Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha! :D

2. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben ook (weer) wakker. Vannacht weer wakker geweest van 4 tot 7 bleghh.. Manlief slaapt al een aantal nachten op de bank omdat ik anders helemaal niet meer slaap, heb medelijden met hem, hij ondergaat t zonder gemopper.

Waar blijft die zon nou? Ik zie alleen een grauwe grijze lucht als ik naar buiten kijk..:( Ik had bedacht dat ik lekker alle was buiten op kon hangen en met de ramen open aan de schoonmaak kon.. word 'm niet denk ik..

Waarom voel ik me steeds misselijk en lamlendig? Ik heb steeds steken in mn buik die naar mn liezen uitstralen, herkenbaar voor iemand? Ook nog steeds een menstruatiegevoel en een zeurende onderrug, om over het vocht vasthouden maar helemaal niets meer te zeggen... Conclusie: Ik wil bevallen!

Zo, even zeuren op de ochtend is wel fijn :D

3. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Goedemorgen allemaal, jeetje wat gaat het hard hier! Jullie hebben vast allemaal zo'n moderne telefoon of tablet :).

Ik hoor veel meiden over slecht slapen, hier nog 1... Inderdaad als ik wakker word heb ik het idee dat ik nog net zo moe ben... Ene nacht is beter als de andere.

Vandaag weer lekker aan het werk, nog 2 weken. Manlief is thuis weer druk met de verbouwing. Jammer hij zou eigenlijk gezellig mee, maar er moet nog zoveel gebeuren...

Kalaa wat een verhaal... Fijn dat alles nu redelijk goed gaat en het allemaal een beetje minder erg is als die dokters liepen te verkondigen. Gefeliciteerd met je meisje!!!

Ik heb sinds een week of twee ineens veel meer trek, herkennen jullie dat? Ik at tot voorkort eigenlijk niet veel meer als anders.

Iedereen een fijne zonnige dag gewenst! De regen is hier nu wel weg volgens mij en het zonnetje doet z'n best!

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Tuuuuuurlijk. En dan ook nog 'n PDS aanval. Waar is m'n koekenpan?!

Ik ga slapen en ik kom er voorlopig niet uit. Stomme dag. BOE!!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zul jij niet gewoon eens gaan bevallen, ipv slapen? :D:p

6. mamavang

mamavang Niet meer actief

Aaah ocherm..
    :D
    *grinnik*

Ik lig ook weer te bed voor n middagdutje..

Ik ga hoe dan ook vanavond vlees bakken op de bbq
    Knappe regenbui die mij tegen denkt te houden..
    T zou 20+ graden worden en zo ga ik mn dag doorbrengen ook..

:D

7. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Woei! Ik zit rechtop! :D Is dat even leuk. Heb gedoucht en voel me een stukkie beter. Die plek op m'n rug is volgens m'n man heel erg rood. Toch maar ff de fysio bellen. Zit nu in boeddha modus op bed. Ik mis alleen nog de échte grijns. :)

Vanavond BBQ en ik weiger het weer het te laten aflassen, net als jij Linneke!! Ik zal alleen op 'n stoel kunnen zitten- maar dat deert niet. Muzikanten om me heen en VLEES. hihihi.

8. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    haha wat kletsen jullie hier veel af zeg. Apenijn ik hoop voor je dat de pijn snel minder word.. en dat de bevalling maag snel mag beginnen!
    Ik begin het nu ook wel spuugzat te worden.. hihi.

Even een vraagje he...
    Voor degene die honden hebben, wat doen jullie met de hond mocht de bevalling beginnen? blijft deze ook gewoon thuis?
    Ik heb vernomen dat het per regio verschilt.. maar ik mag niet boven bevallen.. dus heb nu beneden een bed staan.. en ja ik wil dus thuis bevallen. :) maar zit heel erg met de hond te twijfelen... hebben jullie al ervaringen?

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik beval in het zh, dus mijn hond gaat naar mn ouders.

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Wij mogen ook niet boven bevallen, volgens mij mag dat nergens meer tenzij ze je daar echt heel goed vandaan kunnen halen met een brancard.

Ik wil in bad bevallen dus er komt beneden een bevalbad te staan. De hond blijft er zo lang mogelijk bij, met het persen dan doen we hem zo en zo naar buiten. Hij is gewend om buiten te zijn, heeft daar z'n eigen hok, is buiten als wij niet thuis zijn en 's nachts, wij wonen in het buitengebied. Ik vind het belangrijk dat hij meekrijgt wat er gebeurt. We zullen hem er ook zo snel mogelijk weer bij halen.

Mochten we naar het ziekenhuis moeten blijft ie ook thuis, buiten op het erf en zal een goede vriendin hem 2 keer per dag bezoeken om uit te laten, eten te geven en even met hem te spelen enzo.

Geniet van de bbq meiden, ik duim voor jullie dat jullie er een beetje lekker weer bij hebben!

11. mamavang

Hier volop zon nu, wel n stevig windje mja, das nie zo erg..
    Was 3 hangt inmiddels ook buiten..

Ik beval in t ziekenhuis en de vriendin waarbij ik normaal op haar 2
    hondjes past, heeft n sleut en kan hier die 3 van mij
    ophalen of wat dan ook..

Ooh wat had ik graag thuis willen bevallen..
    Zucht.. Magnie.. :(

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh mag ik ook even klagen:(??
    Weer zo verschrikkelijk slecht geslapen, en twee uur geleden zijn mn benen helemaal opgezwollen van het vocht spontaan. Hoofdpijn, misselijk en zo moeeee.. En toen bedacht mn mannetje opeens dat hij zielig was!

Hij heeft het heel erg druk op n werk dus hij is natuurlijk ook wel een beetje zielig.. maar als ik de hele nacht overeind in bed zit om toe te kijken hoe hij ligt te slapen, uur na uur na uur.. Grrrr!!
    En nu is ie in zn eentje weg met vrienden en gaan ze lekker t bos in en bbqen en allemaal andere gezellige leuke dingen terwijl ik hier in mn eentje op de bank lig ellendig te zijn!

Beter natuurlijk dat hij zich in elk geval vermaakt ipv dat we allebei hier ellendig zitten te wezen maar ik baal gewoon even een beetje boel! Vandaag 36 weken, maar kan er dus niet erg blij mee zijn.. denk alleen maar oh dan moet ik misschien nog wel zes weken!!!:p

Sorry voor mijn lange klaagzang!

Hoop dat apenijn en spring vandaag lekker gaan bevallen! Ik duim voor jullie:D!

13. mamavang

Knuff indy..

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    dankjewel:D

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Niet boven bevallen? :$:( *schiet in paniek* dat is hier toch echt wel de bedoeling!

16. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    kan best zo zijn dat het bij jou wel zo is hoor ytest! moet je even navragen bij je vk.
    Maar bij ons mag het iig niet omdat je z.s.m. (als dat nodig is) naar het ziekenhuis moet kunnen.
    Heeft jou vk ook een website? misschien staat het daarop.

*knuffel indy* dat is inderdaad rot... :( maar positief blijven denken...! over uiterlijk 6 weken heb jij/jullie je kleintje in je armen!

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Op nu website hebben ze het over de slaapkamer.. Nou die is veelal boven dus ga ervan uit dat het prima is, gelukkig pffffff

18. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    mag helaas ook niet boven!

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444