goedenacht( zo slaap je en zo zit je recht op in bed van zo,n stomme oefenwee.pffff..... @indy;hoop het idd ook niet....alhoewel ik het niet raar zal vinden,,voorgevoel.....slijmprop kwijt afgelopen maandag?
Da: ik zie niet waarom je geen rennies mag!! Is enkel kalk. Of zit er ook n hoop suiker in? Sterkte meis!
Hihi ik bedoelde ook niet mijn foto die met dat blije hoofd Jouw sm ook al? Hier is ook alles Truus, ikke en de baby Ahjaaaaa we doen het er maar mee Morguh! Goed geslapen, vroeg wakker! Dalijk nog ff een poging doen, eerst even kijken of NCRV beetje op is geschoten met uitzending gemist van babyboom! Maaaaaar nu eerst: worstenbroodje!! ETEN!
Goedemorgen allen! Heb eigenlijk best goed geslapen, word heel vaak wakker maar val ook snel weer in slaap! Alleen uur geleden moest het vriendje alweer! (net als elke nacht in plaats van ik) naar de wc! En nu kan ik niet meer slapen! Sowieso heb ik net dat plastic ding toch maar op mn matras gelegd, pff dat maakt een herrie! Krijg wel echt erg trek van jullie! @braken; ik heb er sinds 2 weken ofzo ook last van maar volgens mijnvk hoort het er gewoon bij.. Hoop wel dat het een voorteken is! @DT wat een verhaal zeg! @Sandra; leuke foto hoor! Ik kan echt geen buik foto's maken, al die strepen helaas, ze woont me echt compleet uit!
idd ytest helaas wel!!!en 1 van de ochtend voor zoonlief en 1 van de.avond voor manlief......hihi succes DA!!
Och wat een heerlijk nachtje was het weer zo te zien! Hier ook hoor, maar kon t niet opbrengen om de computer aan te zetten vannacht. Het is nu welgeteld twee dagen na het einde van de antibiotica kuur en de blaasontsteking is terug als nooit tevoren!!! Heeeeeeeeele nacht eruit, steken, naar de wc sjokken voor drie druppels en meer van die ellende. En vanmorgen ook lekker lopen spugen dus ik kan me bij de club aansluiten Ah, zwanger zijn is een feest! En toch, ik zit nu op de bank, beebje is lekker aan het trappelen en ik kan het alleen maar lief vinden.. Maar ik ga zo dus eerst even een rondje huisarts en vk doen. Darkangel heel veel succes bij het ziekenhuis! Sterkte na zo'n nacht!
*klaagmodus aan* Niet gelukt.. Ik merk dat ik het de laatste dagen toch een beetje zat begin te worden.. Ik wil helemaal niet klagen, zwanger zijn is een prachtig geluk, maar ik merk nu toch wel dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Ik begin me thuis een beetje te vervelen, hang maar op de bank en voel me constant moe. Ik heb zin om mijn oude lijf weer terug te hebben en me fitter te voelen.. Als het nu nog 2 weken duurt moet ik echt een hobby gaan zoeken.. *klaagmodus uit*
Bah, wat balen Indy, van je blaasontsteking! Opnieuw aan de kuur waarschijnlijk? Succes met je tripjes vandaag!
Soms mag je best even klagen hoor Helemaal hier.. Ik heb ook al gegoogled op "leuke hobby" maar t was niet erg zinvol Ik hoop gewoon dat je beebje snel komt. Je staat bovenaan op de lijst en twee weken zal het echt niet meer duren. Je bent er bijna *knuf*
Thanks voor de peptalk .. Je wilt gewoon je kindje in je armen hebben en je fitter voelen.. Man, wat ben ik dat gehang zat. Even een boodschapje doen is al vermoeiend.. :x