ja apart is dat he. kan nou ook niet echt in de gaten krijgen wat wat precies is. Ligt mijn placenta ook aan de voorkant. Maar mijn buik is ookvaak aan 1 kant stuk dikker (zal wel ruggetje zijn) en aan de andere kant een bult
mijn kleine uk vind het ook echt geweldig om een knie of voetje in mijn zij te zetten! vannacht was hij/zij ook weer eens lekker druk bezig.. geen idee wat hij/zij aan het doen was.... leek er op dat hij/zij mijn buik aan het verbouwen was... hahahah en hij/zij lijkt nu al op zijn/haar grote zussen want toen ik riep na dat ik al 3 uur er niet van kon slapen.. zo kleine uk het is nu echt bedtijd ook voor jou ophouden met dat gespeel in mijn buik was het natuurlijk ook niet luisteren! hahahahah het weet nu al dat er niks leuker is dan mama de plagen! ik hou nu al van mijn eigenwijze kleine boef!!!
gelukkig heb ik er snachts weining last van ik merk ook echt dat een kontje tegen mijn ribben aan ligt eerst waren het schopen maar nu is het echt een kont geworden die soms aardig vast ligt dat ik niet meer over eind kan komen ik merk nu echt dat ik steeds meer hoog zwanger aan het worden ben alles kost zo veel energie en als het even kan lig ik de hele dag op de bank en kom dan pas om 11 uur het bed uit en ga om half 10 al weer naar bed
Haha dat kontje voelt zo schattig vind ik Zolang je er geen last van hebt dan! Soms ook moeite met opstaan idd. Hij is hier beduidend rustiger geworden de afgelopen weken. Heb morgen weer controle hoop dat hij al ingedaald is! Ga dan ook even melden dat ik die vsm pilletjes nu gebruik. Ben benieuwd wat ze er van zegt!
Ik heb wel een groeiecho gehad vorige week (29 weken). Volgende week krijg ik nog een medische echo (voor het opmeten van het niertje, dat was met de 20 weken echo iets vergroot). Met 29 weken werd ons meisje op 1366 gram geschat. Ze ligt al sinds 22 weken met haar koppie naar beneden. Ik ben trouwens ook al 14 kg aangekomen . Ik snoep best veel sinds ik zwanger ben, maar baal toch wel van dat gewicht! Vooral de wetenschap dat het de laatste 10 weken het ergst wordt. Ik ben benieuwd wat de schade uiteindelijk is. Na de bevalling maar weer flink opletten. Ik wil ook borstvoeding geven, hopelijk helpt dat ook mee voor mijn gewicht.
Vsm tabletjes: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/422867-vsm-caulophyllum-thalictroides-d6-voorwerk-2.html
Inderdaad even dat topic lezen wat Hilse aangeeft.. Het zou helpen de bevalling goed op gang te brengen, te helpen de baarmoederhals te laten verweken en ook nog uitscheuren voorkomen.. Maar dat laatste is nog discussiepuntje Maar baadt het niet dan schaadt het niet