Dichtkunstenaar Hier ook wat betreft het hele slaap project: so far not so good.. Maar ik ben wel moeeeee En ik wil morgen (of vandaag, eigenlijk straks dus) nog een heleboel doen!! Echt, een goed nachtje slaap zou best welkom zijn hoor
Je haalt het beste in je naar boven 's nachts Linneke, met je mooie dichtkunst. Hier ook alweer wakker! Zo jammer zal ik zo stiekem een muffin uit de keuken pikken die we gister hebben gemaakt of zal zoonlief dat doorhebben? Hihihi
*kijkt onder bed, in de kast, achter de tv aan de muur, in de badkamer...* Sorry Indy.. Je slaap is hier ook nergens te vinden...
hahahaha herkenbaar!! Succes ermee straks! En je klaag-dicht is ook best herkenbaar hoor.. zwanger zijn is soms gewoon niet precies wat je ervan zou denken. Vind niet-slapen niet zo heel roze wolkig en had er nog nooit over gehoord van iemand Net als bekkenpijn en zo vast nog een hele lijst als ik even na ga denken! Maargoed, gelukkig is het de andere kant op ook veel leuker dan ik had opgemaakt uit verhalen. Beebje voelen is echt geweldig!! En dat blijf ik ook leuk vinden, verveelt nooit lijkt het.. Ik kan letterlijk een uur lang lopen gillen tegen mn mannetje: "wooow! Kijk dan, kijk eens hoe cool, kijk dan, woooow, zag je dat??!" en me er dan over verbazen dat hij een minuutje naar mn stuiterbuik kijkt en het dan wel weer gezien heeft Arme jongen.. Zo zag ik gister dus serieus een voetje half door mn buik heen komen. Dat is toch uber cool??
Oh jammer Ik zou het wel weten als er hier muffins liggen Of heeft hij ze speciaal ergens voor gemaakt?
Nee, dat niet.. Maar ja.. Er waren er 12 en hebben er gister allemaal 1 op. Dus zijn er nog 9 over... 'Wie heeft er van de muffins zitten snoepen mama, want ik mag ook altijd maar 1 koekje op een dag' Die lieve bijdehand ook <3
Mogge! Wat een nachtbrakers hier, das gezellig wakker worden op deze vroege zaterdagmorgen! Googelplex was je vent op stap? Ik heb zin in een muffin! Weet meteen wat ik ga doen vandaag!
Jaa hoor, goeiesmorgussss! Na n korte nacht met 2 uurtjes slaap sta ik alweer in de keuken te wankelen met n bakje koffie.. Gaaaaaaahaaaaaaaaap Goeiemorgen mamaas! Knuffje om de dag door te komen.. (of om de dag mee te beginnen )
Hartstikke slim! Wie wil de slaap van komende nacht? Ik ben nog niet zover zwanger en eis mijn slaap wel op tegen de tijd dat ik t verst zwanger ben
Goeiemiddagggggg!!! Slecht slecht slecht slecht geslapen! :x Stokbroodje gesmolten kaas met bieslook..