*knuffel* voor apenijn en alle anderen die er een nodig hebben.. Ik heb er genoeg, das het enige waar ik nog energie voor lijk te hebben
Meh. Ik moet gewoon geduldig zijn. de uk moet zelf aangeven dat 't tijd is en de hormonen loslaten zodat er wat gaat gebeuren. Als ik nou echt flink overtijd ga lopen is dat misschien wel een optie- maar voor nu zegt m'n meisje gewoon 'mama wees eens geduldig!'... en dat moet ik dan maar even accepteren. Ik heb zin in madeleines. en chocola. en stroopwafels.
ik was bij zoonlief doodsbang dat ik overtijd zou lopen. Dan was de kans dat hij werd geboren op verjaardagen van mensen die ik zachtst gezegd niet zo aardig vind en dat wilde ik echt niet. Uiteindelijk is meneertje 1 dag voor zijn tht datum geboren. Ik was hyper de pieper toen mijn vliezen spontaan braken en het al lichtjes begon te rommelen die avond ervoor, ik wist gewoon dat het nog maar kwestie van uren was! @hier: de rust is wedergekeerd in mijn hoofd. Maandag komt die zolder af! eindelijk! ik ben nu begonnen aan de eerste babywasjes. morgen even een paar extra wasrekken of zo'n staand uitklaprek kopen. we hebben wel een droogmolen in de tuin maar die kan ik nu niet echt gebruiken met dit prutweer.
zo ziekenhuis bezoeken zijn klaar voor vandaag.. best vermoeiend. apenijn: balen dat er nog niks was... *trekt stouten schoenen aan* mmmmmmmm macnum!
*heeft 'n rondje plusmarkt gedaan* Yogo yogo witte broodjes pekelvlees rolo chocoladereep en bastognekoeken met twee kleurtjes nu rustig m'n broodjes eten. heeeeerlijk. DA: geniet er lekker van! en kom lekker bij. Wanneer weet je wat?
Hier is het ook keihard aan het regenen, ben maar onder een dekentje op de bank gekropen.. Vandaag is echt zo'n dag om even helemaal niks te doen Klinkt goed apenijn Ik moet nog even moed verzamelen om naar de winkel te gaan..
Babyboom- wat een serie. die geboorte van die tweeling. Jeetje wat ging dat snel! die meid is dan ook een bikkel!! Lekker janken hier... heeeuuuurrrrlijk! hihi
spinazie is lekkerrrr !! Aaaah, das de enige groente die ik de hele zwangerschap al lekker vind! Aten we soms wel twee of drie keer in de week.. Kan er nu dan ook van alles mee maken, risotto, hartige taart, soep, salade, pasta of gewoon bij de aardappeltjes! Danku, nu heb ik de moed gevonden om naar de winkel te gaan. Lekker spinazie halen Oh en ik heb iets geknutseld, zal straks eens proberen of ik een fotootje kan plaatsen Voel me nu wel heel mutserig en zwanger enzo.. maar beeb gaat t vast leuk vinden
Heej dat zat ik dus ook net te kijken Lekker he Ben nog niet bij de aflevering die jij nu noemt.. kwam erachter dat ik nog een aflevering of zes achter liep. Altijd fijn als je opeens allemaal afleveringen vind, dan gaat de dag wat sneller als je een bank hang dagje hebt
@indy:aaw ik heb gewoon zin in brood of lekkere sla....of een.magnum hihi babyboom!zo he de eerste werd gewoon gelanceerd!!!
Hier spinaziflapjes als avondeten. Spinazi, gehakt en kaas in bladerdeeg, en dan dan in de oven. Apenijn. Ik krijg dinsdag de uitslag als ik weer naar de gyn moet.
Apenijn: hier ook een tray yogi inde voorraadkast Babyboom: ja so hè gevalletje van *flop* zeeeeeer stoere meid! Slapen: net weer wakker.. Eten: pizzaaaaaaaa