei Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei DTtje-tweede kindje-8 Mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Chaben - 1e kindje - 29 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter) Glimworm - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni[/QUOTE]
Blerch. Wakker. Stukkie ontbijtkoek. Vroeg me opeena af. Is er geen eten wat je mist vanuit Den Nederlanden?
Hoi Apenijn! Die vraag is vast voor mij? Nou ik mis inderdaad wel veel vanuit Nederland hoor. Maar gelukkig is er een NL winkel in Melbourne waar ik online kan bestellen. Wel een beetje duur. Toevallig heb ik vanmorgen weer wat besteld. Beschuit (voor de muisjes) 3 rollen en dropjes. Ook boerenkool in pot van Hak hebben ze. mmmmm.... En appeltaart mix van Honig. En natuurlijk de lekkere pure hagelslag en stroopwafels. Dus ik kan weer een tijdje voort. Had trouwens eens een vraag voor alle meeschrijvers in dit topic, Wie heeft er al lekkende tepels??? Ik nog helemaal niks geen melk gezien. Ook nog niet echt harde buik gehad of zo... zal ik wel normaal zijn?? Ben nu toch al bijna 37 weken... Nou ja ben benieuwd naar jullie lekkende tepels! )
Een goeie frikandel speciaal Morguh!!! Nog 1 dag bouwvakkers over de vloer, en dan komt morgen sm (gaat of perfect of wordt een ramp qua bemoeienis) de gordijnen vermaken (overigens lief gebaar, als het daarbij blijft) en dan eindelijk zorgeloos week 37 beginnen en dan ga ik ook echt rustig doen, dit is te veel gedoe nu nog..
Ha ha frikadel speciaal,mmmm doe ik een moord voor nu! Of wat dacht je van een berehap pinda?! Succes met de bouwvakkers vandaag. En inderdaad nu je 37 weken bent toch maar even rustig aan doen volgende week. We zijn net zo ver trouwens, leuk! Ik nu naar de vk, tot straks!
Manlief moest om 6.00 beginnen. Hoor hem net zijn brood smeren, klettert een bord op de grond....en dan moet die nog een uur rijden.........zucht mannen! Dus die komt niet een beetje te laat.