Goeiemorgen allemaal! Ooh ik heb eindelijk weer eens zowat 'n hele nacht doorgeslapen! Heerlijk! Nu even n bakje koffie doen en dan onder de douche springen (kruipen dus) ML moet nog 1,5 dag werken en dan loopt zn contract af, wordt niet verlengd ivm reorganisatie (jaja, flut-crisis) maar dan is hij dus lekker thuis tot hij nieiw werk heeft en hopelijk is dat pas na de bevalling Ik ben al een lijstje be gonnen te maken met dingen die er thuis nog gedaan moeten worden haha Arme man Ik krijg vandaag 2 hondjes extra over de vloer, heb er 3 van mezelf.. Die krijgen dus speelmaatjes vandaag.. Ik zal wel weer dood neervallen aan t einde van de middag.. Wat zijn jullie plannen vandaag? Xje
Zijn maar kleintjes hoor haha We hebben zelf n jackrussel, mops en teckel/chihuahua en er komen 2 mopsjes bij.. Ik hoef ze alleen maar n paar keer in de tuin te gooien verder houden ze elkaar bezig Als je er al 3 gewend bent dan maken die 2 erbij niet zo'n groot verschil meer hoor.. Als je er geen gewend bent dan is 5 ineens heel veel ja haha Succes met overleven!
*denkt in plaatjes* ziet hoog zwangere vrouw op straat meegesleurd worden door 5 honden die overal poepen en plassen
Ah lieverd, knuf! Een dipje door verlangen is heeeeel menselijk! Nog heeeeeel even meis.. Zoek lekker wat afleiding, zoek even lekker contact met baby'tje enzo..
*knikt wat, haalt neus op* bluuuuh. Ik heb trek ik vanalles, en voel me zooo opstandig. T is maar goed dat ik alleen thuis ben. Ik probeer m'n moeder mee te krijgen naar 't Alexandium voor 'n broodje bij la place. Maar waarschijnlijk zegt ze weer ns nee. Is haar favo stopwoordje op mijn ideeën.
Haha hier op t forum hoef je alleen de woorden 'zullen we...' Uit te spreken. Om t even wat we gaan eten... ALS we maar gaan eten hahaha