Nehhh... Veel te vaak plassen en toen ik vanmorgen rond 7 uur lekker in slaap viel realiseerde ik me dat m'n vent er al uit had moeten zijn! Verslapen dus! Gauw koffie zetten en broodjes smeren dus... Nu nog wel even luieren in bed.. iemand in voor een potje Wordfeud? PB me even je naam
Lunchen bij paps en mams en daarna een wedstrijdje tennis van paps kijken.. Merk wel dat ik niet te ver van huis durf, straks komt ze ! Maar om nou nog 2 weken thuis te gaan zitten....
Ik zou hetzelfde redeneren denk ik.. Dichtbij de stal blijven Brekende vliezen in de supermarkt moeten we niet hebben!
Geiemorgen! Zo, het is druk geweest hier vannacht! Volgens mijn man heb ik vannacht weer heerlijk geslapen haha, hij lag wakker van mijn gezaag. Ik schijn sinds kort te snurken, dat heb ik nog nooit gedaan.. Ben wel een paar keer drijfnat van het zweet wakker geworden, zo vies. Volgens de vk komt het door het vocht dat ik vasthoud, zou mooi zijn als dat dan minder zou worden, maar dat is dus niet zo. Sterker nog, gisteravond stond de afdruk van mn spijkerbroek in mn benen, dus de boel is nog verder aan het opzwellen... En heb vannacht weer flink liggen kwijlen, ook zo'n charmante kwaal haha. Kan iedere morgen mn kussensloop verschonen. Nou, vandaag hopen op mooi weer. Ze hebben een graad of 15 opgegeven, zonnetje erbij i hope, dan is het hier in mijn tuintje zo 20 graden. Lekker bakken!!
Kwijlen en snurken doe ik ook als n idioot.. Ik hoop maar dat dat na de bevalling over is (en dat hoopt m'n vent trouwens ook haha)
Zoooo die hormonsters weten wat zeg. Wat ben ik sagie. Ik voel me zo zielig. Maar er is echt niets aan de hand. Wil aandacht maar meneer naast me slaapt alweer... Nadat hij van mij (zoals altijd- ) ontbijt op bed kreeg... Ik wil ook ontbijt op bed. Ben al bijna 9 maanden zwanger en nog nie 1 keer. Zo van hier *smijt* boterham wel... Maar gewoon ns een ontbijtje... Zeg maar. Boehoe. En ik wil bloemen. Voor mezelf. Bleeerch!
Bijna 9 maanden zwanger? Je bent de 9 maanden al ruim gepasseerd hoor! 8 weken + 5 dagen = 2 maanden 13 weken = 3 maanden 17 weken + 2 dagen = 4 maanden 21 weken + 4 dagen = 5 maanden 26 weken = 6 maanden 30 weken + 2 dagen = 7 maanden 34 weken + 4 dagen = 8 maanden 39 weken = 9 maanden Zo mep hem maar met dit lijstje om zn luie oren, morgen krijg JIJ ontbijt op bed!
Hij zei dattie ontbijt op bed zou doen. Maar hij doet dan alsof ie slaapt tot half 11... En dan trek ik t echt niet meer.
Mogguh allemaal! Hier al weer avond, geen zin om eten te koken. Net een zak chips opengetrokken, dat wordt t avondeten denk ik maar.. Ik wil ook m'n baby eruit!!!!! Bah had vandaag echt helemaal geen zin om wat te doen, zo moe! baal..baal....