Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik kan niet meepraten over hoe moeilijk die stap is geweest, maar kan het me wel voorstellen..

Vanaf nu kan het alleen maar beter worden :) sterkte!

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    balen dat je baby in stuit ligt!

Ik heb de baby nog niet voelen hikken jammer genoeg.
    Laatste week wel onwijs last van mijn liezen gehad.
    Zou dit ook met in dalen te maken kunnen hebben?

Moet dinsdag weer naar verloskundige voor een echo. Spannend hoop dat de baby nog steeds goeed ligt.

Ben morgen 33 weken. Nog 1 week werken na morgen, heb er zin in

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Stephanie: Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik de hik voelde. Volgens mij voelde ik het voor het eerst een week of 2 geleden (bij 33wk dus). Nu voel ik het (bijna) iedere dag ;).
    Lekker he, aftellen naar je verlof! Ik nu net 1 volledige week verlof gehad, maar elke dag steeds nog druk. Maar ik wil ook zoveel ;).

Over de bewegingen van de baby. Mijn VK hamert er echt op. Als ik 1 dag twijfel of ik de baby genoeg gevoeld heb, moet ik direct bellen. En dan heb ik 1x moeten doen en mocht gelijk door naar het ZH voor echo en CTG. Gelukkig was alles goed en was de kleine alleen gedraaid (stuit). Daardoor voelde ik de bewegingen anders/haast niet.

Vanmorgen liggings/groei echo gehad. Onze kleine meid doet het prima. Ligt ietsjes voor op de groei. Maar ze vermaakt zich nog prima :). Nog niks ingedaald, dus dat moet nog. Maar volgens de echoscopiste heeft ze geen ruimte meer om te draaien, dat scheelt weer!
    Nu lekker groeien en afwachten :D.

Vannacht een beroerde nacht gehad. Veel misselijk en buikkrampen (darmen). Vanmiddag yoga. Daar ben ik wel blij om. Even lekker ontspannen.

4. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Ik snuffel nu op de site van de wehkamp.. Flinke pampers aanbieding! Hoeveel luiers en in welke maat hebben jullie vast ingeslagen?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@de hik, leuk is dat he! Weet niet meer sinds wanneer ik het voel. Maar toen ik het voor het eerst voelde was het veel lichter nog dan nu!
    Hij heeft wel bijna elke dag de hik en ook best lang dan!

@spring, ja mooie aanbieding he! Volgens mij zitten ze vrij gauw in maat2, en heb ik teveel in maat1:p
    Maar goed bewaren kan! Heb net nog 3 pakken in mt2 gehaald bij kruidvat voor €24. Heb daar nu 4 van denk ik.
    Zat ook te denken aan de wehkamp actie om daar mt3 vast van te halen, maar dat is ook wel weer erg voorbarig :p hihi

6. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Maat 3 doet helaas niet mee aan de 1 + 1 gratis actie!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@spring, hoe is het nu met de bewegingen??

Meiden zouden jullie op mij willen stemmen bij buik van de maand?:)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ah kijk, dan heb ik er genoeg hihi.
    Van maat 1 heb ik denk ik 4 of 5 pakken haha oops..
    Wel gekocht in de acties :):)

9. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hihi! Ik heb nu van maat 1 3 pakken en van maat 2 4..

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi oke. Beter teveel dan te weinig toch :p

11. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Kan het altijd weer weggeven wat ik over heb! Code voorjaar gebruikt en daarmee ook 7,50 korting gekregen. Kan geen slechte aankoop zijn:
    6 pakken luiers, billendoekjes, vochtige washandjes en geurbuiltjes voor 45 euro! Yeah!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wauw dat is zeker goed!! Hihi :D

Ze hebben ook leuke babykleertjes he bij wehkamp :p

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Luiers: uit 1 zijn ze heel snel! Ik heb 2 pakken en dat kleine pakje uit de blije doos. Ook vast 2 pakken maat 2 maar ik ben geen pakhuis dus vind het zo wel ff prima.

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@skatje, hahahah hier wel een pakhuis :p

15. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is wat ik tot nu toe heb

81 luiers maat 1
    100 luiers maat 2
    164 luiers maat 3
    12 zwemluiers

24 pakjes billendoekjes was een aanbieding

ik wil gelijk op baby zwemmen gaan mag met 3 maanden
    gaan jullie dat ook doen ?

16. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Babyzwemmen lijkt me wel erg leuk ja!

17. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi mag me vanaf maandag hier ook melden! Dan ben ik precies 30 wk. Het is onze eerste dus allemaal erg spannend! We verheugen ons er erg op. Dat in dat mooie kamertje straks iets ligt van ons samen! Nog een beetje onwerkelijk maar wel heeeel leuk natuurlijk! We krijgen dinsdag de groei echo. vindt deze wel spannend omdat ik (naar mijn idee) nog maar een klein buikje heb. Ben ik nog niks aangekomen. Want de eerste paar weken ben ik alleen afgevallen omdat ik zo ziek was. Nu zijn er die kilo's gelukkig wel weer aan dus zit nu op mijn oude gewicht. Soms maak ik me een beetje zorgen of dat de baby wel goed groeit, maar de verloskundige is tevreden dus dit zal wel mee vallen.

18. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Welkom bloemetje! Spannend, je groeiecho! Niks aangekomen.. Zucht, daar kan ik me niets bij voorstellen... Zit op + 12...

19. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom bloemetje je mag dan niet klagen over je buik ik ben ook 12 kilo er bij aangekomen

maar als de verloskundige zegt dat het goed is dan zou het zo zijn
    maar snap dat je de groeiecho wilt afwachten

mijn kleintje ligt voor op de groei

20. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee weet ik ook wel klaag ook niet. Mn buikje kan in iedergeval niet in de weg zitten.:) En het zal inderdaad allemaal wel goed komen als de verloskundige dit zegt. Maar het blijft dan toch spannnend. Hoop dat ik deze laatste periode een beetje aankom.

Deel Deze Pagina