Ik zou wel paracetamol willen snoepen. Want het doet zo'n zeer. Die pokkendarmen ook. Ben nu voor de derde keer wakker van de pijn sinds 11 uur. Spring hoe gaat t!? En Googelplex?! Glimworm ik snap je frustratie hoor. Wel een leuk einde zo van zo'n dagje. Ik weet nog dat ik zelf heerlijk speelde in m'n schelp!!
Wat spannend zeg allemaal!! Ik hoop voor jullie dat het doorzet en dat jullie snel jullie kindje in handen hebben! Apenijn wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! Hier spelen mn darmen ook weer op sinds een week of 2 (ook psd) terwijl ik er de hele zwangerschap bijna geen last van heb gehad! Verder na 3 dagen goed slapen vandaag weer ff niet, maar ben ook niet echt moe eigenlijk.. Morgen weer een bezoekje aan de vk..
Hallo damens! Ik kom me ff tussen wurmen hahah, ik ben morgen uitgerekend! Het kan maar niet slapen vandaag.. De slaap komt maar niet en ik heb iedere keer last van harde buiken en heb echt een krampende dooss bah, vandaag dus geen nacht rust .. Voor de genen die al last hebben van weeen heeeeel veel suc6 hihi heb nog niks terug gelezen dus vandaar! Kus!
Ik ben ook zeer benieuwd of het heeft doorgezet bij spring en googelplex..! ik heb opzich wel lekker geslapen alleen ik heb zoooo'n last van mn rug ook..dat geen enkele houding goed is. vannacht werd ik er zelfs wakker van, een potje goed zitten huilen.. toen mn neus verstopt waardoor ik ook weer niet in slaap van kon vallen..maar uiteindelijk na een anderhalf uur toch weer in slaap gevallen. ik wil ook zooooo graag ons kereltje in onze armen..maar aan de andere kant zie ik ook wel n beetje op tegen de bevalling en ook of ik het straks allemasl wel hoed ga doen en of ik wel een goede moeder wordt..*zucht* herkenbaar?
@ytest haha jaa indd !! @kriessiej ik herken het wel erg bij me zelf over of ik het allemaal wel goed ga doen.. Maar dat s meer door mn leeftijd soms denk ik 18 is ech zo jong nog, ga ik het allemaal wel aankunnen? Maar wanneer ik dan de echos heb en de kleine mannetje Zie op de monitor dan krijg ik altijd het gevoel van jaaa ik kan het !! Haha het gaat vast wel over
Darmen zijn weer wat gekalmeerd. Zo nog even proberen te slapen. Viel om 5 uur in slaap... Straks fysio bellen en hopen dat ik snel mag komen... Ik ook morgen uitgerekend!! Maar na t gerommel van van de week weinig meer gemerkt. Ik doe t rustig aan- en zie wel wanneer kleine Truus komt. Heb wel heel veel harde buiken. En ik denk dat ik door de pds wat voorweeen gemist/gemixt heb. T weekend was wel fijn, op de pijn na. Ik snap dat je misschien onzeker kunt zijn of je het aankan. Ik ben wel iets ouder dan jij, 25- maar toch heb ik het gevoel van uh-oh! Ons kindje was totaal onverwacht, maar stiekem zo gewild (J en ik waren nog maar 'n maand samen- we kenden elkaar wel al n jaar of 2). Ik ben pedagoog en werk al vanaf mijn 17e met kids, (ook op kdv's als invaller) en ik weet écht wel hoe je met die ukkies moet omgaan... Maar je eigen kindje?? Ik vond t doodeng!! Hehe. Dus ik denk dat t niet alleen bij ons is hoor- dat er wel meer vrouwen zijn die opeens denken 'aaaah!! Kan ik dit wel?!' Denk maar zo: het zit in onze natuur! Ik blijf maar denken: vandaag ben ik nie fit genoeg hoor- of, m'n huis moet aan kant eerst! Ofzo. Waarom ik vandaag vast mog niet beval. Bleerch. Suf he. Meiden Spring en Googelplex: hoe gaat 't???
Thanks Y test. 'T voelt ff kut maar ik ben allang blij dat m'n darmen nie meer pijn doen. Dus walhalla!! Hihi- dat lucht zó op. Slaap lekker nog even.
Das echt super pijnlijk/irritant als je zoveel last hebt van je darmen... mooi zo dat het nu wat beter gaat. ikke kan niet meer slapen dus ga er ook maar s uit.... heb soms wel dagen dat ik echt mn draai niet kan vinden hoor.. verveling, pijn of juist nergens zin in hebben.. pffftt het is ook nie makkelijk allemaal.
Ik denk ook dat niet slapen vanwege de pijn-maagzuur- of andere kwaaltjes naarder is dan niet slapen omdat je kindje (om wat voor reden dan ook) huilt. Denk ik. Zal je ook zwaar vinden- maar anders. Denk ik.
zo is het apenijn!!mijn eerste was ook niet helemaal gepland en was erg bang!!!maar mama zijn is onze oerinstinct!! wauw wat een wonder echt!! @ytest;tukkie heerlijk!!is het ook jou eerste kindje?! vandaag ff naar de vk en krijg 2 vriendinnnen op visite gezellig) 1 daarvan is 2 week terug bevallen en neemt haar baby mee!!!leuk smelt.zucht!!!!
Dat was een spannende nacht En nog niks van zowel spring als googleplex.. zouden die dan toch nu heel hard bezig zijn?? Ik heb echt een debiele nacht achter de rug.. Ik ben om elf uur op de fiets gestapt en van elf tot twaalf een eind gefietst. (Wilde de hele dag al naar buiten maar kon voor geen meter lopen, en bedacht me om elf uur pas, he misschien kan ik WEL fietsen!). Klinkt debiel maar ik heb daarna van half een tot zes geslapen Wat een verademing zeg Zonet zijn de bed verhogers enz. gebracht.. Vanavond de bedjes dus maar eens verbouwen Komt het misschien toch langzaam maar zeker dichterbij allemaal! Hoop dat de fysio snel een plekje voor je heeft apenijn, en dat je je snel weer wat beter voelt!! Ik ga vandaag ook maar weer eens bellen.
Nou, hier een ouwe taart van 37 die in dr broek poept! Leeftijd maakt geen ruk uit hoor, denk dat iedere voor het eerst zwangerzijnde deze onzekerheden heeft. En vaak werkt je omgeving er ook zo fijn aan mee. Door even te laten weten hoe zwaar die 1e maanden zijn. Kan me erg druk maken om wat komen gaat. Bang voor een baby die uren blijft huilen en ontroostbaar is. Zit op het moment flink in de ontkenningsfase, ik slaap nog goed en heb relatief weinig klachten. Heb het gevoel alsof ik nog wel maanden zwanger zou kunnen zijn. Aan de andere kant wil ik echt niet ingeleid worden en hoop ik dat die kleine zich deze week nog aankondigt. Maar dan denk ik: Paniek, kan ik het wel, zorgen voor een baby!!!! Word soms een beetje gek van mezelf haha.
Ik denk dat t voor elke aanstaande mama spannend is.. Ook ik kan me (terecht of onterecht) zorgen maken over alle mogelijke zelfbedachte situaties.. Wat als.. Stel dat.. Maar dan.. Pff.. Over de bevalling ben ik de eerstr zwangerschapsmaanden flink aan het piekeren geweest maar gelukkig is dat nu veel minder.. Meisje moet/komt er sowieso uit, linksom of rechtsom.. En miljarden vrouwen zijn me voorgegaan en lang niet allemaal met de medische mogelijkheden die wij nu tot onze beschikking hebben.. Dus komop, als hun t kunnen, dan wij zeker! (jeetje wat n positieve ochtend hierzo whaha) Fijne dag dames, ondanks alle kwaaltjes en ongemakken.. En een knuff voor degene die m hebben wil en gebruiken kan..
@zara die eerste maanden vallen echt wel mee hoor! tuurlijk moet je er snachts uit maar je lijkt me een vrij stabiel typje die weet wat ze kan verwachten. Gewoon je rust nemen waar kan en verder vooral genieten! en je gevoel volgen. Bij degene waar het echt heel zwaar is is er vaak iets met de kleine. Denk aan huilbaby door reflux kma kiss syndroom en andere dingen. het gaat ook vaak zat heel goed. dus kom op dames jullie kunnen het. en je moeder instinct neemt het straks over en dan zal je zien dat veel vanzelf gaat.
Toch even een vraagje: hoort vocht vasthouden zo'n pijn te doen? Ik houd dus sinds zaterdag ochtend/middag opeens vocht vast in mn linkerbeen. Niet mn voeten of handen, alleen mn been.. vooral mn kuit is enorm opgezwollen. Nou lig ik al het hele weekend met mn benen omhoog, masseer van voet naar bovenbeen, drink water, spoel koud af enz. enz. maar de pijn wordt alleen maar erger! En nu lijkt mn linkerbovenbeen ook op te zwellen Alles wordt ook een beetje een ander kleurtje.. vind het toch wel vervelend hoor.. Is dat echt gewoon vocht vasthouden?