Dt: bekken- iets in m'n rug dat verkeerd schoot en nu ook m'n darmen (pds) lekkah. Dus zo proberen te slapen met n pijnstillert! - het leeft onderde grond en heeft nooit hoofdpijn... Rara wat is het??
Paracetamol Spannend Spring & Google! Ik heb morgen mijn uitgerekende dag, en ik ben ook heel benieuwd.... Slaap lekker! Truste!
jaah spring!!kom maar baby) @apenijn;pijnstillende knuffel voor jou... hier nog harde buiken hoop dat ik zo kan slapen....
Hier net toch weer iets wat op een wee leek, moest m wegpuffen/zuchten. Iemand nog leuke tips om t door te laten zetten? haha
Ik lees mee hoor! Whoohoo! Hoop dat t doorzet dames! Ik zie wel groen van jaloezie.. Kwil ook mn meissie
Hey heb niet bijgelezen... Hier gaat t echt rot, heb de hele dag alles uitgespuugd wat binnen kwam... Kan bijna niet op mijn benen blijven staan....ben er zo klaar mee hè...en t lijkt wel of de kleine ineens hogerop is gaan liggen ben benauwd
spannend spring en googleplex! ik heb trouwens het idee dat de meisjesbaby's de overhand hebben als ik zo eens op al die roze banners let @hier een hormonaal dagje de oudste van mijn zwager en schoonzusje is vandaag 2 jaar geworden en we zijn vanmorgen even op visite geweest en zoonlief was het er duidelijk niet mee eens. De eerste 5 minuten heeft ie nog leuk gespeeld maar daarna was het gillen, jengelen en stieren. hij moest en zou naar buiten (terwijl het nog niet zo lekker weer was als smiddags) Manlief is toen met hem naar buiten gegaan terwijl de rest van de visite en de jarige binnen bleven. Zoonlief's lekkere humeur slaat dan op mij over, ik vond het echt niet leuk, kon bijna janken. 'smiddags thuis heeft manlief bij het tuincentrum hier paar straten verderop een blauwe schelp gehaald met zakken zand en wat speeltjes, en meneertje was 360 graden omgedraait sorry voor mijn klaagzang.
Neem even een lekkere warme douche. Probeer te ontspannen. Dan kan t 2 kanten op of doorzetten of afnemen zodat je lekker kan slapen. Succes! O en bij twijfel altijd ff bellen naar verlos